True spoken my friend... 

| 
 | 

Stay tuned
 Stay tuned 

Du er flink
 . Når I morgen er den ferdig?
. Når I morgen er den ferdig? satser på nermere slutten av mnd venter på noen Nos Siemens motstandere som jeg fikk billig fra sluttlager i Finland
 satser på nermere slutten av mnd venter på noen Nos Siemens motstandere som jeg fikk billig fra sluttlager i Finland  og blir noe småtteri å bestille i løpet av mnd men egentlig ikke mye som må handles inn for å fullføre nå, blir mest litt skruer og motstandere
og blir noe småtteri å bestille i løpet av mnd men egentlig ikke mye som må handles inn for å fullføre nå, blir mest litt skruer og motstandere  tre plinth/ramma blir det muligens å vente litt med, og ønsker egentlig å få implementert et par vu metere i front men får se hva det blir plass til og hehe
 tre plinth/ramma blir det muligens å vente litt med, og ønsker egentlig å få implementert et par vu metere i front men får se hva det blir plass til og hehe

Mvh Ivan
Mvh Ivan 

riktig goo midweek til de som titter innom.Mvh Ivan
 riktig goo midweek til de som titter innom.Mvh Ivan 

? Jeg tenkte på Gærne Ivan, jeg. Han har blitt så flink atte
? Jeg tenkte på Gærne Ivan, jeg. Han har blitt så flink atte

kuult at du delerDen Taunus cupéen er nærmest identisk en gxl jeg hadde for 25år siden, Ally cat felger og alt. Dessverre måtte den gi tapt etter et møte med en bjørk oppe i en av dalene hjemme…
Ble litt nostalgisk nå
Men fra spøk til alvor, så er disse treffene med hummer og kanari mye mer interessant enn rene merke eller amcar treff - synes jeg.
Takk for bildene
Mvh
 skjønner godt du blir nostalgisk,jeg var ikke i tvil om hva slags bil jeg seinere skulle ha igjen en gang
 skjønner godt du blir nostalgisk,jeg var ikke i tvil om hva slags bil jeg seinere skulle ha igjen en gang  bare morro å dele lidenskapen Bia
bare morro å dele lidenskapen Bia 

blir å ordne treramme, bakplate,litt avstivning av topp plata da den blir tung nok
 blir å ordne treramme, bakplate,litt avstivning av topp plata da den blir tung nok  så er det forhåpentligvis good too go,
 så er det forhåpentligvis good too go,

Mvh Ivan
 Mvh Ivan

folk sleit med å finne plass til både farkomst og bein
folk sleit med å finne plass til både farkomst og bein  klarte ikke å få tatt bilde av alt dette blir jo også vel så mye sosial vitamininnsprøytning med likesinnede
klarte ikke å få tatt bilde av alt dette blir jo også vel så mye sosial vitamininnsprøytning med likesinnede  & i møte med kjente & ukjente
 & i møte med kjente & ukjente  her er det lille jeg klarte å ta bilder av som bare er 1/8 del av hva som var der,her på disse treffene er det noe for alle,uansett tilholds sted,ha en god start på uka peepz
 her er det lille jeg klarte å ta bilder av som bare er 1/8 del av hva som var der,her på disse treffene er det noe for alle,uansett tilholds sted,ha en god start på uka peepz 
 Mvh ivan
Mvh ivan

så sært at det er fett
så sært at det er fett

er jo det som beriker det å ha slike hobbyer/lidenskaper å kunne dele med andre ildsjeler, fikk en etterlengta boost i dag
 er jo det som beriker det å ha slike hobbyer/lidenskaper å kunne dele med andre ildsjeler, fikk en etterlengta boost i dag 
 gikk inn på meg at tråden vil få en pause
gikk inn på meg at tråden vil få en pauseHyggelig at du titter frem Zulu ,håper du er fornøyd med nye talere & LFDMange flotte biler! Fint at du deler.
Ser flott ut den dacen din også
 takker for at du liker galskapen ,håper nå snart enn får prøvekoblet og hørt noe lyd bobler ut av den også
 takker for at du liker galskapen ,håper nå snart enn får prøvekoblet og hørt noe lyd bobler ut av den også  bare morro å dele ,er jo nettopp derfor jeg passer på å få deltatt på disse treffene nettopp for å kunne dele & motta næring innenfor samme lidenskap & som rekreasjon
bare morro å dele ,er jo nettopp derfor jeg passer på å få deltatt på disse treffene nettopp for å kunne dele & motta næring innenfor samme lidenskap & som rekreasjon 

så riktig go morning til de som titter innom
så riktig go morning til de som titter innom
kanskje it is her inneSkjulte talenter Ivan?
mvh
 men tydeligvis ikke skjult nå lengre
 men tydeligvis ikke skjult nå lengre 
Er fornøyd for det meste. Noen ganger låter det bra, mens andre ganger låter det dritt. Men slik er det nok for de fleste.Hyggelig at du titter frem Zulu ,håper du er fornøyd med nye talere & LFD
Godt å høre du stort sett er fornøydEr fornøyd for det meste. Noen ganger låter det bra, mens andre ganger låter det dritt. Men slik er det nok for de fleste.
 kjenner til den hehe
 kjenner til den hehe
Hey Hyggelig at det faller i smak ChristerHei
Fin tråd meg mye bra musikk og info
Hva slags høtslete er det du har?
Mvh Christer

mens mest åpent og frigjort har dem spilltmed SET/single ended rør,så blir spennende når dac-en blir ferdig å høre litt rør på de igjen
 mens mest åpent og frigjort har dem spilltmed SET/single ended rør,så blir spennende når dac-en blir ferdig å høre litt rør på de igjen