KrazyIvan# the Way of own Krazyness

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Spennende dette Ivan :) tenker du gleder deg.
    Ha en fin kveld

mvh
    Takker så my motormann & like så 🤗Ja nå er jeg spent ja🤩like før jeg bare henter den hjem med handlevogn over brua om ikke kameraten med bil dukker opp 🤭 så den hadde ankommet nå 😃🎶 updates kommer
    Mvh krazy

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Da kom man seg omsider hjem med nye bajasen 🤩 lover j#velig bra etter første intrykk vissuelt i allefall og kom mer enn trygt frem,uvis denne leverer som den ser ut så dette uten tvil end game preamp for min del fy feen for en byggekvalitet & håndtverk 😍🎶☕ mer kommer snart skynder meg langsomt mvh Krazy Ivan

Vedlegg

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Slittan men få nå saken frem i dagslyset da. :D
    Jobber med saken 😁😃det var faktisk et slit å få trollet ut av esken denne gang ,men jeg ha dem også strenge instrukser om pakking noe jeg ikke angrer et sekund på 🤩den er også så blank på enkelte flater at den. Vrien å ta bilde av 😅

Sist redigert:

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Takker så mye TT mann 🤩☕🎶
    Undersiden sålangt imponerende håndverk,klarer aldri å la være å inspisere slike enhjørninger og lurt var det fant 1 løs lodding nå er den på plass , så nå må jeg skru sammen igjen så jeg ikke flytter inn i kabinettet 😁
    20251201_193543.JPG
    20251201_193536.JPG

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.745
    Torget vurderinger
    1
    Nok engang Gratulerer , ser solid bygd og vil sikkert også spille helt magisk. 🤩

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Takker så mye Gutta boys🤩🎶☕

etter litt små knoting med å få lyd ut av beiste uten å skjønne hvorfor ,så viste det heldigvis å bare være en bagatell, siden det kun er xlr ut på den så måtte jeg bruke et par overganger fra xlr til rca, det som var + på forsterkern var koblet til jord i overgangen så da ble det ikke mye putout signal når alt gikk til jord😅
    Så da var det frem med loddebolten igjen😁
    Rett etter jeg koblet til igjen så var det fortsatt like dødt men med litt gjennomgang av varme og skrudde gain nivå knottene litt opp satt meg ned og plutselig løsnet lyden og kom til liv 🤩🎶

Første intrykket lover veldig bra, samtidig veldig anderledes på den riktige siden , overraskende lite sirup/sminke og mer mot realisme og oppriktighet oppfører seg mer som en kameleon etter hva som blir spilt på godt og vondt men uten å miste kjernen eller det musikalske budskapet , det som er mest uvant er nok hvordan den skildrer så godt hver enkelt innspilling sammen med blokkene ,impedansen virker heller ikke så værst mer en nok dreimoment å ta av også noe som settes pris på 😀

må også ærlig innrømme at jeg fikk jo litt vann i munnen av å dagdrømme om triode blokker sammen med denne brukskunsten av en pre når den forst var pakket ut, men det får bli med tanken en god stund😅 først må vi bli bedre kjent,blir et trivelig bekjentskap denne preen 😀

ønsker dere en trivelig tirsdag
    Mvh Ivan

Bare en liten snutt for gøy av den første lyden og fikk jammen frem grungen i the doors og😁best med ca halvt volum på tlf

Sist redigert:

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Gratulerer!🎈
    Må være en relativt sjelden sak, den der.🙂
    Takker så mye Blusern 🤩 av det jeg har klart å finne av informasjon så har jeg kun funnet 2 stk i eksistens av denne modellen, ganske imponerende arbeid av et lidenskapelig firna som ble drivd av 1 mann 😊🎶 får virkelig godfølelsen av denna kreasjonen, føler seg litt ekstra heldig lover også veldig bra lydmessig nå som man får landet litt å evner å ta det inn over seg virker veldig oppriktig & realistisk men ikke mye s.inke bare en ærlig musikkformidler som i best måte ivaretar hva som bor i hver enkelt innspilling, og bra med ohmp også når det først er til stede i innspillingen😊 riktig god lille lørdag ønskes 😊🎶☕mvh Ivan

Sist redigert:

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.745
    Torget vurderinger
    1
    Dette må da spille musikk som får foten til å gå, ser også veldig tøft ut også. Blir spennende å høre hvordan det utvikler seg på lyd siden når det har fått seg noen timer. Ha en super trivelig helg.

Mvh

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    5.484
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Dette må da spille musikk som får foten til å gå, ser også veldig tøft ut også. Blir spennende å høre hvordan det utvikler seg på lyd siden når det har fått seg noen timer. Ha en super trivelig helg.

Mvh
    Yeah foten går når det først spilles trampe faktor musikk,det skulle også bare mangle ellers veldig fornøyd med helheten nå 😀 på dette stadiet så funderer jeg rett og slett på full renovering av delefilterne på jvc-ene siden det er der det er bespart mest fra fabrikk, bare for å få hentet ut mer av det gode som allerede er der,føles som det mest fornuftige,
    husker bare hvor mye det var å hente på jvc stativ høyttalerne jeg hadde som også var med Alnico magneter, lyden løsnet like mye oppover som nedover,

ellers tok jeg en liten inspeksjon av rørene som opprinelig eier av Bell Air preen hadde bestykket den med, og var liten tvil om at kun det beste var godt nok, så rør rulling anser jeg som av minimal betydning en så lenge , var et Raytheon 6080wb 3 mica likeretter rør de ligger fort til nermere 3 lapper alene 🙈også noen Franske militær spec signal rør 12AU7WA ECC82 RT LA RADIOTECHNIQUE som også er rene hønsetennene , klart en hønsetann av en pre må ha hønsetenner til rør og 🤭😅
    still a super duper helg 🤗🎶

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn