Hvordan ble du fornøyd med pre ampen? håper den svarte til forventningen, ser spennende ut iallefall
Ha en fin uke Mr
mvh
har alt i alt vært veldig fornøyd med preen

helt tyst bra med reserver, litt som en snill kjempe bra med driv når det trengs, samtidig veldig ærlig og blåser ikke ting opp unødvendig om det ikke er slik fra innspillingens side, alt i alt veldig fornøyd med pre føler den gjør alt en god pre skal & føler ikke jeg kunne fått et penere smykke

men det kan og være en kombinasjon med transistor blokkene jeg nå har de oppleves å ha en bredere og dypere lyd med mer mikro & makro dynamikk & klart større realisme enn for eks Sharp effekten jeg hadde, samtidig opplevdes sharpen å muligens spille lengre ut og oppfattes større``med det at den hadde bra med headroom og fikk lyden ut, men igjen den evnet ikke å tegne det samme realistiske opptaksrommet , hadde dog vært litt intressant å prøvd en slik sharp effekt igjen ved siden av nåværende blokker på nye preen, den var overraskende bra for pengene den sharpen, kanskje likte jeg den mest fordi den ikke var for ærlig,& bare leverte,hadde en veldig bra bass,og en mellomtone som tredde godt frem, og gjorde jobben, men ikke lett å ta alt på husken heller

den krevde nok ikke det samme av samspillet ellers heller,
disse intrykkene
har kanskje gjort til at jeg har følt litt mer behovet for å etter justere litt ``klang struktur`` i dac ,
og har jo innsett & funnet ut med tiden at Abbas grunn designern,selv har voicet dac-en litt mot den lyse siden, det er noe jeg nå prøver å justere litt mer i andre retningen mot egne preferanser med enda litt mer fokus på informasjon og liv & åpenhet i mellomtonen, som sagt ikke noen drøye ingrep bare små justeringer ,bare for å få balansen og sammenhengen enda litt mer helstøpt

det over høres kanskje litt negativt ut, men det er bare en liten oppsumering oppi hodet sålangt, de er veldig mye bra i detta setupet nå

det kreves bare litt ekstra omsorg for å virkelig få det til å synge slik man drømmer om,det skal kreve litt egen innsats og baller for å få det slik man har drømt om

men jeg føler jeg nærmer meg grensene for valge kompromiss med de siste optimaliseringene,igjen prøver å tenke så enkelt som mulig`` med at jeg bare skal få fremhevet det som allerede er bra.
Mvh Ivan