Hei alle!
Jeg har i lengre tid hatt MAE SET 1 på besøk i heimen her, på grunn av at mine monoblokker er hos Audiomix for modding. Klarte å bestille feil deler, så alt måtte sendes tilbake til unaiten, og nye deler bestilles. Der var selvfølgelig de delene jeg skulle ha ikke på lager, og ventetiden ble lang.
Nå har delene endelig kommet, og som takk for at jeg har fått låne MAE`en, tenkte jeg at jeg skulle levere den litt finere (?) enn når jeg fikk den.
Når det gjelder denne forsterkeren, så er vel det eneste ankepunktet jeg kan finne, utseende og finish.
Så da har jeg laget en liten bildetråd om dette.
Here we go:
Maskinarbeide har jeg droppet denne gang. Her er det kun fire enkle deler.
Disse delene skal bearbeides med enkle verktøy.
Oppmerking av tapper
Sag som deler en 3 mm strek på midten
Stemjern har jeg glemt å ta bilde av, men det er brukt her.
tappstykke nesten ferdig.
Utstemming av sinkstykke
Sinkstykke ferdig
Sammensatt sink
Her et siste bilde i dag. Så får dere få resten i morgen. Det begynner å bli sent
Mvh
Lars
Edit: Skulle ha med et bilde av orginalen øverst, men glemte det. Så da får jeg legge det her i stedet.
Jeg har i lengre tid hatt MAE SET 1 på besøk i heimen her, på grunn av at mine monoblokker er hos Audiomix for modding. Klarte å bestille feil deler, så alt måtte sendes tilbake til unaiten, og nye deler bestilles. Der var selvfølgelig de delene jeg skulle ha ikke på lager, og ventetiden ble lang.
Nå har delene endelig kommet, og som takk for at jeg har fått låne MAE`en, tenkte jeg at jeg skulle levere den litt finere (?) enn når jeg fikk den.
Når det gjelder denne forsterkeren, så er vel det eneste ankepunktet jeg kan finne, utseende og finish.
Så da har jeg laget en liten bildetråd om dette.
Here we go:
Maskinarbeide har jeg droppet denne gang. Her er det kun fire enkle deler.

Disse delene skal bearbeides med enkle verktøy.

Oppmerking av tapper

Sag som deler en 3 mm strek på midten

Stemjern har jeg glemt å ta bilde av, men det er brukt her.

tappstykke nesten ferdig.

Utstemming av sinkstykke

Sinkstykke ferdig

Sammensatt sink

Her et siste bilde i dag. Så får dere få resten i morgen. Det begynner å bli sent

Mvh
Lars
Edit: Skulle ha med et bilde av orginalen øverst, men glemte det. Så da får jeg legge det her i stedet.