Konkurransen er avsluttet !!!!

hifi-stasjonen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.10.2004
Innlegg
74
Antall liker
0
Vi gratulerer så mye!!!!

Og nå venter vi spent på en mail, slik at vi får sendt/levert en JoLida 202A til riktig adresse ;D

MVH
Hifi-Stasjonen
 

aksnes

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2002
Innlegg
243
Antall liker
0
Yohooo! :)
Da er denne julen reddet. Flaks for meg. Denne skal jeg selge og kjøpe meg snowboard for pengene. Hadde egentlig ikke hørt om denne siden, men bare dumpet borti den og ble med på konkuransen for å slå ihjel litt tid.... Er egentlig ikke så interessert i lyd og slikt. Men men, er man født med gullhår i r... så!;)

Mange takk!

Mvh Aksnes
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Yohooo! :)
Da er denne julen reddet. Flaks for meg. Denne skal jeg selge og kjøpe meg snowboard for pengene. Hadde egentlig ikke hørt om denne siden, men bare dumpet borti den og ble med på konkuransen for å slå ihjel litt tid.... Er egentlig ikke så interessert i lyd og slikt. Men men, er man født med gullhår i r... så!;)

Mange takk!

Mvh Aksnes
Gratulerer :mad:. Du får sende inn et bilde av det he..... snowboardet :mad:. ;) ;D ;D ;D
 

aksnes

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2002
Innlegg
243
Antall liker
0
Neida...
dere ser vel på stjernene allikevel at jeg ikke er helt fersk her.
Selv om jeg ikke har skrevet så mange innlegg på dette forumet, er jeg som så mange andre en ivrig leser, og har vært det i mange år nå. Det var også en tid hvor jeg fikk svært god hjelp til å sette sammen anlegget jeg har nå og det er jeg fremdeles takknemlig for.
Jeg har EC EMC1, EC4.7 og AW 120, så da skjønner dere vel at en rørforsterker ikke akkurat havner i gale hender denne gangen. Har siden lenge siden (...) ønsket meg noen varme deilige rør som svakt lyser opp lytterommet og samtidig gir et forsiktig og nydelig spill i både ører og cognacglass.
Dama synes den var sexy og vil gjerne ha den på soverommet. Så da får vi se... :)

Jeg er i alle fall lykkelig, og ønsker herved alle på forumet en riktig, riktig god jul!

Tusen takk!!! :)

Mvh Simon Aksnes
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Neida...
dere ser vel på stjernene allikevel at jeg ikke er helt fersk her.
Ja, jeg så det :). Innen du får forsterkeren så er du nok attpåtil (rør-)entusiast !!? :D. God rørjul!!!

Mvh. Frank
 

EsE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2004
Innlegg
138
Antall liker
0
Gratulerer! Blir vel en fin jul for deg regner jeg med! :)
 

johasse

Medlem
Ble medlem
23.10.2005
Innlegg
16
Antall liker
0
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
2
GRATTLA...

Då høyre me vel snart golyden øve heile byen :)

Snakk om gullhår....

John
 

aksnes

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2002
Innlegg
243
Antall liker
0
Vi gratulerer så mye!!!!

Og nå venter vi spent på en mail, slik at vi får sendt/levert en JoLida 202A til riktig adresse ;D

MVH
Hifi-Stasjonen
Høvdingen har oversendt navn og nummer til dere. :)
 
Topp Bunn