- Ble medlem
- 06.10.2008
- Antall liker
- 0
Hei har et spørsmål som mange nybegynnere har, hvis du vil ha mer en grei nokk lyd "KONGE LYD" hva må en gjøre da selge bilen og kjøpe platespiller,arm og en stift som koster mer en konas smykke skrin. :-\
Eller finnes det spillere som gir krem lyd.
Jeg ser at det brukes mye rega armer i anonser fra butikker men stifter ,Hva velger jeg LYRIA,ORTOFON,REGA,CLEARAUDIO. og ikke minst pris.
Platespillere er det også et gått utvalg av THORENS,J.A MICHELL,LINN,REGA PRO JET,CLEARAUDIO. Jeg spiller 70/80 talls progg og hard rock men vil gjerne ha en uforglemelig tid med plate samlingen min.
Hvor mye bør du legge i en stift og hvor mye i en spiller.
Er det noen her med konkrete forslag ?
så hadde jeg satt stor pris på det .
Har ikke bestemt meg for pris,har hvert intresert i spillere i mange pris klasser men hvet ikke helt forskjellen og ytelsen på de . Men jeg er klar som et egg jeg for å høre hva dere har å si 8)
PS Hadde helst ikke lyst å gå over 25000 men hva gjør man ikke for lyd hvis det ikke finnes en annen løsning.
Men det kan jo vere at det finnes noe som har exstrem bra lyd for pengene.
MVH
Frankyboys
Eller finnes det spillere som gir krem lyd.
Jeg ser at det brukes mye rega armer i anonser fra butikker men stifter ,Hva velger jeg LYRIA,ORTOFON,REGA,CLEARAUDIO. og ikke minst pris.
Platespillere er det også et gått utvalg av THORENS,J.A MICHELL,LINN,REGA PRO JET,CLEARAUDIO. Jeg spiller 70/80 talls progg og hard rock men vil gjerne ha en uforglemelig tid med plate samlingen min.
Hvor mye bør du legge i en stift og hvor mye i en spiller.
Er det noen her med konkrete forslag ?
Har ikke bestemt meg for pris,har hvert intresert i spillere i mange pris klasser men hvet ikke helt forskjellen og ytelsen på de . Men jeg er klar som et egg jeg for å høre hva dere har å si 8)
PS Hadde helst ikke lyst å gå over 25000 men hva gjør man ikke for lyd hvis det ikke finnes en annen løsning.
Men det kan jo vere at det finnes noe som har exstrem bra lyd for pengene.
MVH
Frankyboys