Konemors musikk og tanker

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • mw.k

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    112
    Antall liker
    7
    Hei konemor.

    Jeg kjent ikke Jan, men Jeg lest hans tanker om anlegg og grunnene til de valg han gjorde. Og som mange har uttrykt så er det en stor ressurs som ble borte fra dette forumet. Men han ble aller mest borte for deg og familien. Jeg har lest store deler av dine tanker å andres tilbakemeldinger. Det er mange flotte ord. Har kommer mitt bidrag, det er et dikt av Jens Bjørneboe som heter Besøk. For meg så må dette bli målet med den veien du nå går. Det å ta med seg Jan til en vær tid uten og bli sorg tung.

    Besøk:
    God aften, venn, jeg ser du kommer atter!
    Du ville tale litt med mig ikveld?
    Du ville hør mine fortrinn og min latter,
    og se om allting gikk meg riktig vel?

    Du vet så godt at jeg er alltid trofast,
    og du kan komme når du vil til meg.
    I mine tanker er du evig bofast;
    der har jeg bygget op et hus til deg.

    Det hender når jeg sitter ensom inne
    at jeg blir nesten lykkelig, fordi
    en stor og stille fred går gjennem sindet.
    Da vet jeg hvem det er som drar fordi.

    Du går fordi og kaller sakte på mig,
    og det gjør godt å vite seter du.
    I disse dager kan din stemme nå mig;
    den er det eneste som når mig nu.

    Ja, du kan være sikker: Jeg skal komme:
    En aften når du søker mig igjen,
    da skal jeg legge sammen alle bøker
    og reise mig og følge dig, min venn!

    Med varme tanker, mw.k
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Takk alle dere :) like ille i dag, så i kveld en stooor dram, det eneste som fjerner vonden:( men sikkert ikke det beste som er. Sliiten nå, så kanskje søvnen kommer før klokka slår 0100 inatt. Hmmm men tenk dere så dritt å drikke seg full alene. Men begynner å venne meg til denne alene tilværelsen nå. To uker til Kristiansand så innen det må det bare bli bra. sove godt da alle watt nissene mine :) klems
     

    maskinisten

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2008
    Innlegg
    277
    Antall liker
    80
    Sted
    Meløy, den stille fjærding
    Takk alle dere :) like ille i dag, så i kveld en stooor dram, det eneste som fjerner vonden:( men sikkert ikke det beste som er. Sliiten nå, så kanskje søvnen kommer før klokka slår 0100 inatt. Hmmm men tenk dere så dritt å drikke seg full alene. Men begynner å venne meg til denne alene tilværelsen nå. To uker til Kristiansand så innen det må det bare bli bra. sove godt da alle watt nissene mine :) klems
    Sånne innlegg får meg til å savne ''liker ikke'' knappen..
    On the Bright side.. du forstår at alkohol ikke er den beste 'medisinen' , og jeg formoder at du tar det til etterretning, alkohol tar knekken på penicilinen, og da er du like langt..
    En bedre medisin er nok tid og musikk, og ikke minst at du via denne tråden holder oss oppdatert om hvordan det står til med deg og dine, og ikke minst dine tanker og følelser.
    Sånne ting er ikke min sterke side, mor min pleide i mine yngre dager (av forskjellige grunner vi ikke skal gå nærmere inn på her) å si at jeg var tankeløs.. he he
    Andre her inne ser ut til å ha mye bedre dreis på både tankevirksomhet, og også ordlegge seg på en måte som gjenspeiler både trøst og forståelse.

    Litt musikk kan jeg vel i hvert fall bidra med, denne mannen spiller så bra at jeg faktisk så meg nødt til å kalle opp fiskebåten min etter han!
    Forhåpentligvis faller den i smak, blues er muligens ikke din favorittmusikk men kan jo være greit å utvide horisonten litt :cool:

     
    Sist redigert:

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hei Maskinisten. Ja unnskjyld skal ikke gjøre det mer:) vet det kan sette ut pencillinen eller antibiotikummet jeg tar, men smerten lar seg ikke stagge med noe annet, en lege sa til meg en gang at det er bedre å ta en skikkelig dram enn ibux og paracet, da det faktisk ikke hjelper noen ting. Ser ikke det står noe i felles katalogen heller ang klacid, men den regla var lang. Må si at tankeløshet ikke har noe med følelser å gjøre, og du er sikkert ikke tankeløs i det hele tatt. :) som unge er vi vel alle litt tankeløse og utsvevende innimellom. Ble bare den ene drammen igår, ikke så glad i det egentlig. Søvnen kom sent og drømmene var rare. Ikke hatt så mye tanker de siste dagene. Hodepinen har vært for slitsom. Bunkeren lite brukt, men den spiller litt av seg selv :) mye å ta tak i her også, men ingen ting blir gjort når jeg ikke gjør det selv:( huff sliutsomt dette her, så er det i tilegg ferie:( idag kom sola også. Får prøve å få meg selv til å starte litt av det som må gjøres, så får jeg se hvor lenge jeg holder. I går ble jeg døv hørt på venstre øre også, det er litt rart.


    Livet er ingen dans på røde roser, men en blanding av torner å lilljekonvall, noen opplever mye fra sorg til gledens tårer, og noen må reise sin vei. Det er ikke lett å leve, når livet butter imot, men når livet allikevel gir oss en mening, da reiser vi oss opp å ser at livet er til for å leves for oss som er igjen. Mange klemmer
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Skulle så innerlig gjerne ha visst om ord som kunne lettet din smerte og ditt savn, men det gjør jeg ei
    det jeg vet dog er at det alltid er mørkest før lyset kommer, hang in there og sug til deg alle varme tanker som sendes til deg og vit at det
    ett hav av mennesker som sender deg varme tanker og gode ønsker
    nuet kan være din beste venn hvis du kan fylle det flyktig med ting som tar tankene vekk

    varme tanker fra hele familien her
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Nå fikk du meg til å gråte av dine vakre ord Jokris :) tusen takk skal du ha. Dagen ser ut som å ikke bli noe bedre enn de forige, men solen skinner, så jeg prøver, sånn er jeg bare, prøver å gjøre det som skal gjøres. En liten tur ut nå, fått på klær hehe, litt treg, kan fly rundt her i pysj hele dagen. Ha en fin dag til Jokris og alle dere andre
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    ta vare på deg selv Konemor, Jan og jeg hadde en plan om besøk begge veier, dessverre kom ingen av oss sålangt, tilbudet står åpent til deg og dine, hjertlig velkommen
    du og dine til å komme hit på besøk og litt mat :)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Koselig, du/dere er også selvsagt velkommen hit også:) bare til å si fra det:)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Dette gjelder også andre som måtte finne veien:) hit, her er alltid plass og hjerterom:)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.443
    Antall liker
    13.078
    Dette gjelder også andre som måtte finne veien:) hit, her er alltid plass og hjerterom:)
    Notert lille Konemor :)
    Når denne uka går mot slutten tenker jeg Klacid gutta har fått tak på bakteriejævlene til den utslitte lille silda i sofaen.
    Jeg gikk på dobbel dose i en uke, altså 1000 mg/dag. 3 dager etter hestekuren tok Klaciden tak.
    Når tåka letter litt, så MÅ du love meg å være så ego du kan mhp egentid.
    Fokuser på ferie i Kristiansand, min tumleplass fra 4 til 21 års alder :cool:
    Bare det å komme seg bort litt vil kanskje hjelpe?

    Legger ved link til en dame med enorm utstråling og kraft som kanskje kan trøste deg litt.
    Hun har en av de vakreste stemmene jeg kan tenke meg.

    http://www.youtube.com/watch?v=xPwxiDC56kE

    Lang god bamseklem til deg.
     
    Sist redigert:

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hei Powerpoint:) går også på 1000, men er møkka lei de pillene allerede:( idag er den 14 dagen, har 3 uker igjen:( drittsmak i munnen. Vet ikke om jeg gleder meg til Kristiansand, med unger hele dagen og da uten egentid i det hele tatt, men skal kose oss da:) håper vi får sovet osv. Mye å tenke på. Ja skal prøve på mer alenetid, men alt er vanskligere nå, da barnevakt må skaffes:) om jeg skal noe. Vært mye idag, styr og mas, drittforn og vondt i kroppen, synes det er værre etter at jeg startet på dritten. Prøve å få slappet av litt tidligere idag. Bamseklemme tilbake
     

    Miles

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    1.183
    Antall liker
    310
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    3
    har lært mye av deg Konemor , inleggene dine er gull :)
    ang. bihule problemer så er sterk chilli mat veldig bra .
    Bare å komme hvis du vil , så ordner Nis opp med sterk mat
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Takk for det Miles, lagret det :)

    En liten tur i bunkersen nå før jeg kvelder, roe ned litt, får ikke helt til å hvile, vet ikke helt hvorfor, er sliten og trøtt men grrrrrrr

    Nydelige toner på horna idag, såå deilig at man kunne grine av det alene. Deilig med tid helt alene.

    Kristansand ja, har bestemmt å bruke bobla nedover, proppen full av alt som måtte behøves, kjøpt kjøle boks til niste :) Bobla er ikke så trang inni, går ikke så fort men, who cares, jeg er ingen råkjører uansett. Bilen er netopp EU godkjent også :)
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Jeg følger også med her, konemor. Du skriver vakkert og rørende. Har ikke selv så mye å bidra med ift til din sorg..har ikke opplevd dette så nært på livet som du har, og håper jeg slipper det med det første også. Det er likevel noe jeg kan litt om, og det er helse. Jeg vet det er vanskelig, men du MÅ ta vare på deg selv oppi alt dette her. Jeg ser det er nevnt før, men du kan ikke få hørt det for mange ganger. Ikke kjør på full styrke hele tiden, for da brenner du kruttet, og du merker det ikke før lunta er i enden. Hvis du kan, så deleger litt. Brems på tempoet.
    Når det gjelder Kristiansand, så bruk begge dagene i parken. Da slipper dere å løpe gjennom. Det er mange områder, hvor du og mor kan sitte med en kaffe og se på ungene leke, eller bare gå sakte mens ungene er oppslukt av dyrene eller annet. Håper virkelig dere klarer å kose dere! Du har fått billettene?
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hei, så koselig å høre fra deg:) jada dem har kommet:) alt er planlagt og bilen klar, vi skal gjøre vårt beste for å kose oss, prøve å ikke brenne lyset i begge ender. Ungene gleder seg masse til å dra:) så håper jeg bare hodepinen og den labre formen kommer seg. Litt om meg selv tror jeg dere tåler nå. Jeg har som dere har skjønt kroniske bihulebetennelser som blusser opp sånn når de finner det for godt, blir det riktig ille så er det bare klacid som hjelper, da er det kurer opp mot 4-6 uker. I tillegg har jeg fibromyalgi og nedslitt rygg med noen prolapser og isjias greier som kommer når det vil. Har vondt i rygg, hofte og fingre, nakke skuldre kan også være ille, vonde støtt. Har også hoffas kne om dere vet hva det er. Vondt og kjennes hovent hele tia. Så summ summarum, det minste jeg gjør, så er jeg vond å stiv i kroppen, men så har vi meg oppi dette, et rivjern av ei jente, jeg liker å bruke kroppen min, elsker å rydde, vaske, polere bil og ordne opp i alt mulig, ble 65 prosent ufør fra februar. Men det har vært vanskelig å klare å forstå at kroppen ikke er sånn den var for 10 år siden, da jeg orket å klarte alt jeg ville, det å sette sine egne begrensinger osv jeg vet mine begrensinger, men jeg kan ikke bare ligge på latsiden, det er ikke meg på en måte. Men det er klart en del stopper seg selv, når jeg ikke kommer ut av sofan uten å måtte gjennom en dritvond anstengelse for deretter å holde meg i veggen, joda så ille kan det bli om jeg gjør noe jeg ikke skal. Jeg prøver å ta ting rolig, jeg prøver å slappe av, når jeg er som nå, så går det til en viss grens, men er en kløpper på å ha vondt, men allikevel tvinge kroppen til å virke. Så dette er bare sånn jeg er. Etter klacidkuren nå så syns jeg kroppen er så vond, både rygg og verking i beina osv, kan være klaciden? Hmmm nok sykdomsprat. Klemmme
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Sånn utleverer meg jo ganske mye, men føler det er greit. Dere er på en måte blitt litt av hverdagen. Sitter igjen i sofakroken å mimrer, sove joda snart, sover dårlig på nettene, drømmer så rare ting og får ikke sovet igjen. Ikke fått skrevet så mye de siste dagene, så håper imorgen på å finne frem til det poetiske og inspirerende hjørnet. Kan bare gå en vei nå. Det er oppover. Nå syns jeg det får være nok. Du milde som Jan kunne si. Jan viste meg stor omsorg på mine lyter, hjalp til med det han kunne og ville. Derfor mine wattnisser er det ikke lett med en hverdag hvor alt skal gjøres av bare meg:( livet må være noe mer tenker jeg? Hva er det jeg er her for ? Skal jeg skrive? Er det ment å være dette som er meningen ? Eller er det mer? Jeg er ivertfall her for å lære å ha en kronisk sykdom eller tre. Noe mer. Vet jeg ikke:) men jeg skal ikke deppe inatt eller gråte, men bare være. Sove godt alle :) klemmmms
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.971
    Antall liker
    28.211
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    "Sorgen er som en trekant som dreier rundt

    i hjertet med spisser som risper.

    Det gjør vondt, forferdelig vondt, til trekantenes spisser er avslitt

    og det er bare en kule igjen, som glir rundt uten smerte.



    Sorgen er en prosess som tar tid, men den tar slutt.

    Hvor lang tid prosessen tar beror på hva vi har mistet,

    hvilke ressurser vi selv har,

    og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre.



    Men når gleden over det du har hatt overskygger savnet av det du har tapt,

    selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det,

    da er trekantens spisser avslitt,- og kulen blitt en skatt i ditt hjerte."


    ShineySmileysSmile.jpg



    Skal definitivt ikke ta æren for den, det er en gammel kinesisk tekst,
    men så var de kloke da, de gamle kineserne...
     
    Sist redigert:

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Det var de så apsolutt Morten :) nattaklemme til deg:) takk
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.971
    Antall liker
    28.211
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Å det var så lite,
    Jan VAR en skatt, for så mange av oss, og han visste utmerket godt hva for en skatt
    DU var, for ham - det sa han høyt, mer enn en gang - i tøysete ordelag javel, men det var aldri vanskelig
    å høre oppriktigheten i stemmen hans.

    ShineySmileysSmile.jpg


    Den største skatten var han selvfølgelig for deg, dere var hverandres største skatter, dét er vakkert det!

    At tapet og savnet føles så bunnløst, er derfor ikke vanskelig å forstå. Vi kan aldri føle det du føler, men forstå
    at dette er verre enn det verste å skulle leve gjennom, joda....

    Ønsker for deg litt hvile nå, og at bihulene dine drar dit pepperen gror!

    ShineySmileysSaint.jpg


    Klem fra Morten
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Takk igjen Morten, du fikk tårene til å renne nå. Det du skriver er så sant så sant, vi hadde som jeg har sagt dere før stor kjærlighet til hverandre, jeg vet at det ikke finnes mange som meg, som hadde orket og funnet seg i alle ting som han så på som nødvendig i løpet av livet. Jeg lot han bare være sånn han var, jeg måtte det, da mannen hadde vilje av stål slik jeg så det. Han likte sin tid, han måtte styre med noe hifi greier osv hele tiden, bare da var han fornøyd og glad. Han var ikke den flinkeste til å se mine behov, eller ta seg av meg på den måten jeg fortjente innimellom, men han gjorde et forsøk hver eneste dag på å bruke tiden rett. Vet at han hadde litt dårlig samvittighet når det gjaldt bunkersen, at han satt der for mye. Men for meg var det greit. Jeg hadde mine ting også. Selv om jeg hele tiden var litt ensom i perioder.
    På grunn av min toleranse og godhet elsket han meg, på grunn av at jeg var meg selv og ikke haddd noe problemer med å vise han at jeg elsket han. Vi passet på hverandre å jeg kan enda høre han si hei jenta mi. Livet er litt uvirkelig nå etter at han er borte, man lever å er joda. Jeg til tross for smerter her og der og mine kroppslige møkkating som jeg ikke klarer ta hensyn til. Så vet jeg hvilke verdier jeg har. Sønnen til Jan sier det hele tiden at det finnes ikke en sånn jente som deg Gitte blandt dagens unge. Jeg vil aldri finne en som er så flink til å ta vare på familien sin osv. Vi har hatt lange diskusjoner om det, hvorfor dagens unge damer er sånn eller sånn. Jeg er gjerne til hjelp om de sitter fast. Så uansett hvordan livet mitt blir i fremtiden så er ungene det viktigste som er. Det er min oppgave å se de i trygg havn, så håper jeg får gjort det. Selv om livene våre må gå videre uten vår kjære Jan så håper jeg vi kan se å huske på han, jeg vil hele tiden ha han med meg. Helt til den dagen jeg drar etter. Men i mellomtiden er ingen ting overgitt til tilfeldigjetene. Jeg må igjen starte på min ferd, jeg er ikke ei jente som kan bo alene i all min tid, jeg trenger kjærlighet og omsorg og varme. Uansett om jeg føler at jeg Kan være alene. Sånn er det ikke, jeg er ei kosete jente og Jan mente mange ganger på at jeg trengte en teddybjørn hehe. Så selv om jeg ikke er like ung som jeg var den gangen vi fant hverandre, så er nok noen ment å møte meg i løpet av de neste årene. Får bare håpe at jeg ikke får for mange sånne rare vaner før det skjer:) ha en fin dag alle sammen, våknet til regnet idag og det kan godt gi seg. Klemmms
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Så var jeg her igjen da, med mine tanker og følelser, mine uendelige meninger om livet og oss mennesker.
    Vet vi hva vi streber etter ? Vet vi i hvilke faser av livet vårt som vi faktisk lever? Mye av mitt eget liv har vært basert på rutiner og faste ting som man har gjort, uke etter uke de samme ritualer, det er greit med slike faste ting, da vet man til en hver tid hva som skjer, men hva med spontaniteten da? Lever vi om vi bare skal gjøre det samme dag ut og dag inn? Joda vi lever, men kanskje ikke fullt ut sånn jeg ser det. Hva er det i hverdagens mas som kan få oss til å se hva som må forandres på? Hva vil vi forandre på å gjøre annerledes? Selv vet jeg at livet består i alt for mye faste ting, oj nå er klokka så mye, så da er det på tide med neste oppgave osv. Vet ikke hva jeg helt vil med dette jeg skriver nå, men kunne ønske livet var fylt med litt mer spenning og opplevelser, overraskelser enn det er, spesielt i hverdagens jag. Kanskje de rundt meg kan se en annen virkelighet, se at det ikke bare er sånn de tror det er, og som de mener det skal være.
    For meg er livet blitt snudd litt på hodet nå, jeg bestemmer selv mine egne avgjørelser og når og hva jeg vil gjøre, men allikevel er det ungene som bestemmer og dirigerer mye av det som skjer i huset. Når de er opptatt med sitt, så kryper jeg ned i mitt sted å henter energi. Energi er noe som nemlig må tilføres om man skal klare å holde ut dagen og ikke tappe seg helt fullstendig. Jeg har begynt å forstå at livet er det vi gjør det til, men innimellom henger vi oss fast og opp i ritualer og handlinger som vi lager oss selv i hodet. Da kan livet fort bli en karusell som du etter hvert ikke orker å være på, men vil av.

    Det å finne seg selv er oppgaven som mange bør ta fatt på, men den er ikke enkel. Det å kjenne etter hvem du er og hva du er. Vi har alle ulike måter å være på, selv har jeg ikke helt godtatt meg selv fullt ut, jeg har hele tiden siden min barndom hatt en tanke om at mennesker rundt meg synes jeg skravler for mye eller er litt på kanten av det som er greit. Jeg er åpen og det faller ikke alltid i god jord, det å si sin mening å være den som ikke legger skjul på noen ting kan bli sett på som litt rart på kanskje. Men hva er galt med å være ærlig da? Hva er galt med å være bare seg selv, eller si meningen sin. Jeg har tenkt å fortsette med det jeg jeg elsker meg selv er ordene de fleste av oss må si til seg selv. Jeg elsker meg og jeg er unik
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    [FONT=&quot]I livets store puslespill er det mange brikker som skal passe sammen, jeg vet også at det er mange brikker som ikke passer inn i omfanget av kjærlighet, hverdag og eget liv. Noen ganger faller ting så totalt utfor kanten av stupet, man klarer mange ganger ikke ta seg inn i det hele tatt, men må bare ri bølgen av så godt det går. Man surfer av sted en stund til man sitter der på stranda våt og fortumlet. Da kommer det som man gjerne skulle unngått, tårene og tankene og alt det vonde som har sittet i deg som en klo. Livet blir bedre og alt vil legge seg like rolig som stormen på havet gjør når blåsten stilner og solen skinner alt den kan fra en skyfri himmel. Kjære venn en dag skal atter lyset klare å trenge inn i et sorgtungt og vondt sinn, igjen skal vinden stilne og gi deg den tiltrengte roen og freden som du fortjener…..en dag kjære deg skal du se livet i et annet lys. [/FONT]
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.443
    Antall liker
    13.078
    Hei Powerpoint:) går også på 1000, men er møkka lei de pillene allerede:( idag er den 14 dagen, har 3 uker igjen:( drittsmak i munnen. Vet ikke om jeg gleder meg til Kristiansand, med unger hele dagen og da uten egentid i det hele tatt, men skal kose oss da:) håper vi får sovet osv. Mye å tenke på. Ja skal prøve på mer alenetid, men alt er vanskligere nå, da barnevakt må skaffes:) om jeg skal noe. Vært mye idag, styr og mas, drittforn og vondt i kroppen, synes det er værre etter at jeg startet på dritten. Prøve å få slappet av litt tidligere idag. Bamseklemme tilbake
    Kjære lille Konemor. Nå er du så sliten og kjørt av det jævligste som kunne skje deg, at bakteriejævlene har fritt leide.
    Det aller viktigste nå er å få litt positivisme inn under topplokket, så kroppen føler den får tilført riktig energi til det påkrevede slaget.
    Beklager, men det er nettopp det som trengs for å kjempe ned legionene med ubedte leieboere i bihulene.
    Det er lett for meg å være snusfornuftig, og skrive ivei :p men du må rett og slett ikke presse deg mer nå.

    Kanskje vil en tur til Miles kan gi en liten positiv impuls, når du orker og kreke deg avgårde.
    Kanskje noen bør ta turen til deg med en chiligryte eller sushi som jeg skjønner du er glad i.

    Beklageligvis må du bare innse at du ikke kan være "rivjern" nå. Noen må være rivjern for deg, siden de søte små nå alikevel setter dagsorden.
    Jeg blir helt stum av å lese om alt du sliter med, men skjønner at det er 1000x bedre å være i virksomhet enn å la demonene få fritt spillerom i hode når du sitter stille. Det og ikke få fred fra vonde tanker er uhyggelig slitsomt.
    Poenget er vel å finne ut av hva du kan gjøre utenom tid alene i bunkersen for å lade litt? Finnes det fluktmuligheter?
    En ting er at vi maser på deg om at du MÅ ta deg tid til å pleie deg selv.
    Det er ikke lett i din situasjon, dessverre :(
    Aller helst burde du vel fått en valgfri 2-3 ukers ferie med spa på blå resept av Staten.
    En hand å holde i på turen skjønner jeg at heller ikke hadde gjort noe.

    Føler at jeg ikke riktig strekker til for deg i kveld Konemor, men tenker på deg med varme og håp om bedre tider gjør jeg.
    God bamseklem :) fra det andre vandrenede apoteket :p
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.443
    Antall liker
    13.078
    Takk for vakker musikk:)
    Bare hyggelig Konemor.
    Alvedronningen fra Færøyene - Eivòr Pàlsdottir har ikke så rent lite vakker musikk og by på.
    Hun er noe av det mest sanselige jeg vet om, og har en utstråling på scenen som gjør meg helt bergtatt.
    Hun går rett i hjertet mitt, og fyller meg med intens lengsel etter ren kjærlighet. Så kommer tårene.....
    Jeg er helt forbløffet over hvem hun er :rolleyes:
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Kjære deg, du strekker da apsolutt til, det er så koselig å lese dine bekymrede og fine innlegg, håper du snart er ferdig med å apotikere deg selv, sånn at noen av oss ivertfall hadde kommet til hekter igjen :) Jeg er sliten om dagen ja, ikke lett med pauser og fri i det hele tatt, og besøk med god sushi hadde jeg satt pris på :) Har min eldste sønn her nå, da jenta hans er i Alaska av alle steder, så skal høre med han om litt tid imorgen, da er jeg bedt på en partylite møte i Fredrikstad, håper skallen lar meg dra bare, føler det har vært en tanke bedre idag, så satser på at det snur sakte men sikkert igjen nå. Joda powerpoint, jeg vet jeg trenger noen, og en hånd å holde i er aldri feil, så når livet vender og bølgene har lagt seg, skal jeg holde noen i hånden igjen, det er et løfte :) Ha nå en god natt, måtte alle uønskede basiller vike fra din side nå, du har vel slitt lenge nok stooor natta klemme til deg
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Takk for vakker musikk:)
    Bare hyggelig Konemor.
    Alvedronningen fra Færøyene - Eivòr Pàlsdottir har ikke så rent lite vakker musikk og by på.
    Hun er noe av det mest sanselige jeg vet om, og har en utstråling på scenen som gjør meg helt bergtatt.
    Hun går rett i hjertet mitt, og fyller meg med intens lengsel etter ren kjærlighet. Så kommer tårene.....
    Jeg er helt forbløffet over hvem hun er :rolleyes:
    Det hørtes helt utrolig vakkert ut Powerpoint, hadde man hatt halvparten av den stemmen :) Ren kjærlighet er der ute vet du, må bare finne den. Men husk også at du selv er kjærlighet
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Powerpoint: du skriver så mye som jeg grubler på etter at jeg har lest i innlegget ditt. Hmmm om ikke jeg må være det rivjernet som må ta takene her, hvem skal da gjøre det.? Vet og kjenner at jeg har nådd toppen av det jeg tåler, men alene er det ikke lett å få alt til og gå sammen, ja har mye å stri med kroppslig og jeg har også mye å stri med her i huset, både ute og inne. Jan regnet med at jeg ville klare det, men han hadde nok en del bekymring rundt netopp dette også, men han måtte jo bare tro at jeg ordnet opp. Du skriver også at det er bedre å holde ting igang enn å ha tankene som rir meg i stillestand. Joda det er sant, men klarer ikke alltid se mine egne behov. Er vant til å presse meg til å orke og klare alt. Skulle gjerne klart alt mulig, men det gjør jeg jo ikke :(
    Hater å være sånn jeg er nå om dagen med vondter og slapp og sliten hele tiden. Vil jo være i farta jeg, uten å presse kroppen gjennom ting jeg må gjøre. Liker å ordne egentlig, derfor er det et nederlag å måtte kaste inn alle kluter, men så er det ungene da. De skal jo ha sitt hele tia. Så må jo bare henge på jeg.
    Men det var egentlig godt å høre hva andre mener, og det er nok sant det du skriver, men om jeg vil innse det selv hmmm vet ikke hva løsningen er jeg, men det blir vel bedre etter hvert. Alt må jo bare løse seg. Nå er det vel senga, passaten skal på Dahles imorra 09.15 :( nattaklemme
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Så var passaten på Dahles, litt trøtt nå:( men dagen har startet. Så får gjøre noen forsøk på å få gjort noe fornuftig. Hmmmmmmm
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Fidelity høytalere??? er det noe tess?? spørr for kan få kjøpt et par gamle sånne for noen hundrelapper?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn