Komprimert ihjel?!!...

O

om.s

Gjest
Som den periodevise fansen av George Michel jeg er så kjøpte jeg den siste "twenty five", men den første cdén der (og forsåvidt den andre og, men den oppleves ikke like ille...) med "klassikerene" fra 80 tallet er jo nesten komprimert ihjel, det er det tammeste og mest lukkede jeg har hørt på lenge, så kommer tvilen, er det bare meg el har andre opplevd denne skiva slik?

mvh

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.571
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Synd, veldig synd.Føler ikke hans tidligere utgivelser oppleves på samme måten.

O

om.s

Gjest
Synd, veldig synd.Føler ikke hans tidligere utgivelser oppleves på samme måten.
"Older" er imo ett av 90 tallets beste pop/disco skiver....

mvh

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Er det virkelig noen som vil savne George Michael hvis han blir komprimert ihjel ?

O

om.s

Gjest
Er det virkelig noen som vil savne George Michael hvis han blir komprimert ihjel ?  
Visse låter på denne skiva er ren og skjær melankoli fra 80 tallet og oppover, så ja!...

mvh

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.722
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
An angels voice!

Han står vel på motsatt side av skalaen når det gjelder stemme, i forhold til f.eks Bob Dylan?

Men, musikken hans den siste tida kan vel diskuteres.

mvh

Lars

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Antall liker
552
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
4
George Michael kan komprimeres til døde for min del

O

om.s

Gjest
George Michael kan komprimeres til døde for min del
Nå var det jo ikke mannen man snakket om, han kan brenne, men hans musikk derimot har lagt igjen noen spor oppigjennom tiden, og det var poenget her.....

mvh

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.997
Nå var det jo ikke mannen man snakket om, han kan brenne, men hans musikk derimot
Hva i all verden menes med dette? ??? Musikken utgår fra mannen. Mannen og musikken er ett. Hva er det du har så imot George Michael som person? Er det fordi han har valgt en livsstil som du ikke ville ha valgt?

Forresten, så er "Listen without predjudice" ennå bedre enn Older, etter min mening.

O

om.s

Gjest
Hva i all verden menes med dette?  ??? Musikken utgår fra mannen. Mannen og musikken er ett. Hva er det du har så imot George Michael som person? Er det fordi han har valgt en livsstil som du ikke ville ha valgt?

Forresten, så er "Listen without predjudice" ennå bedre enn Older, etter min mening.

Det er vel egentlig bare ett uttrykk for at jeg ikke synes noe spesiellt om hans stil, men at det helt klart er noen låter som har en sterk mimre verdi.

Forövrig uenig om hvilke av de to skivene du nevner som er den beste ;) :) ...

mvh

Topp Bunn