Kommunistregjering

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.720
Torget vurderinger
0
VilhelmW skrev:
Jeg mener å ha sett en eller anna "Vær-varsom-plakat" for dette forumet et sted, iallefall noen retningslinjer for bruk av forumet - hvor det var gitt uttrykk for at politisk sjikane og denslags ikke måtte forekomme. Eller tar jeg feil?

Personlig er jeg av den oppfatning at det bør være fullt ut tillatt å sjikanere Frp'ere og ny-nazi'er i enhver sammenheng. Å snakke fornuft til sånne, er jo uansett fåfengt.

;D
Å sammenligne FRP'ere og nynazier er vel egentlig "politisk sjikane" slik du mener man skal unngå ?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
vredensgnag skrev:
Hvilken del av landet er det Haavardhede holder til i? Der har jeg aldri vært - hverken i tid eller sted.
I følge sangen kom han fra Lanjei, under en nut på en liten gård med god skog, men han flyttet jo derfra uten at det angis destinasjon...

O

Omar

Gjest
Les aftenposten morgenutgave 20.10. eller på nettet. Marxister i regjeringen... ja det har vi og han vil utslette all markedsøkonomi. Alt skal eies av partiet (staten)

VI HAR EN KOMMUNISTISK MARXISTISKINSPIRERT REGJERING I NORGE!!!! VOKN OPP!!!!

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.153
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Håvarhede skrev:
VOKN OPP!!!!
Jeg er voken!

Hva er det som skjer? Holder noen på å overta regjeringspalasset og henrette kongefamilien? Hvem, hva, hvor? Jeg er klar!

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
929
Håvarhede skrev:
Les aftenposten morgenutgave 20.10. eller på nettet. Marxister i regjeringen... ja det har vi og han vil utslette all markedsøkonomi. Alt skal eies av partiet (staten)

Russerene kommer!?!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Gjest skrev:
Håvarhede skrev:

Russerene kommer!?!
Nei, jeg tror ikke du skal glede deg for tidlig.

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.389
Torget vurderinger
10
ErosLoveking skrev:
det er jo snart vinter og skiføre............

Hadde disse regjert hadde vi iallfall hatt skikklige veier her i landet ::)

bia

Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.389
Torget vurderinger
10
Mao ville en nazistregjering vært grønnere enn f.eks. SV?

V

vredensgnag

Gjest
Da man trodde det var tett på at russerne kom, i 1968 i forbindelse med krisen rundt invasjonen i Tsjekkoslovakia, var det ganske mange norske offiserer som føk over den grensen, til Sverige. Det er en skandale det ikke er blitt snakket så mye om.

bia

Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.389
Torget vurderinger
10
Det er myyyye det ikke blir snakket om...

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.865
Det er slike tråder som får en til å undre om liberaliseringen av norsk medialovgivning var bare av det gode...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.720
Torget vurderinger
0
ErosLoveking skrev:
det er jo snart vinter og skiføre............
De gutta der har vært her nord før de, håper inderlig at de ikke kommer tilbake. Og om de kommer må alle huske på å ALDRI låne dem fyrstikker!!

Sist de fikk låne fyrstikker svidde de av halve fylket !

Nex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2007
Antall liker
111
Trond Giske som Nærings- og handelsministeren gjør meg litt bekymra,

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Spiralis skrev:
VilhelmW skrev:
Jeg mener å ha sett en eller anna "Vær-varsom-plakat" for dette forumet et sted, iallefall noen retningslinjer for bruk av forumet - hvor det var gitt uttrykk for at politisk sjikane og denslags ikke måtte forekomme. Eller tar jeg feil?

Personlig er jeg av den oppfatning at det bør være fullt ut tillatt å sjikanere Frp'ere og ny-nazi'er i enhver sammenheng. Å snakke fornuft til sånne, er jo uansett fåfengt.

;D
Jeg venta lenge på den -men den kom!! For å være ærlig, er jeg mot enhver form for sjikane. Også avlovlige politiske partier, herunder Frp. Nazister,derimot, gamle eller nye, ser jeg ingen grunn til å lefle særlig mye med. Synes trådstarter ligger veeeeldig nært opptil. Men er det ikke sånn at man ikke skal bedrive politisk sjikane her på forumet?
???

Å sammenligne FRP'ere og nynazier er vel egentlig "politisk sjikane" slik du mener man skal unngå ?

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Håvarhede skrev:

Burde egentlig ikke bruke viktig tid på dette tullballet, men tror ikke du, Håvarhede, at temmelig mange av de store AP-heltene, f. eks. nylig avdøde Håkon Lie, ville ta kraftig til motmæle mot din "klargjøring" av at denrød-grøne regjeringen er "kommunistisk Marxistiskinspirert"..???

Til de som prøver å slå en spøk om vei eller jernbane til russegrensa hvis Adolf's kumpaner hadde fått blitt litt til: Hvorfor spør dere ikke de få gjenlevende russiske og serbiske krigsfangene som jobba bl.a på forløperen til Nordlandsbanen eller på "Blodveien" mellom Rognan og Botn i Saltdal om hva de synes? Det er fortsatt noen som er i live.

Jeg anser meg ferdig med temaet på denne tråden. som sagt, enkelte nytter det ikke å opplyse. Fakta trenger rett og slett ikke inn..

Panama Red

Fumblin’ With the Blues
Ble medlem
22.08.2009
Antall liker
8.452
Sted
Burma-Shave
Torget vurderinger
2
Er vel på tide med et klassisk sitat av Willy Brandt:
"Den som ikke er kommunist når han er 18 år har intet hjerte. Den som fortsatt er kommunist når han er 30 år har ingen hjerne".

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.153
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
VilhelmW skrev:
Til de som prøver å slå en spøk om vei eller jernbane til russegrensa hvis Adolf's kumpaner hadde fått blitt litt til: Hvorfor spør dere ikke de få gjenlevende russiske og serbiske krigsfangene som jobba bl.a på forløperen til Nordlandsbanen eller på "Blodveien" mellom Rognan og Botn i Saltdal om hva de synes? Det er fortsatt noen som er i live.

Jeg anser meg ferdig med temaet på denne tråden. som sagt, enkelte nytter det ikke å opplyse. Fakta trenger rett og slett ikke inn..
Du har selvsagt rett, men av og til er eneste måten å håndtere tøv, å svare på samme måten. Det går jo ikke an å svare seriøst på Håvarhedes vrøvl, og da ville det jo bli stående uimotsagt.....

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Hehe, artig tråd - Her er alle kverulantene samlet!

En alltid så herlig sort/hvitt debatt som fører ingensteds... ;D

O

Omar

Gjest
Jeg sier bare en ting: Alt må gjøres for å vippe kommuniststyret av banen her i landet. Og jeg ønsker Lysbakken lykke til med Carl Marx.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
929
Håvarhede skrev:
Jeg sier bare en ting: Alt må gjøres for å vippe kommuniststyret av banen her i landet. Og jeg ønsker Lysbakken lykke til med Carl Marx.
Da kan vi ønske deg til lykke med Se&Hør - landets fremste mediekanal for Fr.p!

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.153
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Håvarhede skrev:
Karl Marx. Er du ikke voken?

Panama Red

Fumblin’ With the Blues
Ble medlem
22.08.2009
Antall liker
8.452
Sted
Burma-Shave
Torget vurderinger
2
Tror ikke partiapparatet til Ap har hatt store problemer med å få slipt bort de skarpeste kantene på broilerne sine.
Ap er ikke partiet for den som vil drive politisk alene-gang. Vi snakker tross alt om et parti med en meget effektiv og velprøvd parti-pisk.
Det har jo vært noen konflikter innad i Ap, noe som ofte oppstår i hierarkier. Litt maktkamp og renkespill er det i alle partier, men tror ikke det er noe fare for et kommunistisk kupp i Ap.
Winston Churchill sa at politikk er det muliges kunst. Og hva som blir mulig i Norge de neste år er det Jens, og kun han, som bestemmer.
At ungdomspolitikere har standpunkter som oppfattes som radikale, tror jeg bare er et sunnhetstegn.
Tror ikke trådstarter trenger være urolig for at kommunistene skal komme å ta han.

P.S
Willy Brandt sitatet tidligere i tråden var, i alle fall delvis, ment som en spøk.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
ække så greit å komme fra Bærum å havne i Vadsø og gå inn i vinterhalvåret der oppe og samtidig blitt nesten dobbel så gammel bare på kort tid......... er mine tanker.

Der oppe kan en jo møte på ekte kommunister..... i mørket....... døgnet rundt ;D

KW

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Antall liker
2.102
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Helt uproblematisk med ekte kommunister - så lenge de ikke er praktiserende kommunister. Mørkt eller ikke.

Topp Bunn