Klubbkveld hos Jamakr

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Kan nesten få inntrykk av at bandet Marekatt ikke var så alt for kjent ….
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Kan nesten få inntrykk av at bandet Marekatt ikke var så alt for kjent ….
    Mvh
    JMK
    Marekatt er ikke et todelt ord min herre.
    Og bandet har jeg ALDRI hørt om, men nå har jo ikke jeg hørt alt :rolleyes:
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Marekatt er ikke et todelt ord min herre.
    Og bandet har jeg ALDRI hørt om, men nå har jo ikke jeg hørt alt
    ok, strengt tatt ikke to-delt. De aller fleste vil nok med godvilje godta det likevel... Jeg baren nevner det :)
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    DA er vanlig hotell i Domagkstrasse bestilt, og flybilletter ditto.
    Dette året blir det Munchen. Og, jeg gleder meg en god del kjenner jeg.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    DA er vanlig hotell i Domagkstrasse bestilt, og flybilletter ditto.
    Dette året blir det Munchen. Og, jeg gleder meg en god del kjenner jeg.
    Mvh
    JMK
    Jeg drar ned og bereder grunnen før deg, så kan vi støtte hverandre på samme fly hjem :rolleyes:
    Full gorde vi, og drakk vart vi!
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Da satser jeg på at de fleste barnesykdommene er identifisert, og noenlunde under kontroll. Herved erklæres vinyl avspilling omsider for åpnet i Indre Enfold. Doktorens Ildfugl kvern med Kuzma 4Point arm og Slukets monumentale clamp veier inn på ca.35,5 kg. Så ekvipasjen lar seg ikke så lett påvirke heldigvis.

    DSC_1014.jpg
     
    Sist redigert:

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Da satser jeg på at de fleste barnesykdommene er identifisert, og noenlunde under kontroll. Herved erklæres vinyl avspilling omsider for åpnet i Indre Enfold. Doktorens Ildfugl kvern med Kuzma 4Point arm og Slukets monumentale clamp veier inn på ca.35,5 kg. Så ekvipasjen lar seg ikke så lett påvirke heldigvis.
    det første ordet som rinner meg i hu, er Herrrlllliiig. Deretter grattis.
    Det er deg meget vel unt - og jeg gleder meg til det blir anledning til å høre på mesterverket. En og annen vinylskive er du jo innehaver av også.
    Sees.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Javist, og jeg humret godt i skjegget når jeg kom frem til gruppen Meshugga foræret meg av dem.
    Ravnsvart metall med growling vokal :confused:
    Joda så, neida....hehehehe...

    Jeg spiller meg for tiden igjennom alle godbitene jeg har blitt foræret som milde dytt mot at jeg burde få på plass platespill prosjektet som sto og vannsmektet i en krok.
    Så her er RWAMTD, Jordsjø, Heksene i Finmark II (snakk om bli lurt trill rundt, her trodde jeg at det skulle gutural stupesang, runebommer og ganning, men NEIDA ut strømmet vakre gitartoner ra en eller annen flinkis nordpå), den psykedeliske verdensrom kommandanten. Neste som står for tur er Arabs in Aspic. Det gleder jeg meg til :cool: Deretter skal min gamle venn Jon Anderson få slippe til :rolleyes:

    Som sagt. innspillingsstyrken (volumet) til de forskjellige presingene varierer såpass at man blir litt grinete, men som tidligere nevnt må også jeg spilles inn. Dr.Feickert m/Kuzma4Point og Mijayma Shilabe på tuppen, samt DPR 2.2 RIAA er nye bekjentskaper for meg, sånn i det daglige. Det hjalp å snurre 5 langspillere i går ettermiddag/kveld for å bli kjent med signaturlyden i vinyloppsettet.

    Dog trenger jeg en Tesla coil eller tilsvarende for å få bukt med all den statiske elektrisiteten kverna plages med.
    Her nytter de ikke med bare Zerostat pistol og kullfiber børste gitt.
    Jeg vet Fosse forsket litt på dette, og kom opp med en løsning for jording av dubbedittene.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Javist, og jeg humret godt i skjegget når jeg kom frem til gruppen Meshugga foræret meg av dem.
    Ravnsvart metall med growling vokal
    Joda så, neida....hehehehe...

    Jeg spiller meg for tiden igjennom alle godbitene jeg har blitt foræret som milde dytt mot at jeg burde få på plass platespill prosjektet som sto og vannsmektet i en krok.
    Så her er RWAMTD, Jordsjø, Heksene i Finmark II (snakk om bli lurt trill rundt, her trodde jeg at det skulle gutural stupesang, runebommer og ganning, men NEIDA ut strømmet vakre gitartoner ra en eller annen flinkis nordpå), den psykedeliske verdensrom kommandanten. Neste som står for tur er Arabs in Aspic. Det gleder jeg meg til Deretter skal min gamle venn Jon Anderson få slippe til
    Du har helt rett - noe av vinylen som er tilfalt Dem de siste år - er rett og slett en liten vennskapelig "dytt". Veldig bra at den nå kan avspilles. Det skal innrømmes at noe er innkjøpt kun ut fra rådgiving fra The Garden. Faktisk slik at ved besøk nylig, ble jeg gjenkjent og fikk spørsmålet "likte han det?". Nuvel, slik går jo dagene - og ny vinyl på anskaffes nå og da. Har kanskje mest lyst til å høre heksene....
    Rent ellersmessig går det mest i innkjøp av tegneserier for tiden, og se det er litt morsomt det også :)
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Det blir liksom litt mer stil på det, hvis man sjekker linken neders. Jeg tenker da på en sang som ble gitt ut i dag og som kan streames.
    Er jeg objektiv? neida, neida, neida. Men, litt stolt? Jada, jada, jada.

    https://www.loviseak.no/

    Mvh
    JMK
    Du har all grunn til å være stolt av førstedamen. Vi her nede i indre Enfold er imponert over stemmeprakten hennes. Det er bare å be henne gasse på.

    Sincerelly Powerpoint
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Javist, og jeg humret godt i skjegget når jeg kom frem til gruppen Meshugga foræret meg av dem.
    Ravnsvart metall med growling vokal
    Joda så, neida....hehehehe...

    Jeg spiller meg for tiden igjennom alle godbitene jeg har blitt foræret som milde dytt mot at jeg burde få på plass platespill prosjektet som sto og vannsmektet i en krok.
    Så her er RWAMTD, Jordsjø, Heksene i Finmark II (snakk om bli lurt trill rundt, her trodde jeg at det skulle gutural stupesang, runebommer og ganning, men NEIDA ut strømmet vakre gitartoner ra en eller annen flinkis nordpå), den psykedeliske verdensrom kommandanten. Neste som står for tur er Arabs in Aspic. Det gleder jeg meg til Deretter skal min gamle venn Jon Anderson få slippe til
    Du har helt rett - noe av vinylen som er tilfalt Dem de siste år - er rett og slett en liten vennskapelig "dytt". Veldig bra at den nå kan avspilles. Det skal innrømmes at noe er innkjøpt kun ut fra rådgiving fra The Garden. Faktisk slik at ved besøk nylig, ble jeg gjenkjent og fikk spørsmålet "likte han det?". Nuvel, slik går jo dagene - og ny vinyl på anskaffes nå og da. Har kanskje mest lyst til å høre heksene....
    Rent ellersmessig går det mest i innkjøp av tegneserier for tiden, og se det er litt morsomt det også :)
    Mvh
    JMK
    Da har man rundet "bunken" fra deg over 3 år halvannen gang :cool:
    Du kan hilse plate pusheren din på the Garden, og si at det dere gryntesortmetall bandet fra Sverige - Meschugga ble rene søndagsskolen sammenlignet med Shining - International Blackjazz Society. Jeg var aldeles uforberedt på hva som kom. Det er det sinteste jeg hørt siden Rage Against the Machine på 90-tallet, og Rammstein på 2000-tallet. Dog befatter jeg meg i svært liten grad med "black metal", Beelsebub og "growling, så jeg har slettes ikke hørt "alt!" Men dette høres ut som om vi har kommet innenfor porten til Gamle Erik.
    Selv Dimmu Borgir - Abrahadabra blir snilt i forhold.

    En nesten 40 år gammel direktegravert versjon av Pink Floyd - The Dark Side of the Moon fra Mobile Fidelity (kjøpt 15.12.1979 for 250 kr) har alltid avstedkommet fortvilelse over det lave "innspillingsnivået". Så for en uke siden handlet jeg meg et nytt gromt eksemplar på Parlophone (180 g) med alle "orginale" innlegg (O`lykke), satt den på, og der strømmet fortiden ut av Quadene med mer trøkk på normalt volum. Det ble litt størrelse på bandet med 2 m2 høyttaler membraner :rolleyes: Jeg satt bare og gliste salig, og måtte spille den en gang til før det var natta.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Du har all grunn til å være stolt av førstedamen. Vi her nede i indre Enfold er imponert over stemmeprakten hennes. Det er bare å be henne gasse på.

    Sincerelly Powerpoint
    Takk. Vet den nå ligger på Spotify. Litt usikker på iTunes og Tidal. Si fra om du har hørt låta der.
    Mange hyggelige tilbakemeldinger, så hun er godt fornøyd.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Da har man rundet "bunken" fra deg over 3 år halvannen gang
    Du kan hilse plate pusheren din på the Garden, og si at det dere gryntesortmetall bandet fra Sverige - Meschugga ble rene søndagsskolen sammenlignet med Shining - International Blackjazz Society. Jeg var aldeles uforberedt på hva som kom. Det er det sinteste jeg hørt siden Rage Against the Machine på 90-tallet, og Rammstein på 2000-tallet. Dog befatter jeg meg i svært liten grad med "black metal", Beelsebub og "growling, så jeg har slettes ikke hørt "alt!" Men dette høres ut som om vi har kommet innenfor porten til Gamle Erik.
    Selv Dimmu Borgir - Abrahadabra blir snilt i forhold.

    En nesten 40 år gammel direktegravert versjon av Pink Floyd - The Dark Side of the Moon fra Mobile Fidelity (kjøpt 15.12.1979 for 250 kr) har alltid avstedkommet fortvilelse over det lave "innspillingsnivået". Så for en uke siden handlet jeg meg et nytt gromt eksemplar på Parlophone (180 g) med alle "orginale" innlegg (O`lykke), satt den på, og der strømmet fortiden ut av Quadene med mer trøkk på normalt volum. Det ble litt størrelse på bandet med 2 m2 høyttaler membraner Jeg satt bare og gliste salig, og måtte spille den en gang til før det var natta.
    I vår generasjon vil nok de aller fleste kose seg med Dark Side till the bitter end. Bra du har fått et eksemplar som fungerer. At Quadene kan gi trøkk tviler jeg ikke på.

    At noen av platene var heller "sinte" det visste jeg. Men, tenkte som så - du ville aldri ha kjøpt dem selv - så nå har du dem :) De kan jo brukes til å skremme noen ved en passe anledning?
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Da har man rundet "bunken" fra deg over 3 år halvannen gang
    Du kan hilse plate pusheren din på the Garden, og si at det dere gryntesortmetall bandet fra Sverige - Meschugga ble rene søndagsskolen sammenlignet med Shining - International Blackjazz Society. Jeg var aldeles uforberedt på hva som kom. Det er det sinteste jeg hørt siden Rage Against the Machine på 90-tallet, og Rammstein på 2000-tallet. Dog befatter jeg meg i svært liten grad med "black metal", Beelsebub og "growling, så jeg har slettes ikke hørt "alt!" Men dette høres ut som om vi har kommet innenfor porten til Gamle Erik.
    Selv Dimmu Borgir - Abrahadabra blir snilt i forhold.

    En nesten 40 år gammel direktegravert versjon av Pink Floyd - The Dark Side of the Moon fra Mobile Fidelity (kjøpt 15.12.1979 for 250 kr) har alltid avstedkommet fortvilelse over det lave "innspillingsnivået". Så for en uke siden handlet jeg meg et nytt gromt eksemplar på Parlophone (180 g) med alle "orginale" innlegg (O`lykke), satt den på, og der strømmet fortiden ut av Quadene med mer trøkk på normalt volum. Det ble litt størrelse på bandet med 2 m2 høyttaler membraner Jeg satt bare og gliste salig, og måtte spille den en gang til før det var natta.
    I vår generasjon vil nok de aller fleste kose seg med Dark Side till the bitter end. Bra du har fått et eksemplar som fungerer. At Quadene kan gi trøkk tviler jeg ikke på.

    At noen av platene var heller "sinte" det visste jeg. Men, tenkte som så - du ville aldri ha kjøpt dem selv - så nå har du dem :) De kan jo brukes til å skremme noen ved en passe anledning?
    Mvh
    JMK
    Spot on jamakr!
    Pink Floyd blir med til siste sukk, og deretter blir det og oppsøke de herrer i det hinsidige :cool:

    Du vet jeg ikke så lett lar meg skremme, og tåler aggressiv musikk bedre enn de fleste på min alder.
    Så Meschugga og Shining blir, og vil spilles i passe doser ved behov.
    Og ja, jeg vet om et par jeg skal skremme vannet av ved en passende anledning.
    Det er bare å komme ned å la seg skremme :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Du har all grunn til å være stolt av førstedamen. Vi her nede i indre Enfold er imponert over stemmeprakten hennes. Det er bare å be henne gasse på.

    Sincerelly Powerpoint
    Takk. Vet den nå ligger på Spotify. Litt usikker på iTunes og Tidal. Si fra om du har hørt låta der.
    Mange hyggelige tilbakemeldinger, så hun er godt fornøyd.
    Mvh
    JMK
    Undertegnede er ikke på noen av de nevnte musikk kanaler/servere, men jeg skal sette fruen på saken.
    Jeg hygger meg med youtube og headsett på jobb, og hjemme er det ikke tid for strømming.
    Etter en overbevisende Naim demo under Gøteborg messa i fjor er jeg redd lista la seg rimelig høyt hva streamer angår.
    Det er nok å fikle med hva drivverk, arm og pick-up angår for min del foreløpig.

    Det er jo et stygt hull bak på venstre side av Firebird plinthet, og der hadde det passet godt med en arm til, nok en pick-up, ennå en RIAA osv. :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Undertegnede er ikke på noen av de nevnte musikk kanaler/servere, men jeg skal sette fruen på saken.
    Jeg hygger meg med youtube og headsett på jobb, og hjemme er det ikke tid for strømming.
    Etter en overbevisende Naim demo under Gøteborg messa i fjor er jeg redd lista la seg rimelig høyt hva streamer angår.
    Det er nok å fikle med hva drivverk, arm og pick-up angår for min del foreløpig.

    Det er jo også et stygt hull bak på venstre side av Firebird plinthet, og der hadde det passet godt med en arm til, nok en pick-up, ennå en RIAA osv.
    Stygge hull ? - Nei, slik kan man ikke ha det. Sørg for adekvat oppfylling med det første!

    Jeg har viss to streamere - en Krell sak og en Bladelius. Brukes de? Tilnærmet ingenting. Men, får gjøre en innsatts på Bladeliusen og sjekke om "godlåta" kommer opp. Det burde den jo.

    Kommer gjerne en tur og lar meg skremme.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    På søndag ble min 4de konsert med Eivør unnagjort. Den damen har stemmeprakt og dynamikk i ultraklasse. Og, hun virker jo vaksinert mot å bomme på de høye tonene (som det jo blir mest av).
    Og, ny vinyl og tidligere ikke kjente Cd'er ble kjøpt inn. Og heldigvis var det lett å få tak på nytt eksemplar av Live cd'en, ettersom den gamle rett og slett har fått noen hakk i seg. O fryd!
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Larkin Poe - det var jammen både snasent, små rått og veldig bra. Når folk liker det de holder på med, og formidler det på en overbevisende måte så blir det bra.
    Og, takk til Hedmarks gjengen for hyggelig treff på forhånd. Og tusen takk til Power'n for påspandert billett og introduksjonen til bandet. To vinyl plater ble kjøpt, blir spennende å høre om noe av live feelingen gjenfinnes der.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Må nok si at live opplevelsen var større enn vinyl opplevelsen så langt. men, tar forbehold om at det foreløpig kun er lavt lydnivå og ingen Sweet spot lytting unnagjort. men, kjekt og greit - det er det.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Det bør vel sies at i mer uthvilt tilstand og godt (høyt) lydnivå så ble den første siden av den nye live plata til de over nevnte damer heller tøff. Det er nok noe flere kunne unne seg en lytt til.
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Det bør vel sies at i mer uthvilt tilstand og godt (høyt) lydnivå så ble den første siden av den nye live plata til de over nevnte damer heller tøff. Det er nok noe flere kunne unne seg en lytt til.
    Mvh
    JMK
    Senkede skuldre og grei hvilepuls kan fort avstedkomme andre inntrykk enn når man sitter foran anlegget grimete i ansiktet av søvnunderskudd og lange dager på jobb. Jeg synes låt nr.4 på side 1 (Missisippi) på den siste skiva deres Venom & Faith på litt røslig volum sitter godt.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Må kunne nevnes at deler av den tidligere gruppa Marekatt, nå er ute med ny låt "This is not the end". Kan vel streames de fleste steder så vidt jeg vet.
    Det er noe og høre både på og etter.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Da er torsdag til mandag i Munchen unnagjort. Det krever jammen kognitiv kondisjon og komme igjennom dette.
    Men, usedvanlig hyggelig selskap og noe og sluke støvet med - så gikk det seg bra til. En "liten" matbit ble det også tid til.
    Tror kanskje mine ører begynner å bli gamle, for det var ikke så mye som låt direkte dårlig. Rakk dog ikke over alt, da en dag også ble brukt på Marriot.
    Litt skuff og ikke se Wilson med en egen stand - men, de nye Sasha (vel egentlig 3de generasjon) var jo til stede flere steder. Og, det var også overraskende (for meg) mye ZenSati kabler og se. Til og med et av messens dyreste anlegg, og i mine øyne nesten provoserende store monoblokker var vel kablet med det. At Krell faktisk hadde noen fysiske apparater på plass ("små ting") må jo være et fremsteg. Hva de egentlig holder på med har jeg ikke oversikt over lenger.
    Nuvel - det nok mer skriverføre enn meg som må legge litt ut om herlighetene. Mine mobilkamera bilder egner seg heller dårlig for publisering - ikke ble det mange heller.
    Men, litt godteri var jo og observere og høre. Hvem vet om dette kan gi senfølger? Time will show.
    Mvh
    JMK
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Det var ikke så mye som låt dårlig skriver du.

    Var det noe dine "gamle" ører synes var veldig bra og en opplevelse å høre på ? Er jo veldig mye fint utstyr der....jvf bilder andre steder på dette forum.

    Så det siste du skriver indikerer at det kan være på vei nye spennende pakker til 'odden....:confused:
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Det var ikke så mye som låt dårlig skriver du.

    Var det noe dine "gamle" ører synes var veldig bra og en opplevelse å høre på ? Er jo veldig mye fint utstyr der....jvf bilder andre steder på dette forum.

    Så det siste du skriver indikerer at det kan være på vei nye spennende pakker til 'odden....
    Hei,
    hyggelig og høre fra deg.
    Tja, jeg tok ikke sikte på å rekke over alt denne gang. Synes rett og slett ikke det er verdt stresset. Flere steder satt jeg og koste meg med lyd, og også et par steder ble jeg overrasket. At Avantgarde sin minste kreasjon skulle spille så bra - hadde ikke mitt hode tro på i forkant. Jeg kan heller kommentere litt hvis Power'n legger ut en skildring. Han tok masse bilder. Vi pleier ofte og ha mye av de samme opplevelsene av lyd - om ikke identisk. lettere og huske når det er bilder med.

    Om det skjer noen utskiftninger her så blir det ikke til noe dyrere utstyr, men mer til annerledes lydsignatur. Som jeg fant besnærende. Det kan jo røpes mer om det dersom det blir noe av ….
    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    Ja, det koster å være kar. I går måtte jeg til alt overmål "lide" meg gjennom en konsert med Steve Hackett og hans kompanjonger. sammen med nlykke. I tillegg er det høysesong på jobb, og man jobber mer eller mindre i "Hektisk Etat". Hvilket betyr at jeg ennå ikke har fått tid til å hente ut bildene fra messa/turen og pønta litt på dem.
    Men det kommer.

    Ellersmessig kan jeg skrive under på eders beskrivelse av reisefølges kvalitet, og dette med kognitiv kondisjon.
    De flirosofiske kollokviene kom tett som haggel, og avstedkom en masse god befriende latter etter en lang mørk vinter.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Hvordan er dette med skyte skinnet før bjørnen er flådd - eller hvordan var det nå igjen?
    Vel, nå virker det som bjørnen er skutt - og da kan det jo hende ting går seg til med nye høyttalere her etter en stund. De blir av europeisk fabrikat. Og, jeg kjenner det kribler.
    Men, ting pleier jo å ta tid - og noe tidsestimat har jeg ikke enda.

    Går det seg til i rimelig tid, så vil det inviteres til OAS treff. Og, svært gjerne treff med andre kjente også. Og, det er altså ikke for sent å høre på Sashaene enda heller - de låter ikke dumt i mine ører....
    Mvh
    JMK
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hvordan er dette med skyte skinnet før bjørnen er flådd - eller hvordan var det nå igjen?
    Vel, nå virker det som bjørnen er skutt - og da kan det jo hende ting går seg til med nye høyttalere her etter en stund. De blir av europeisk fabrikat. Og, jeg kjenner det kribler.
    Men, ting pleier jo å ta tid - og noe tidsestimat har jeg ikke enda.

    Går det seg til i rimelig tid, så vil det inviteres til OAS treff. Og, svært gjerne treff med andre kjente også. Og, det er altså ikke for sent å høre på Sashaene enda heller - de låter ikke dumt i mine ører....
    Mvh
    JMK
    Se her ja :)
    Nye høyttalere på gang.
    Spennende Jamakr og hva har du bestilt ?


    Mvh: Espen L
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Se her ja
    Nye høyttalere på gang.
    Spennende Jamakr og hva har du bestilt ?

    Mvh: Espen L
    Det tror jeg nok du vet - da du vel har rimelig god intern info.

    Men, nå venter vi på at alt er 100% i orden før mer røpes om dette. Men, at de har opprinnelse i et veldig greit vinland må en vel kunne si?

    Mvh
    JMK
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.996
    www.youtube.com/watch?v=YMl5eRwDkiM
    Funker denne linken? Den skal peke til resultatet fra deler av påskens arbeid (for andre enn meg). Premiere på video i går kveld, stor stemning og gøy.
    Mvh
    JMK
    Nå snakker vi :cool:
    Utrolig trøkk i stemmen til fruen.
    Tekstmessig holder det høy standard.
    Jeg vet du har mer. Her lukter det utgivelse av egenkomponert musikk.
    Så om du leser dette Louvise, kjør på!
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Nå snakker vi
    Utrolig trøkk i stemmen til fruen.
    Tekstmessig holder det høy standard.
    Jeg vet du har mer. Her lukter det utgivelse av egenkomponert musikk.
    Så om du leser dette Louvise, kjør på!
    Takker på vegne av den hulde.
    Ja - synes det egentlig ble bra. Så det er bare og like og dele i vei.

    Du har rett i at det ligger en del materiale klart, men det blir nok mer "syngespill" med mer alvorlig tematikk. Titler som "headbanging på dagtid" og "tapre barn i usynlige slag" antyder nok retningen. Det er i og for seg mer enn nok til en EP allerede, men førstedamen er i gang med et spennende samarbeid som gjør at dette nok blir mer en sceneopptreden. Så kan det selvfølgelig kombineres med faglige ting i tillegg.
    Ellersmessig er det også mer komedie på gang - men, jeg frykter det tar litt tid.
    Mvh
    JMK
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    LaRosita.jpg

    Disse er bestilt.
    Antatt levering primo august.
    Som omfattende behandlet i annen tråd her på HFS - så er det masse og tenke på angående farge.
    Kan vel si at her ligger nå oddsen svært lavt på noe helt annet enn hva som havner i Bergen.

    Men, så vidt jeg vet - så har jeg helt til torsdag formiddag på og bestemme meg. På den annen side så liker jeg og bestemme meg raskt, for deretter og like det jeg har bestemt. Og, bestemt meg har jeg nok ….
    Mvh
    JMK
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn