Hei , grattis med hønn som virkelig skyver..... ;D
håper du legger ut noe bilder etterhvert , det finnes kanskje flere par av den typen der ute i landet , som folk betegner som gammelt pa utstyr , men som egentlig er ypperlige hi-fi høyttalere .
Som bho nevner , å legge til ett leg finer p disse hjelper stort på kasseresonansen , bho har jo selv utført dette på de han hadde med stort hell . Personlig synter jeg de er flotte i bjørk med klarlakk , slik at en ser spillet i bjørketreet , men hver og en har forskjellig smak.....skal du legge på nye sider , sparer du jo en del på slipejobben , det er viktig å bruke høyttalerens opprinnige tresort som er bjørkefiner , og ikke gå for ev en fristelse å sette på noe annet billig , som er enkelt å få has på....
Jeg har sett både bho s nye k-horn og la scala ene , begge er superflotte , og jeg må si jeg er imponert over håndverket eieren har lagt ned i disse , og at han har fått det så strøkent på to høyttalerpar og en sub ,sier jo litt .
Du har kjøpt deg noen flotte høyttalere nå ja...horn er noe annet en patos vil jeg tro...selv om jeg ikke har hørt mye patos opp igjennom..
ssm