Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    Hva som spiller dypt nok, vil jeg anbefale deg å høre etter og ikke lese spec.

    (det har du kanskje allerede gjort, men jeg tillater meg likevel å nevne det)
    Helt korrekt som Erland skriver,ikke les deg bort på "spec's".
    Vil du ha en lytt på Forte II kan det fikses.Ett par her og ett par i Halden (han spiller 90% vinyl)
    Ikke være sjenert,bare å invitere seg selv det :)

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jo takk Jan R....hadde vært gøy å sveipa innom de og...ikke langt til østfold , og jeg jobber mye nedover der , så det går an å slå to fluer i ett smekk også.

    Oppsettet til Birger låter utrolig flott , noe av det beste jeg har hørt , men det blir altså ikka La scala her , grunnet breddeproblemet når 2x la scala,,sub og 70cm rack og monoblokker skal få plass.......det er kjekt å komme seg ut på balkongen og..(les rømningsvei) om ampfaenskapet noen gang skulle ta fyr... ;D 8)

    Forte er jo smalere de...

    Skal jeg kjøpe ht opp til 35k ( som er å få til denne prisen nye) hadde det vært ok å kjøpt nytt, igjen....men så er jo innspillingstiden ikke snau på disse ht ene da..

    Cornwall 3 er vel såpass nye at selges de brukt , er de kanskje ikke helt innspillt heller , ikke er det solgt noen sett her på berget heller , MENTE importøren...
     
    J

    jukes

    Gjest
    JanR skrev:
    Erland skrev:
    Hva som spiller dypt nok, vil jeg anbefale deg å høre etter og ikke lese spec.

    (det har du kanskje allerede gjort, men jeg tillater meg likevel å nevne det)
    Helt korrekt som Erland skriver,ikke les deg bort på "spec's".
    Vil du ha en lytt på Forte II kan det fikses.Ett par her og ett par i Halden (han spiller 90% vinyl)
    Ikke være sjenert,bare å invitere seg selv det :)

    /jan

    Han bør høre Forte Jan,har i allefall mere nok bass jeg. Sub er helt utlukket her i allfall. Har nok bass selv på veldig lavt volum.
    Etter og ha hørt K horna synes jeg våre forte klarer seg veldig bra. :)

    Mvh Roar
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ixos_76 skrev:
    Cornwall 3 er vel såpass nye at selges de brukt , er de kanskje ikke helt innspillt heller , ikke er det solgt noen sett her på berget heller , MENTE importøren...
    CW III er nok ikke solgt så mange av,ikke igjennom importør nei.
    Forte'ene er lei å få tak i nye ;D
    Du er iaf hjertelig velkommen innom på en lytt :)

    Veldig enig,La Scala spiller utrolig bra hos Birger.Er faktisk noe som kan fungere her men så var det de penga...

    /jan
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    rolfozzy skrev:
    Jeg var også tilstede på Vinylklubbens møte på fredag, og jeg hørte disse horna.
    Et enormt lydbilde, og en utrolig livefeeling med de.
    Men.. jeg syns det var veldig spisst i toppen.
    Det er kanskje ting som kan rettes på med delefilterjusteringer eller noe sånt ?

    Eller er det mine gamle ører som ikke er så glad i for påtrengende diskant ?
    Pleier å være motsatt når man blir gammel, Rolf, da er det greit at diskanten er påtrengende.
    Så dette må jo være et godt bevis på at du ikke er blitt gammel! ;)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Er ett par forte i Sverige tilsalgs vet jeg...men hadde tenkt å kjøpe noe litt mer kostbart denne gangen... ikke for det at det er noen garanti for god lyd , men fordi det kanskje blir her en god stund.... :eek:

    Jo det låter dritbra hos Birger.....når det gjelder klipsch er dynamikken vanedannende så det holder, så jeg klatrer vidrere neste gang i sortimentet...Får furdere ,men har hørt thumper sitt system , og cornwall spiller veldig veldig bra de også...så er ikke sub ett tema , da frigjør jeg akkurat plassen for å komme ut på balkongen ;)......Hornbass blir det dog ikke.

    La scala ene Birger har er finere enn de originale , fronten er i tre i stedenfor sort rundt hønna , dette gjør seg godt syntes jeg, listene rundt grillen er tatt vekk , gjør seg også.....alt i alt flotte ht , som jeg nok hadde løpt å kjøpt om det ikke hadde blitt kompromisser på høyt plan i forhold til bredde og rom.

    Mulig jeg får låne ett par heresey etterhvert , kan bli gøy å høre....danne seg ett bilde på eget oppsett...Cornwall bærer jeg faen ikke opp i 4. for å få hørt på ett par kvelder , da blir det i så tilfelle kjøpt nytt ,uhørt i denne stua i allefall.....men igjen, jeg er utrolig gla i mine 82.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    ixos_76 skrev:
    Jo takk Jan R....hadde vært gøy å sveipa innom de og...ikke langt til østfold , og jeg jobber mye nedover der , så det går an å slå to fluer i ett smekk også.

    Oppsettet til Birger låter utrolig flott , noe av det beste jeg har hørt , men det blir altså ikka La scala her , grunnet breddeproblemet når 2x la scala,,sub og 70cm rack og monoblokker skal få plass.......det er kjekt å komme seg ut på balkongen og..(les rømningsvei) om ampfaenskapet noen gang skulle ta fyr... ;D 8)

    Forte er jo smalere de...

    Skal jeg kjøpe ht opp til 35k ( som er å få til denne prisen nye) hadde det vært ok å kjøpt nytt, igjen....men så er jo innspillingstiden ikke snau på disse ht ene da..

    Cornwall 3 er vel såpass nye at selges de brukt , er de kanskje ikke helt innspillt heller , ikke er det solgt noen sett her på berget heller , MENTE importøren...
    Men? Må du ha sub til LaScala?
    Må du eventuelt ha så stor sub som Birger har?
    Jeg har hørt Birger sitt oppsett flere ganger, og bare lurer?

    Forte II gir iallefall som de to østfoldingene sier; nok bass. ;)
    Det ligger et par hos http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=16193 til salgs. 5500 kroner for et par som du sikkert vil ha i flere år.

    Det ligger også et par Heresy III her på bruktbørsen; jeg hadde ikke nølt. ;)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Man må vel ikke , men jeg hørte helt klart at det skjedde noe i lydbildet når vispillte med sub, kontra uten.....jeg ville hatt bass i tillegg , uten kompromisser , jeg trenger ikke en så stor sub seff....men alt er jo rt-10 , å den er jo ikke gratis den heller.....

    Stresser dette heeelt ned , ang. heresey vil jkeg gjerne høre denne under kontrollerte former før jeg ev vurderer å velge den....med en handel på børsen , blir det bare å drasse diis hjem , kan jo gå bra....Hørt LITT på noen nye engang , joda de speller de... ;)

    Men somsagt , jeg skal kose meg med prossessen ,desom jeg låner ett sett heresey av en forhandler , kjøper jeg ikke brukt dagen etter de er tilbakelevert , det kan ikke pusherne leve av! dessuten blir dette en innvestering jeg skal leve lenge med , og jeg har ikke hastverk , budsjettet er oppunder 40k (med salg av rf-82)..............KLipsch= fantastiske musikkgjengivere , kort og godt!

    Jan R: jeg hører gjerne forte ved en anledning i nærmeste fremtid...spennende!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ixos_76 skrev:
    Jan R: jeg hører gjerne forte ved en anledning i nærmeste fremtid...spennende!
    Gi meg en ring hvis du skulle være i nærheten,90121186.
    Eftan-kveld er best med tanke på bakgrunns støy (unger) :)
    Regner med og håper på at Luxman spilleren er i hus i løpet av torsdag,mulighet for å høre litt vinyl også.

    /jan
     
    J

    jukes

    Gjest
    JanR skrev:
    ixos_76 skrev:
    Jan R: jeg hører gjerne forte ved en anledning i nærmeste fremtid...spennende!
    :)
    Regner med og håper på at Luxman spilleren er i hus i løpet av torsdag,mulighet for å høre litt vinyl også.

    /jan

    :)
    Det med at den er ferdig til Torsdag ligger langt inne Jan. ;D

    Hvis ikke kan du låne med deg en Bsr eller en sp 25mk 5. ;D

    Mvh Roar
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da plinger jeg deg jan , så får jeg ta turen...hvor bodde du hen da?.....
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Vet det ligger ett par i sverige, ikke strøkene men,...(hadde visst søla noe oppå den ene , lydmessig derimot..

    Heresey skal gies en sjanse.....men er stygt redd for at jeg ender opp med ett par cornwall III i cherry , nye , om det ikke blir innertier med de to andre para som er nevnt..K-hønn skal jeg ikke ha...orker ikke bære de 4. etg opp hit ;)

    Høre med flugsruden om: fritt levert på stuegulvet ;D ;D

    Nei ett par cornwall spiller i mine ører veldig bra, og man eleminerer bort sub , hornene låter som horn skal gjøre , har jo hørt thumper sine,og det var flott...

    Jeg skal ta en prat med Olav ang ett sett nye...Hadde vært fint å gått vintern i møte med nye hornhøyttalere.....faen at ikke la scala gikk!!! sånn ere bare....hva med la scala stativ , med sub under ( en under hver) :eek: :eek: neida bare tuller.....derosm heresey 3 skal inn vil jeg nok prøve de på stativer , syntes de er litt lave til gulv-ht å være....spesiellt om ikke sokkelen er med.

    altså vi snakker om heritage okke som folkens!.....
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ixos_76 skrev:
    Da plinger jeg deg jan , så får jeg ta turen...hvor bodde du hen da?.....
    Sarpsborg,sjekke profilen gutten ;)
    Etter å ha hørt Forte II vil du ikke ha noe annet ;D

    ps: har du mulighet til torsdag for eks så skal du få høre 2 forskjellige oppsett med Forte II.

    /jan
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Opptatt med noe på skolen med jr.da.....skal finne en dag det passer...
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    ixos_76 skrev:
    Opptatt med noe på skolen med jr.da.....skal finne en dag det passer...
    Skrik ut når det passer.Helst kveld om mulig.
    Skal prøve å få til en lytt på begge oppsettene så får du litt å tygge på ;)

    /jan
     

    ralex

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.04.2006
    Innlegg
    173
    Antall liker
    6
    Sted
    Fredrikstad
    Hei kjære Klipsch-venner.

    Har per i dag RF-82 og akkurat kjøpt meg NAD M3 forsterker. Bruker Vincent CD-S6MK cd-spiller og Duet.
    Er utrolig fornøyd med lyden jeg nå har. Blir mer og mer fasinert over Klipsch. Utrolig morsomt, egasjerende lyd. Men ser mange mener RF-82 ikke er noen hifi høyttaler, så mitt spm. Hva kan jeg oppgradere til for å ikke miste noe av lyden jeg nå liker, men få enda mer? RF-83 eller blir det for krast igjen? Spiller i det dedikert rom på ca15m2. Ser også noen mener at de nye (rf-82 og 83) ikke låter like bra som gamle serien. Hva er forskjell?

    Håper på fornuftige svar her :)

    Takker på forhånd.
     

    Jaerbu

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.11.2003
    Innlegg
    1.583
    Antall liker
    536
    Ett fornuftig svar her er å spille musikk i trygg forvissing om att du har gode hifi høytalere. Hva andre måtte mene trenger du slettes ikke å bry deg med. Det er forhåpentligvis ikke på grunn av de du har anlegg. ;)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Du kan vurdere alt i heritage serien.....om du har formye penger finnes det en ny høyttaler som heter palladium også, vidre vet jeg at om en stund (ikke i år) så kommer det en serie til....noe som havner mellom palladium og reference pr i dag prismessig i allefall....ta en titt på heritage under www.klipsch.com

    har selv rf-82 trur du kan få en ovveraskelse ved å teste rør på disse,spiller veldig fint med bare 8watt :D, sikkert god forsterker den du har , men allikevel...lukt litt på rør , om ikke annet hør på ett røroppsett med rf-82 , bor du i oslo regionen er det bare å komme hit å høre om du vil..../ ja du har helt rett de låter forskrekkende bra, etter minst 600 timer innspillingstid.

    Vurderer selv oppgradering , men samtidig er jeg jævlig gla i de jeg har da....speller som ei kule de....
     

    ralex

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.04.2006
    Innlegg
    173
    Antall liker
    6
    Sted
    Fredrikstad
    Takk for svar.

    @Jaerbu
    Neida, spiller ikke musikk for andre, så hva andre måtte mene er meg likegyldig, men jeg spurte egentlig for å få innspill fra andre her som mulig har hørt RF-82 og flere Klipsch som da kan gi meg noen kyndige råd angående andre Klipsch :) Men jeg vil ikke miste det jeg har i dag, siden jeg faktisk liker det inmari godt, uansett hva andre mener hehe.

    @ixos_76
    Godt å se flere har de :) Joda, jeg har kjørt mye rør på de. Har MAE SET-1, Music Angel KT-88, Yaqin MC-10L og Yaqin MC100L med nye rør. Spiller inmari bra, spesielt MAE SET-, men prøvde for moroskyld litt forskjellige transistorforsterkere her sist uke og blandt de Nad M3. Har ikke følt det slik siden jeg satt på SET-1 bare enda mer nå. Det ble bare en lyd som traff meg rett i hjertet så da var det bare å kjøpe en M3. Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Takker for tilbudet om å komme innom, men bor i Fredrikstad så det får bli om jeg skal innover til "Christiania" en dag :)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Da får du svinge oppom en dag ralex.
    Så skal du få låne ørene til noen gamle Forte (Heritage serien),bor ikke så ille langt unna ;)

    Høres jo ut som du har ett bra oppsett der.Nå er jeg litt fan av "gamle" Klipsch iofs men vet det finns ett par av de nyere som er ok,82 har jeg derimot ikke noen erfaring med.

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    ralex skrev:
    Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Rognliens "Fryd HIFI" i Bærum. - Lurer på om de har begynt å ha åpent kun etter avtale eller om de fortsatt har åpne dører hver dag?
    Stereofil i Grensen (Oslo Sentrum)

    og sikkert noen andre også - sjekk med importøren Audiocompagniet for forhandlerliste.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Solberg i Særp selger vel også Klipsch.
     

    ralex

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.04.2006
    Innlegg
    173
    Antall liker
    6
    Sted
    Fredrikstad
    Takker for svar her.
    JanR, hadde vært artig å lagt ørene til noen eldre Klipsch :)

    Joda, Solberg selger de, var der i går, men hadde bare RF-82 inne, så får liksom ikke hørt noe som samenligning. Falt derimot litt for et par USHER, men er redd jeg mister den lyden jeg liker så godt i Klipsch. De kan være så ulineære, rockete og amrikanske i lyden de bare vil, men jeg liker så godt det jeg hører, og det er jo tross alt det viktigste :) Men, går det å få enda mer, så er de jo artig hehe.

    Var på Klipsch sin webside og så litt der. Heritage serien ser jo rare ut. Som om de var laget i 50 åra, men det er kanskje akkurat det de er hehe.
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    ralex skrev:
    Var på Klipsch sin webside og så litt der. Heritage serien ser jo rare ut. Som om de var laget i 50 åra, men det er kanskje akkurat det de er hehe.
    Ja det er nettopp det de er (og Khorna faktisk så tidlig som på 40-tallet)

    Hør på dem - de har mer av det du liker (om jeg tolker deg rett).

    Usher - flotte høytalere bevares - jeg fant lyden, på noen store jeg hørte i Horten, generelt litt tam og kjedelig sammenlignet med hva jeg er vant til.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    ralex skrev:
    Takker for svar her.
    JanR, hadde vært artig å lagt ørene til noen eldre Klipsch :)

    Joda, Solberg selger de, var der i går, men hadde bare RF-82 inne, så får liksom ikke hørt noe som samenligning. Falt derimot litt for et par USHER, men er redd jeg mister den lyden jeg liker så godt i Klipsch. De kan være så ulineære, rockete og amrikanske i lyden de bare vil, men jeg liker så godt det jeg hører, og det er jo tross alt det viktigste :) Men, går det å få enda mer, så er de jo artig hehe.

    Var på Klipsch sin webside og så litt der. Heritage serien ser jo rare ut. Som om de var laget i 50 åra, men det er kanskje akkurat det de er hehe.
    Og hvis du har lyst til og høre Heresy III får du ta deg en tur til Halden.
     

    pretzel_logic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.04.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    3
    ralex skrev:
    Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Jeg tror tvboden på Svinesund også selger Klipsch. Det er ikke i Norge, men du bor jo ikke så langt unna ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    pretzel_logic skrev:
    ralex skrev:
    Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Jeg tror tvboden på Svinesund også selger Klipsch. Det er ikke i Norge, men du bor jo ikke så langt unna ;)
    er dette et dårlig forsøk på å provosere klipsch-eierne, eller er det bare dårlig humor? ;)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Finn Schjøll skrev:
    pretzel_logic skrev:
    ralex skrev:
    Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Jeg tror tvboden på Svinesund også selger Klipsch. Det er ikke i Norge, men du bor jo ikke så langt unna ;)
    er dette et dårlig forsøk på å provosere klipsch-eierne, eller er det bare dårlig humor? ;)
    Det stemmer det at de selger Klipsch på Svinesund. Men jeg tror ikke de som jobber i TV-Boden vet hva de er til.
     

    pretzel_logic

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.04.2008
    Innlegg
    193
    Antall liker
    3
    Finn Schjøll skrev:
    pretzel_logic skrev:
    ralex skrev:
    Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Jeg tror tvboden på Svinesund også selger Klipsch. Det er ikke i Norge, men du bor jo ikke så langt unna ;)
    er dette et dårlig forsøk på å provosere klipsch-eierne, eller er det bare dårlig humor? ;)
    Det var skrevet i all vennskapelighet ;) Vet ikke hvor mange modeller de selger, men de har iallefall noen fra rf-serien. Her er en link fra avforum om det temaet: http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-audio/61935-tilbud-klipsch-sverige.html
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    pretzel_logic skrev:
    Finn Schjøll skrev:
    pretzel_logic skrev:
    ralex skrev:
    Hvor får man kjøpt Klipsch i dag her i norge?
    Jeg tror tvboden på Svinesund også selger Klipsch. Det er ikke i Norge, men du bor jo ikke så langt unna ;)
    er dette et dårlig forsøk på å provosere klipsch-eierne, eller er det bare dårlig humor? ;)
    Det var skrevet i all vennskapelighet ;) Vet ikke hvor mange modeller de selger, men de har iallefall noen fra rf-serien. Her er en link fra avforum om det temaet: http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-audio/61935-tilbud-klipsch-sverige.html
    ok.
    jeg visste at de selger klipsch i svinesund, men neppe heresy, la scala og k-horn. ;D
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    JanR skrev:
    Finn Schjøll skrev:
    ok.
    jeg visste at de selger klipsch i svinesund, men neppe heresy, la scala og k-horn. ;D
    Neppe ::) 8)

    /jan
    kan jeg få lov til å bytte nick tilbake til "joaquin" den dagen de selger k-horn på tv-boden i svinesund, jan? ??? ??? ???
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Jeg har visittkortet med direktenummer til (mener det er eieren) på TV-Boden i Svinesund.
    Hvis du ringer han, så vil jeg tro han gir deg en god pris på et par Heritage, det går fint an å bestille et par. ;) Han har hørt om Heresy, for jeg hadde en prat med han sist jeg var der. ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Finn Schjøll skrev:
    kan jeg få lov til å bytte nick tilbake til "joaquin" den dagen de selger k-horn på tv-boden i svinesund, jan? ??? ??? ???
    Da har vi en avtale Le ;D

    /jan
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.825
    Antall liker
    720
    Torget vurderinger
    4
    Fant pris på nye Cornwall III etter et kjapt google søk: 3500,- $ pr. par borte i USA (ca.18000,- Nkr)
    Hva er prisen her på berget?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn