Klipsch Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Egil

    Medlem
    Ble medlem
    30.01.2003
    Innlegg
    41
    Antall liker
    0
    Kven er forhandler/har demo av Klipsch i Bergen eller Haugesunds området?
    Boahs i Kopervik selger iallefall Klipsch.. Tror han har noen RF5er inne akkurat nå, men er ikke helt sikker.
     

    sweetspot

    Medlem
    Ble medlem
    10.04.2007
    Innlegg
    17
    Antall liker
    0
    På andre halvdel av 70 tallet drev jeg et mobilt disco (Lighthouse Disco) med La Scala høytalere. Uten å skryte tror jeg vi hadde den
    overlegent beste lyden av dem alle. Vi foret dem med en HH (Hedge & Hedge) amp på 2x500w. Vi spilte stort sett i veldig store
    lokaler/haller og hadde ingen problemer med å fylle disse med med vellyd/db nok til at ingen kunne stå stille. Savner den tida der...Har hørt en del av de senere modellene til Klipsch på en Mc275 hos en kompis og det låter bare knall! Maybe it's time to get Klipsch'd again?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Har hørt en del av de senere modellene til Klipsch på en Mc275 hos en kompis og det låter bare knall! Maybe it's time to get Klipsch'd again?
    Absolutt :)
    Du bor ikke lengre vekk enn så.....er du i nærheten her så skrik ut så skal jeg se om jeg kan få "klipsche'd" deg ;)

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    På andre halvdel av 70 tallet drev jeg et mobilt disco (Lighthouse Disco) med La Scala høytalere. Uten å skryte tror jeg vi hadde den
    overlegent beste lyden av dem alle. Vi foret dem med en HH (Hedge & Hedge) amp på 2x500w. Vi spilte stort sett i veldig store
    lokaler/haller og hadde ingen problemer med å fylle disse med med vellyd/db nok til at ingen kunne stå stille. Savner den tida der...Har hørt en del av de senere modellene til Klipsch på en Mc275 hos en kompis og det låter bare knall! Maybe it's time to get Klipsch'd again?
    For en tid tilbake var det en "Herre" her på hfs som skrev at han hadde vært på en konsert med Bob Dylan i København før en god del år tilbake. På scenene sto 6 stk Klipsch LaScala. that was it!

    DA var det mange som ble Klipsch'd ;D på en gang!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    For en tid tilbake var det en "Herre" her på hfs som skrev at han hadde vært på en konsert med Bob Dylan i København før en god del år tilbake. På scenene sto 6 stk Klipsch LaScala. that was it!

    DA var det mange som ble Klipsch'd ;D på en gang!
    MasseKlipschEsjon,skummelt ;D

    /jan
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.330
    Antall liker
    368
    Torget vurderinger
    14
    Hei

    Har i rein nysgjerrighet  slått til på eit par Klipsch RF62 brukt(4mnd) til 4800kr.
    Kun for å prøve detta rør/horn greiene som det blir skrytt ein del av,så får vi sjå kor det ber hen.
    Kva kan man forvente seg her kontra dei eg har frå før??
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Du har jo en spennende amp ser jeg :)
    Har så vidt hørt RF-82 hos fryd hifi på en Copeland m/KT88 og det svingte.

    Hva du kan forvente deg,tja...
    Forhåpentligvis en masse dynamikk og driv (såframt HT's er tålig innspilt),rockefoten kommer til å røre på seg ukontrolert og ikke minst en masse glede/musikk ;)

    Har kun hørt KG 5.5/La Scala/Forte II/Chorus II og RB-75 m/sub og det svinger da noe helt for jævlig ;D

    Gratulerer foresten med Klipsch :)

    Du svinger vel innom her igjen med en liten "rapport" etterhvert ? :)

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    RF82 er nok bra de, med trøkk og moro. Men det krever nok mer enn 4 måneders innspilling. Vær tålmodig. Det kommer !
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.330
    Antall liker
    368
    Torget vurderinger
    14
    Ooooopss....det skal vera RF62. :-[

    Mvh
    T A Fonn
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Burde vel fungere greit de også.
    Kjenner ikke så godt til de nye Klipsch'ene men vil vel tro de svinger også :)

    /jan
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    RF 62 har mye mer spenning & fart enn 803s, spørs om ikke rockefoten din blir støl etter å ha sitti så mye i ro......Mange sliter litt med å ta Klipsch seriøst men det dr.ter jeg i så lenge jeg har det så gøy som nå!!!
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hei

    Har i rein nysgjerrighet slått til på eit par Klipsch RF62 brukt(4mnd) til 4800kr.
    Kun for å prøve detta rør/horn greiene som det blir skrytt ein del av,så får vi sjå kor det ber hen.
    Kva kan man forvente seg her kontra dei eg har frå før??

    øøøøøøøøøøyyyyyyy!! så på bildene nå, den ampen kommer til å elske Klipsch, det her blir spenstig! Tror du hadde vunnet mye mer på et sett RF5 som enkelte påstår tar helt kaka, men nå får du ihvertfall et innblikk i hva dette er!
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Hei

    Har i rein nysgjerrighet  slått til på eit par Klipsch RF62 brukt(4mnd) til 4800kr.
    Kun for å prøve detta rør/horn greiene som det blir skrytt ein del av,så får vi sjå kor det ber hen.
    Kva kan man forvente seg her kontra dei eg har frå før??
    Tror du kan få mye moro med dette her!
    Kan ikke forstå noe annet enn at Cary'en din vil elske Klipschene og visa versa.

    De gjør nok ikke absolutt alt helt korrekt, men hva forventer man seg for kr 4800,-?

    Lytt til musikken, og ikke etter feil, og du kommer til å gå rundt med et fett glis ;D mens du finner fram plate etter plate......

    Husk bare på at de trenger laaang innspilling. Min 400t før ting begynner å slippe seg løs. Om du ikke vet hvor mye de er blitt spilt, så ha litt tålmodighet med dem

    Lykke til!
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.330
    Antall liker
    368
    Torget vurderinger
    14
    Ja dette høyres spennande ut. Kan godt hende dette blir knall. ;)
    Er Rf 62 terminert for bi-wiring? Korleis er dei å plasere?

    Mvh
    T A Fonn
     

    empty

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2003
    Innlegg
    418
    Antall liker
    7
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    2
    Hei.
    Er det noen av veteranene som har tips om særdeles gode samarbeidspartnere til Klipsch? Er det noen forsterkere eller effektrør som gir ekstra god synergi? Smak og behag er selvsagt helt avgjørende, men endel utstyr jobber bedre sammen enn annet. Hva er gode venner av Klipsch, på elektronikkfronten?

    Hilsen Tommy
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Hei.
    Er det noen av veteranene som har tips om særdeles gode samarbeidspartnere til Klipsch? Er det noen forsterkere eller effektrør som gir ekstra god synergi? Smak og behag er selvsagt helt avgjørende, men endel utstyr jobber bedre sammen enn annet. Hva er gode venner av Klipsch, på elektronikkfronten?

    Hilsen Tommy
    Les tidlig i tråden, og i "AN-venner-tråden".

    An kit's + Klipsch er i mine ører gromlyd til en hyggelig pris.

    Har hørt RF5 + kit 1 og kit 2.  En "høydare"

    Olof hos Upgrade Audio i Tønsberg/Sandefjord har mine gamle RF5 stående hjemme sammen med et av AN kit'ene.  Hvilket varierer vel litt?  Jeg anbefaler på det varmeste de som har anledning, og avtale tid med Olof for en demo.  

    Advarsel;
    Gjør ikke dette om du ikke har råd til å kjøpe!
    Du risikerer å dra fra Sandefjord med store kvaler! :-/
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    AN (og da mener jeg alt AN utstyr) er som nevnt en sikker samarbeidspartner på Klipsch. :)
    Copland er også ett bra alternativ.
    Det pleier å funke bra. ;)
     

    Lapavoni

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    62
    Antall liker
    0
    Jeg er på vei til å kjøpe et par Klipsch. Jeg hadde nesten bestemt meg for RF-82, men når jeg sitter her nå og hører på musikk så lurer jeg litt på om stua blir for liten for disse høyttalerne. Kanskje jeg burde gå for RF-62 i stedet? Stua er 4,15 m ganger 4,26 m og 2,85 under taket. Når jeg sitter litt ut i rommet samt at høyttalerne står ut fra bakveggen så blir bare avstanden til høyttalerne 2,75 m. Blir dette for nærme med RF-82? Eller er det jeg som er pysete?

    Det korrekte hadde vel å lånt hjem et par av hver, men jeg kjenner ikke at jeg orker så mye styr.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lapavoni skrev:
    Jeg er på vei til å kjøpe et par Klipsch. Jeg hadde nesten bestemt meg for RF-82, men når jeg sitter her nå og hører på musikk så lurer jeg litt på om stua blir for liten for disse høyttalerne. Kanskje jeg burde gå for RF-62 i stedet? Stua er 4,15 m ganger 4,26 m og 2,85 under taket. Når jeg sitter litt ut i rommet samt at høyttalerne står ut fra bakveggen så blir bare avstanden til høyttalerne 2,75 m. Blir dette for nærme med RF-82? Eller er det jeg som er pysete?

    Det korrekte hadde vel å lånt hjem et par av hver, men jeg kjenner ikke at jeg orker så mye styr.
    Tør ærlig talt ikke foreslå hvilken du bør velge.
    Det du absolutt bør er å låne med deg hjem begge,litt styr blir det men det er verdt det.

    En kompis har KLF20 i ett "kott" på 12-13kvm,blir litt i meste laget men det fungerer tross alt ganske bra.

    /jan
     

    Lapavoni

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    62
    Antall liker
    0
    JanR skrev:
    Lapavoni skrev:
    Jeg er på vei til å kjøpe et par Klipsch. Jeg hadde nesten bestemt meg for RF-82, men når jeg sitter her nå og hører på musikk så lurer jeg litt på om stua blir for liten for disse høyttalerne. Kanskje jeg burde gå for RF-62 i stedet? Stua er 4,15 m ganger 4,26 m og 2,85 under taket. Når jeg sitter litt ut i rommet samt at høyttalerne står ut fra bakveggen så blir bare avstanden til høyttalerne 2,75 m. Blir dette for nærme med RF-82? Eller er det jeg som er pysete?

    Det korrekte hadde vel å lånt hjem et par av hver, men jeg kjenner ikke at jeg orker så mye styr.
    Tør ærlig talt ikke foreslå hvilken du bør velge.
    Det du absolutt bør er å låne med deg hjem begge,litt styr blir det men det er verdt det.

    En kompis har KLF20 i ett "kott" på 12-13kvm,blir litt i meste laget men det fungerer tross alt ganske bra.

    /jan
    Man kan jo være truende til å si "Go big, or go home" 8)
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Lapavoni skrev:
    Jeg er på vei til å kjøpe et par Klipsch. Jeg hadde nesten bestemt meg for RF-82, men når jeg sitter her nå og hører på musikk så lurer jeg litt på om stua blir for liten for disse høyttalerne. Kanskje jeg burde gå for RF-62 i stedet? Stua er 4,15 m ganger 4,26 m og 2,85 under taket. Når jeg sitter litt ut i rommet samt at høyttalerne står ut fra bakveggen så blir bare avstanden til høyttalerne 2,75 m. Blir dette for nærme med RF-82? Eller er det jeg som er pysete?

    Det korrekte hadde vel å lånt hjem et par av hver, men jeg kjenner ikke at jeg orker så mye styr.
    Sikkert ikke overkill med RF82 i et slikt rom, såfremt du får dem et stykke fra bakveggen burde det gå fint, jeg sitter på omtrent samme avstand men jeg har riktignok et par meter rom bak meg men såfremt du ikke sitter kloss inntil ak tror jeg det der kommer til å låte som en kule ;)
     

    ELEL6200

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.08.2004
    Innlegg
    1.434
    Antall liker
    117
    Lapavoni skrev:
    Stua er 4,15 m ganger 4,26 m og 2,85 under taket. Når jeg sitter litt ut i rommet samt at høyttalerne står ut fra bakveggen så blir bare avstanden til høyttalerne 2,75 m.
    Tror ikke avstanden til høyttalerene blir et problem.

    Ikke for å ta bort nattesøvnen din, men dimensjonen på rommet ditt er i nærheten av det teoretisk dårligste du kan ha om god lyd er målet. I dette rommet ville jeg testet høyttalerene før jeg hadde kjøpt dem. Stående bølger kan bli et stort problem.

    Lf
     

    Lapavoni

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    62
    Antall liker
    0
    ELEL6200 skrev:
    Lapavoni skrev:
    Stua er 4,15 m ganger 4,26 m og 2,85 under taket. Når jeg sitter litt ut i rommet samt at høyttalerne står ut fra bakveggen så blir bare avstanden til høyttalerne 2,75 m.
    Tror ikke avstanden til høyttalerene blir et problem.

    Ikke for å ta bort nattesøvnen din, men dimensjonen på rommet ditt er i nærheten av det teoretisk dårligste du kan ha om god lyd er målet. I dette rommet ville jeg testet høyttalerene før jeg hadde kjøpt dem. Stående bølger kan bli et stort problem.

    Lf
    Jeg vet at rommet ikke er optimalt, men etter et par år så har jeg tunet det slik at det fungerer greit. Man kommer langt med god plassering av høyttalere, lytteposisjon, hyller og persiske tepper.
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    "Klipsch Venner" - i de finere highend kretser opplever jeg at Klipsch liksom ikke er helt stuerent. Det er for rocka, eller for ditt eller datt. Jeg har merket meg at ved flere anledninger når en selverklært "highender" skal beskrive en opplevelse med et godt Klipsch-oppsett, blir det som regel beskrevet svært entusiastisk, men samtidig sikrer de seg ved å legge til at det var jo ikke helt korrekt da....

    Sjekk bare her hva B.Jan skriver i siste TAS;

    I have yet to hear a system - that despite it's faults - creates more goosebumps than did the Klispchorns on which I first heard Wagner.

    Ikke at det plager meg hva andre mener, jeg synes bare det er interessant med noen betraktninger vedr. mer eller mindre fastlåste syn på hva som er "highend".
    Analyse eller musikkglede?
    Jeg vet i alle fall hva jeg vil ha ;)
     

    Torsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2005
    Innlegg
    1.859
    Antall liker
    142
    Hei
    Jeg er litt nysgjerrig på Klipsch om dagen. Tenkte da på RB-81 eller RF-62.
    Er dette gode Klipsch saker?

    Samtidig ser jeg det ligger noen RF-5 på finn til 12000,-!! Er disse så mye bedre enn feks RF-62?
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Torsen skrev:
    Hei
    Jeg er litt nysgjerrig på Klipsch om dagen. Tenkte da på RB-81 eller RF-62.
    Er dette gode Klipsch saker?

    Samtidig ser jeg det ligger noen RF-5 på finn til 12000,-!! Er disse så mye bedre enn feks RF-62?
    JA.
    RF-63 er høytaleren som har tatt over etter RF-5.

    Til tross for at du får "mye go'lyd for penga", synes jeg nok 12K er en stiv pris for et par høytalere som hadde/har veil. uts. pris mellom 18900 og 16900,- .

    De gikk ned litt i takt med $-kursen.

    RF-5 er etter min og veldig mange andres mening den mest vellykkede høytaleren i RF-serien. Snill last for de fleste forsterkere og lett og få fram go'lyden fra.

    Gir veldig mye i kombinasjon med en god SE-rørforsterker.
     

    Lapavoni

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    62
    Antall liker
    0
    Erland skrev:
    "Klipsch Venner" - i de finere highend kretser opplever jeg at Klipsch liksom ikke er helt stuerent. Det er for rocka, eller for ditt eller datt. Jeg har merket meg at ved flere anledninger når en selverklært "highender" skal beskrive en opplevelse med et godt Klipsch-oppsett, blir det som regel beskrevet svært entusiastisk, men samtidig sikrer de seg ved å legge til at det var jo ikke helt korrekt da....

    Sjekk bare her hva B.Jan skriver i siste TAS;

    I have yet to hear a system - that despite it's faults - creates more goosebumps than did the Klispchorns on which I first heard Wagner.

    Ikke at det plager meg hva andre mener, jeg synes bare det er interessant med noen betraktninger vedr. mer eller mindre fastlåste syn på hva som er "highend".
    Analyse eller musikkglede?
    Jeg vet i alle fall hva jeg vil ha ;)
    Helt enig. Imaget til Klipsch i Norge er jo slik at jeg ikke vurderte dem en gang sist jeg kjøpte høyttalere. Langsomt, men sikkert så har jeg blitt trukket mot dette merket og en dag stakk jeg innom Stereofil og hørte på RF-63. Fantastisk lyd. Den skjærende diskanten som stadig vekk blir nevnt hørte jeg ingenting til. Bare nydelig, transparent og dynamisk. Det mest avslørende jeg vet angående skjærende diskant er å høre på gitarspillet til Jack White når han drar bottlenecken helt opp på de lyseste tonene med full overdrive. Dette skjærer i ørene med dårlig utstyr. På Klipsch låt dette bare bra. Senere har jeg vært hos Rognlien og fått demonstrert hva RF-82 yter på all slags musikk. Klassisk låter helt fantastisk på Klipsch. Jeg gleder meg til å høre på pianokonsertene til Rachmaninov når de nye klipschene er i hus. :)
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    Sammen med noe annet utstyr ligger et par sorte RF5 på Finn.
    Sted Larvik
    Pris 10K eller bud.

    Nå skal ikke jeg "kødde til" markedet her, men jeg solgte mine 4 år gamle strøkne RF5 i Cherry for kr 7500,- som var halv pris av kvitteringens pålydende. Det mener jeg var en fair men riktig pris.

    NB!
    Vær oppmerksom på bulker eller deformasjon av elementene dersom høytalerne har vær koblet opp med kraftige forsterkere.
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen, har vært utro mot tråden noen uker da jeg ble overtalt til å selge mine RF82'er til en kompis i et tilfelle av tomt i butikken der jeg vanligvis handler. Jeg endte opp med Revel F12 i stedet og det virket lovende. Dypere bass og .........ja........dypere bass, det var alt. ALT ANNET VAR TRIST!

    ....litt urettferdig kanskje da jeg ikke ga dem tid til å bli skikkelig innspilt men jeg hørte jo at de aldri kunne nå opp til Klipschenes dramatikk og snert. Jeg hadde forsikret meg om at jeg kunne bytte tilbake til RF 82 igjen og i dag gjorde jeg dette.

    ....trodde jeg......

    http://i48.photobucket.com/albums/f220/hifiguru/HPIM2695.jpg
     

    Lapavoni

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    62
    Antall liker
    0
    hifiguru skrev:
    Hei igjen, har vært utro mot tråden noen uker da jeg ble overtalt til å selge mine RF82'er til en kompis i et tilfelle av tomt i butikken der jeg vanligvis handler. Jeg endte opp med Revel F12 i stedet og det virket lovende. Dypere bass og .........ja........dypere bass, det var alt. ALT ANNET VAR TRIST!

    ....litt urettferdig kanskje da jeg ikke ga dem tid til å bli skikkelig innspilt men jeg hørte jo at de aldri kunne nå opp til Klipschenes dramatikk og snert. Jeg hadde forsikret meg om at jeg kunne bytte tilbake til RF 82 igjen og i dag gjorde jeg dette.

    ....trodde jeg......

    http://i48.photobucket.com/albums/f220/hifiguru/HPIM2695.jpg
    Dette så mer ut som RF-83. Heldiggrisen.
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Stemmer det, ligger baki Touranen ennå, klarer ikke bære dem alene, venter på hjelp. Regner med kona kommer i mellomtiden så det blir vel et h....te når hun ser de ytterligere ti cm høyere og ti cm dypere og 2,5 ganger så dyre men.....
     

    Lapavoni

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.12.2006
    Innlegg
    62
    Antall liker
    0
    Da sier jeg bare gratulerer. De er svære altså. Pass på ryggen ;)
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    hifiguru skrev:
    Stemmer det, ligger baki Touranen ennå, klarer ikke bære dem alene, venter på hjelp. Regner med kona kommer i mellomtiden så det blir vel et h....te når hun ser de ytterligere ti cm høyere og ti cm dypere og 2,5 ganger så dyre men.....
    Pyse ;D

    Jeg bar Khorna fra garasjen og inn i huset alene!
    Hver muskel og hvert ledd i kroppen gjorde vondt i flere dager, men de kom inn uten en skramme!
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    kyss meg i... jeg skal få de inn! Det er bare det at jeg er såfeit at vomma står i veien noen ganger. dvs armene blir for korte ;D ;D ;D men jeg gir meg ikke.
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    hifiguru skrev:
    kyss meg i... jeg skal få de inn! Det er bare det at jeg er såfeit at vomma står i veien noen ganger. dvs armene blir for korte ;D ;D ;D men jeg gir meg ikke.
    Et kjent fenomèn som du skal se på som en fordel.

    Vomma beskytter objektet som skal bæres mot riper fra beltespenner, bukseknapper etc ;D
     
    B

    bendis

    Gjest
    rimelig svær høyttaler ja ;D 126 og over halvmeteren dyp. helt uaktuelle pga. målene for min del. hvor blir det av de klassiske brede høyttalerene med EN 12-15 bass. de virker nesten utryddet :'(
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Erland skrev:
    hifiguru skrev:
    Stemmer det, ligger baki Touranen ennå, klarer ikke bære dem alene, venter på hjelp. Regner med kona kommer i mellomtiden så det blir vel et h....te når hun ser de ytterligere ti cm høyere og ti cm dypere og 2,5 ganger så dyre men.....
    Pyse ;D

    Jeg bar Khorna fra garasjen og inn i huset alene!
    Hver muskel og hvert ledd i kroppen gjorde vondt i flere dager, men de kom inn uten en skramme!

    Men litt våt i panna ble du vel Erland...... ;D ;D ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn