S
Supertramp
Gjest
R.Strauss: ALSO SPRACH ZARATHUSTRA - TILL EULENSPIEGELS LUSTIGE STREICHE - TANZ DER SIEBEN SCHLEIER FROM: SALOME. OP.54 - DON JUAN. OP.20.etc. [Limited Release] [SHM-SACD]

Utan att ha lyssnat på din spotify-version är jag till 99,9999999999999999%Supertramp skrev:BTS, er dette samme utgivelse?
http://open.spotify.com/album/7fDphWHbwosaZZst53igLi
spotify:album:7fDphWHbwosaZZst53igLi
(En EMI utgivelse men også inkludert Petite Symphony)
VAKKERT!
Det kan man lure på, kanskje det er han som er skyld i at sånne som meg misbruker dem til privat lystelig radbrekking på lugubre båseinstrumenter. Uansett fortjener han en blomst for sin innsats for Bach-suitene.vredensgnag skrev:Her snurrer Casals. Undrer om han skjønte hva han satte i gang da han fant de notearkene og begynte å arbeide med suitene?
Men se hvor forskjellig du staver navnet hans fra LPen jeg viser bilde av. Og jeg har flere andre LPer med varianter.otare skrev:Roshdesteenvsky er jo en av de virkelig store.
Jeg så Rozhdestvensky fremføre Manfred med Oslofilharmonien for en 2-3 år siden. Min desidert største opplevelse med dette orkesteret, og det skyldtes i stor grad dirigenten. Har aldri vært noen stor tilhenger av Saraste (som jeg kan synes kan "stresse" eller tendere mot det inkoherente, men kanskje det bare skyldes en smakssak?). Med Rozh var det fokus på de lange linjer og resultatet var pur MAGI.vredensgnag skrev:Hadde denne dirigenten hatt et navn som var lettere å uttale, for ikke å si huske ...
Jeg ville byttet en del Karajan mot denne, om jeg ikke alt hadde én. ;D
(Fant den på Råkk & Råll til blodpris på 59.50. Vidunderlig innspilling.)
Ikke bare vin i glasset - navnet staves ulikt, og er mer enn en munnfull. Uheldig for ham, gitt kvaliteten på arbeidet han leverer.otare skrev:Litt for mye vin i glasset, og uvant med tastaturet på iPaden min. Ser at du har en tysk pressing. Eurodisc?