|
Det er en grunn til at "forfordelt" har vært anbefalt ikke å bruke i NRK siden 70-tallet eller deromkring.erato skrev:Jeg leste Valentinos kommentar og forstod den. 100% korrekt norsk det der, og et uttrykk som feilbrukes av de fleste. Valentino har greie på mer enn sykler, dipoler og rundbrenneren fra Villa Wahnfried.
Det var vel omtrent da jeg lærte norsk på skolen ja.....nb skrev:Det er en grunn til at "forfordelt" har vært anbefalt ikke å bruke i NRK siden 70-tallet eller deromkring.
Yessss, idag lyssnar jag på riktigt bra musik.vredensgnag skrev:Naxos har mye spennende.
Nå har jeg vært på postkontoret og hentet en stor eske, tusen takk for tipset i Haydn-tråden! Når fortollingsgebyret er under 30 øre per CD klarer jeg ikke ergre meg voldsomt over det ...erato skrev:Til saken: I går spilte jeg ikke en eneste plate. Hviler ørene i påvente av 251 CDer fra abeille, som nå er sendt iflg en melding jeg fikk. Må vel ut med hele 200 kr i moms slik at stykkprisen blir hele 3 kr/plate. Blanke CD-R'er er er vel dyrere?
Takk for tips! Denne var nydelig.emotikon skrev:Måtte bare høre denne en gang til tidligere i dag- badet i morgensol på lytterommet
Hørte på den i natt også- stille og mørkt
Jordi Savall - La Folia
Er nok min favoritt Traviata. ( har ikke hørt mer en maks 5 da)Valentino skrev:Kleibers Traviata er fra '77. Flaggheis!
Og så er den helt fantastisk. Snurr grammofon!