Musikalsk så er nok svaret ja, teknisk så er det en del skjønnhetsflekker type rått avbrutte liveopptak med en gang applausen setter inn osv., du hører også en del inn/utslag av teknisk karakter, enkelte innspillinger kan være litt overstyrt osv. mens andre opptak er glimrende og har en fantastisk nerve og nærhet til performance/performer på en slags intim og hjemmekoselig måte - vanskelig å uttrykke hva jeg mener. Nevnte CD har mye av dette på akkurat Beethoven trioen.Fin musikk du spiller der, Sluket.
LvB opus 70, den med spøkelset, har jeg hørt flere ganger på konsert, men mangler en referanseinnspilling her også.
Tror det eneste jeg har er noen ganske ukjente utøvere i en stor Brilliant-boks. Andre anbefalinger blir bare googling, og det klarer du selv.
Kanskje vår kunnskapsrike awe har noe å anbefale her?
Men spørsmål tilbake, du har visst kjøpt mange av de konsertopptakene til han Terry på Orchestral Concert CDs?
Er inntrykket fremdeles udelt posistivt?
ed: sitter og ser på en SACD med Vienna Piano Trio på MDG akkurat nå, uten at det betyr så mye. Ellers er jeg svak for kammermusikk på Hyperion, ser de har en liten boks med alle trioene.
Har alle CD'ene fra Terry, hatt flere samtaler med ham. utrolig koselig kar, kunnskapsrik. Slike folk forsvinner snart, dessverre.