|
Hungaroton kan sikkert være litt forskjellig, men det var et statlig plateselskap fra kommunisttiden, og Ungarn var det mest økonomisk liberale og vestlig orienterte av østblokklandene, samtidig med høyt nivå på musikk og kulturliv. Det jeg har fra Hungaroton er variabelt, nyere ting på CD syns jeg ikke låter spesielt bra, men det jeg har av vinyl fra 70-tallet er bra. Ungarns svar på Supraphon, kan du vel si.Hungaroton??
Høres dønn råttent ut, men du har sikkert rett.
Er det noen kjettere, vandaler, blasfemikere osv. her inne som har våget å besudle dette mesterverket ved å si at de er lei?! Hm...Lei av Beethovens fiolinkonsert? Aldri i verden.
Men noen beskriver at de sliter med denslags, og da hjelper det å høre på Thomas Zehetmair
Vis vedlegget 265079
Fabelaktig spill, og som å høre et nytt stykke.
Ligger i den store Philips-boksen.
Godt noen av dere kjører på. Skulle gjerne brukt denne fridagen til seriøs bruk av lyttemusklene, men er i lettere feberkoma, så her har det gått i musikker som knapt kan nevnes her i tråden.....Tatt ferie? Ikke her.
B
Som oftest er det mest fornuftige ikke å selge, ihvertfall når det gjelder musikk.Dette er min nattmusikk på platespillerenHar arvet 100 klassiske LP plater og holdt på å selge disse for tusen kroner.
Utrolig glad for at ingen kjøpte. Disse er eid av en musiker som har tatt notater, samlet info om innspillinger og alt ligger i hver sin boks
Men jeg trenger en bedre Platespiller..
Vis vedlegget 267369