|
Tog da den... Ble litt inspirert her, så jeg fortsetter med op 130 og Grosse Fuge:awe skrev:Neida, jeg fikk bare lyst til å tulle litt.
Noen av oss er ikke velsignet med plassen til slike utskeielser, så vi får ta fattigmannsversjonen. Men det er møblert for det.Vidar P skrev:Den fins på 180g LP fra Speakers Corner i alle møblerte hjem iallefall![]()
Hehe, samme her; det er møblert tross at jeg hører på Alltid Klassisk på DAB via min nye dac som er koblet til hifien. Forresten usedvanlig mye flott musikk der i kveld, enten det eller så er dac'en litt magiskbaluba skrev:Noen av oss er ikke velsignet med plassen til slike utskeielser, så vi får ta fattigmannsversjonen. Men det er møblert for det.Vidar P skrev:Den fins på 180g LP fra Speakers Corner i alle møblerte hjem iallefall![]()
![]()
Skulle bare mangle. Til syvende og siste er det bare det musikalske budskapet som betyr noe.Vidar P skrev:Hehe, samme her; det er møblert tross at jeg hører på DAB via min nye dac som er koblet til hifien.baluba skrev:Noen av oss er ikke velsignet med plassen til slike utskeielser, så vi får ta fattigmannsversjonen. Men det er møblert for det.Vidar P skrev:Den fins på 180g LP fra Speakers Corner i alle møblerte hjem iallefall![]()
![]()
Må tilstå at det stadig påvises mangler i hjemmet.Vidar P skrev:Den fins på 180g LP fra Speakers Corner i alle møblerte hjem iallefall![]()