Den ja.leon skrev:Er det denne du tenker på ?
Nydelig.baluba skrev:Jeg liker hennes Beethoven-konserter på Mercury 35 mm også, med Dorati i London. Tror jeg snurrer dem en omgang senere.leon skrev:Brahms - Second Piano Concerto SR90301
Noen av disse living presence 35MM låter helt fantastisk, dette er en av de.
Den der er jeg på jakt etter!vredensgnag skrev:Har hun en serie med Dorati også, Leon? Jeg har denne.
For en rutinert konsert traver som du blir gjerne programmet litt kjedelig.otare skrev:Har ofte tenkt på å komme meg på konsert i Trondheim, men synes opfte programmet er litt for kjedelig. De eneste konsertene som frister i årets program er 15/9 - Barbers fiolinkonsert og Bruckners 3. symfoni, og da er jeg selvfølgelig bortreist, samt CD-lanseringskonserten med Gubaidulinas Fachwerk i Nidarosdomen 8/10.
Nå hører jeg på klassisk rock - The Hollies: The Clarke, Hicks & Nash Years.
Jeg hadde med meg 35 korpsmusikanter og 10 foreldre på konserten i går. Vi tok opp deler av midten på 2. og 3. rad fremme på parkett. Det var min gave til sesongåpningen vår.leon skrev:Konsert i går, koste meg.
http://www.tso.no/program/#vis-alle/dvoaks_nye_verden
Fant ikke tråd for konserter bakover![]()
Liker + +emotikon skrev:Jeg hadde med meg 35 korpsmusikanter og 10 foreldre på konserten i går. Vi tok opp deler av midten på 2. og 3. rad fremme på parkett. Det var min gave til sesongåpningen vår.leon skrev:Konsert i går, koste meg.
http://www.tso.no/program/#vis-alle/dvoaks_nye_verden
Fant ikke tråd for konserter bakover![]()
Resultat: unger og ungdommer som stod lenge utenfor Olavshallen etterpå og pratet ivrig om hva de hadde opplevd.
Ser på nettsiden vår at dette var populært. Ikke siste gang vi gjør dette. TSO er med på laget.
For egen del er Carmina Burana i februar allerede sikret fra beste sete
Og som en liten bonus underveis i konserten: tankene underveis om at jeg er rimelig nære når det gjelder klangen og dynamikken fra Olavshallen i min egen stue. O' glede.
Slikt har man da på video:ottone skrev:Og her var det sesongåpning med SSO igår, med Fabio Biondi, og debut for det nye SSO Kammerkor.
De imponerte i den ukjente ungdomsoperaen av Ascanio in Alba av Mozart.
Joda, men har du sett den?otare skrev:Slikt har man da på video:ottone skrev:Og her var det sesongåpning med SSO igår, med Fabio Biondi, og debut for det nye SSO Kammerkor.
De imponerte i den ukjente ungdomsoperaen av Ascanio in Alba av Mozart.
![]()
![]()