Den der fikk jeg lyst på. Fint om du kunne legge ut en link, et bilde, eller iallefall et plateselskap slik at vi snakker om samme versjon av innspillingen!otare skrev:Akkurat nå hører jeg på Griegs fiolinsonate nr. 3 med Fritz Kreisler og Sergei Rachmaninov. Faktastisk innspilling og utrolig bra lyd.
Det var nok tildels ment i en viss spøkefull tone nb, selv om jeg er erkjent elsker av Furtwängler.nb skrev:Hehe, det minner meg på en av skribentene i det avdøde(?) bladet Classic CD jeg kjøpe i gamle dager, var en av anmelderene der som mente absolutt alt Hr. Furtwängler tok i pr. def var genialt. Et leserinnlegg sa en gang spøkefullt at hadde Futrwängler dirigert toghvin, hadde anmelderen fortsatt forgudet detVidar P skrev:Nb; Furtwängler er selvsagt best i alt. Det inkluderer Tristan også, selv om både Karajan og C Kleiber m.fl. har gjort aktverdig innsats. Man kan aldri gjøre en ting bedre enn Furtwängler; man kan gjøre det annerledes. Det blir oftest ikke like bra. Du får nok en fin helg
Mvh Vidar P
Men en fin helg blir det nok, ja.
Mvh Vidar P