|
Det skjer ikke så mye...... Hihi......KW skrev:Utrolig tregt her akkurat nå, hva skjer?
Mvh.KW
KW skrev:Utrolig tregt her akkurat nå, hva skjer?
Mvh.KW
Jeg har ventet i spenning på et par tilbakemeldinger som ikke ser ut til å komme, og når jeg nå tar en avgjørelse så vil det nok ta inntil 2-4 uker før ny server er oppgående. Jeg kommer med full tilbakemelding i egen tråd litt senere.LydMekk skrev:Btw., når skal det monteres ny server? Du har da vel fått inn de midlene du trenger nå? Litt viktig i en slik offentlig "innsamlingsaksjon" at folk ser at pengene deres brukes Thomas.
Jeg kjørte optimalisering av databasen på det tidspunktet i går kveld, så det var nok naturlige årsaker.KW skrev:Siden jeg har startet denne tråden, så kan jeg legge til at jeg ca. kl.0150 i natt, bare måtte gi opp et forsøk på å få inn et innlegg...... urverket bare gikk og gikk :(ventet i flere minutter)
Ikke var det vel den store trafikken heller da.
Mvh.KW
Så ikke helt bort i fra det, neiHøvdingen skrev:Jeg kjørte optimalisering av databasen på det tidspunktet i går kveld, så det var nok naturlige årsaker.KW skrev:Siden jeg har startet denne tråden, så kan jeg legge til at jeg ca. kl.0150 i natt, bare måtte gi opp et forsøk på å få inn et innlegg...... urverket bare gikk og gikk :(ventet i flere minutter)
Ikke var det vel den store trafikken heller da.
Mvh.KW![]()
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2007, Simple Machines LLC | XHTML | CSS
TinyPortal v0.9.8 © Bloc | TPstyle design by Bloc | Siden ble generert på 78.98 sekunder med 30 spørringer.
Ikke så mye bedre her..Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2007, Simple Machines LLC | XHTML | CSS
TinyPortal v0.9.8 © Bloc | TPstyle design by Bloc | Siden ble generert på 62.717 sekunder med 17 spørringer.
Venter bare på feriebildene fra Cuba jeg, fin tur for 30 laken...LydMekk skrev:Btw., når skal det monteres ny server? Du har da vel fått inn de midlene du trenger nå? Litt viktig i en slik offentlig "innsamlingsaksjon" at folk ser at pengene deres brukes Thomas.
Er vel samme som hfs har pr i dag ?Høvdingen skrev:Ny server er på vei - fikk et et kjempetilbud fra en kar fra Polen som jeg møtte her nede på Cuba
Intel 286
10MHz
2Mb Ram
25Mb Harddisk
5 volt micro strømforsyning
Da skal det blir fart i sakene..... ;D
Det ble litt igjen av potten altså, jaja, man tager det man kan få. ;DHøvdingen skrev:Ny server er på vei - fikk et et kjempetilbud fra en kar fra Polen som jeg møtte her nede på Cuba
Intel 286
10MHz
2Mb Ram
25Mb Harddisk
;D ;DHøvdingen skrev:Ny server er på vei - fikk et et kjempetilbud fra en kar fra Polen som jeg møtte her nede på Cuba
Intel 286
10MHz
2Mb Ram
25Mb Harddisk
Nå snakker viHøvdingen skrev:Ny server vil få:
Quadro Xenon 2,5 Ghz
8GB ram
4 x 146 GB 10.000 rpm i raid 10
dobbel strømforsyning
Jeg håper vi er oppe om 2-3 uker.
Det vil også bli lagt inn 64 bit operativsystem (Linux / Lamp) istedenfor 32-bit, slik at vi får bedre utnyttet minne på server.
Jeg håper det snart nærmer seg. Serveren bør komme til uka, og det er noe å se frem til.JanR skrev:Nå snakker viHøvdingen skrev:Ny server vil få:
Quadro Xenon 2,5 Ghz
8GB ram
4 x 146 GB 10.000 rpm i raid 10
dobbel strømforsyning
Jeg håper vi er oppe om 2-3 uker.
Det vil også bli lagt inn 64 bit operativsystem (Linux / Lamp) istedenfor 32-bit, slik at vi får bedre utnyttet minne på server.
Ser fram til "ny" hfs.
/jan