Audiophile-Arve skrev:
Komponenten skrev:
1. Ja nå skal dere få kjørt dere, dere kan umulig vite deres eget beste. Når jeg nå, om ikke lenge, entrer arenaen på Hifi-generelt og lignende, og med alle mine innlegg i ryggen begynner å belære og komme med bastante konkulsjoner, angående alt fra kabler, til forsterkere,
2. for ikke å snakke om pick-uper, da skal det bli hett da... ;D
3. Den mest miljøvennlig her er selvsagt meg. Jeg hører på musikk på jobben via pc'en som likevel står på, og bruker vel minimalt ekstra strøm, eller via ipoden, som også bruker minimalt med strøm, hvor mye strøm kan man egentlig klare å presse inn i en slik liten sak..?
Nei dette er jeg ikke i tvil om, denne konkurransen vinner jeg.
4. Kjedelig blir det selvsagt. Kan man ikke si hva man mener om muslimer, så kan man jo ikke si hva man mener om andre heller, det er vel likhet for loven antar jeg.
5. ( det er visst litt Gro i meg, det ble en noe komplisert setning i starten... jaja..)
1. Det var akkurat dette eg var redd for.......... :-\
2. Du MEINER vel ikkje å kaste deg inn i MM/MC-debatten...? (Ein stad bør grensa gå, kvifor ikkje litt før?)
3. Skrytepave?
4. Såra? Eg tykkjer det berre er fint at du ikkje skal seie meir om muslimane, eg.
5. Det var ei fin setning, Kompo, ingenting å skamme seg over.
1. Som man reder...
2. Jeg går for moving coil...
3. Nei, bare ærlig. Ærlige mennesker skal man ikke kimse av...
4. Tror mange flere hifi-entusiaster er såret av stygge æreskrenkinger direkte på person her inne, enn du finner muslimer som er såret over det som er kommet frem om muslimer. Det er forskjell på å gå direkte på person i forhold til grupper, det er mye mer sårende når noen angriper deg direkte.
At sannheten skal være så tung å bære er jo trist selvsagt, men vi får gå framtiden smilende i møte med stor bul på teppet og sand i ørene. Får bare håpe at det ikke virker negativt inn på lyden. Neste gang jeg blir sint på noe som har foregått av grusomheter ett eller annet sted i verden, får jeg hive meg inn i en kabeldebatt for å få utløp for frustrasjonen da...
5. Ok. Skal jobbe mer med slike lange setninger i fremtiden da, det kan jo være en utfordring, for oss som trenger en utfordring i ny og ne, og kommaer og innskutte bisetninger får man jo aldri nok av, vil noen hevde, dog kanskje ikke jeg, så da er det bare å prøve å kutte punktum, som tross alt er nesten usynlig, og går for de lange setningene, som tidvis kan drive noen til vannvidd, men om man klarer å holde konsentrasjonen kommer man nok i mål, til slutt..