Kjøreglede - oppskrytt leking

Ble medlem
09.03.2008
Innlegg
40
Antall liker
0
^ Fun is not a straight line! Med en gang svingene kommer (Norge er som kjent ikke uten svinger) så er det sannynligvis buh-bye. ;D
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.472
Antall liker
1.180
Torget vurderinger
4
Hjelper ikke at en kan hente mye i svingene med en MX 5 når den går som en Yaris på sletta.

Ser forøvrig ikke bra ut IMO med lykter som lyser hver sin retning heller, først siste generasjon MX 5 ser ok ut men den har like mye frisørpreg som en BMW Z3.
 
Ble medlem
09.03.2008
Innlegg
40
Antall liker
0
Det var vel heller ikke meningen at den skulle være en versting på sletta når de designa bilen... Men er ingen kløe et turbokit ikke kan lindre...
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.472
Antall liker
1.180
Torget vurderinger
4
På nett er det jo en del som har tatt mye effekt ut av de også....

Forøvrig er det sjåføren det meste kommer an på, ikke bilen.
 
Ble medlem
09.03.2008
Innlegg
40
Antall liker
0
Anonym skrev:
På nett er det jo en del som har tatt mye effekt ut av de også....

Forøvrig er det sjåføren det meste kommer an på, ikke bilen.
Var en nordmann som solgte sin for 1 (2?) år siden med 400 bakhjuls-hk... Legg til at bilen veier under et tonn og da har du ganske grei vekt/effekt forhold...

Og det med at det meste kommer ann på sjåføren har ingen noe å si på.


Men ON TOPIC:

Kjøreglede :)
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.306
Antall liker
2
Bunner mye i litt avansert understell for min del, uavhengig fjæring på alle fire hjul, større bremser enn standard og en kvikk kjørestil.

Har ikke noe med pris og dyre biler å gjøre som sådan. En rimeligere bil gjør nytten. En for tung bil er heller ikke bra hvis man skal oppleve kjøreglede.

Stiv bakaksel osv. er noe skikkelig svineri, har bil med det nå og er på utkikk etter noe annet ja.
 
Topp Bunn