Kjøp av rørforsterker

finn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.07.2003
Innlegg
61
Antall liker
0
Hei! Hvordan går det WilliamPoppy?
Får vi noen lytterrapport snart?
 

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Hei! Her har det gått litt tregt, ihvertfall utad. Jeg kan ikke bare skylde på julen. Jeg må innrømme at jeg har sittet pal og hørt på den nydelige forsterkeren min (!) i en nærmest hypnotisk tilstand mellom slagene (jeg sikter da til de rolige stundene hvor bare min samboer og jeg sitter for oss selv i leiligheten og lytter til musikk, før og etter familiesammenkomstene. Og ja, også hun har blitt forelsket i denne kina-rør saken, noe som betyr at vi har hørt på ca 150 Cder sammen den siste uka. Jeg har vel snart vært igjennom hele samlinga som består av godt over 300 CDer.)

Jeg tok tipset om en bildeserie fra oppakking til lytting alvorlig, og har noen (mindre gode) bilder fra det pluss noen, noe bedre fra den er oppe og går. En behjelpelig person her fra forumet har sagt seg villig til å publisere dem for meg. Bilder og kommentarer kommer derfor så snart som mulig. For dette er gøy!
 

finn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.07.2003
Innlegg
61
Antall liker
0
;D Lykke til videre ;D ;D ;D
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.858
Antall liker
10.695
Torget vurderinger
10
Hva ble regningen totalt på når du kjøpte fra nysound.com? Og er dette med manglende CE merking noe problem?
 

alexis

Medlem
Ble medlem
05.02.2005
Innlegg
8
Antall liker
0
hei,

tror de er seriøse, men det ser ut som det kan være litt demo brukt dær også!!! men skal til USA til sommeren:) da blir det shopping!!!
 

alexis

Medlem
Ble medlem
05.02.2005
Innlegg
8
Antall liker
0
hei!

skal skjekke dette da jeg drar ned til USA til sommeren:)
 

Audior

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.01.2006
Innlegg
96
Antall liker
7
Torget vurderinger
1
Vurdere å doble min MC 275 for å bridge. Har hørt rykte om at koblingen for dette som vises i den medfølgende bruksanvisningen er feil og skader forserkeren. Noen som kjenner til dette, og evt. hvordan den bridges riktig ?

Videre viser bruksanvisningen kun oppkobling av bridging med balansert inngang. Noen som vet om den kan bridges med singel-ended ?
 

Arne_Langaas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2002
Innlegg
180
Antall liker
0
Hei! Her har det gått litt tregt, ihvertfall utad. Jeg kan ikke bare skylde på julen. Jeg må innrømme at jeg har sittet pal og hørt på den nydelige forsterkeren min (!) i en nærmest hypnotisk tilstand mellom slagene (jeg sikter da til de rolige stundene hvor bare min samboer og jeg sitter for oss selv i leiligheten og lytter til musikk, før og etter familiesammenkomstene. Og ja, også hun har blitt forelsket i denne kina-rør saken, noe som betyr at vi har hørt på ca 150 Cder sammen den siste uka. Jeg har vel snart vært igjennom hele samlinga som består av godt over 300 CDer.)

Jeg tok tipset om en bildeserie fra oppakking til lytting alvorlig, og har noen (mindre gode) bilder fra det pluss noen, noe bedre fra den er oppe og går. En behjelpelig person her fra forumet har sagt seg villig til å publisere dem for meg. Bilder og kommentarer kommer derfor så snart som mulig. For dette er gøy!
Venter på bilder osv. ? Hva ble prisen inkl. alle avgifter, frakt etc. Og er den klar for 220 volt uten noen modifikasjoner? Effekt?
 
Topp Bunn