Trenger du 2w motstander? Hvis du kan klare deg med 1W så er Takman Carbonfilm veldig bra. De er mer nøytral og gjennomsiktig enn Carbonfilm motstander flest.DEKOas skrev:Hvordan spiller KIWAME - 2 Watt Carbon Film motstander ? Er de ille?
Noen som har brukt dem?
Tenkte å bruke dem som anodemotstander.
Man skal bare holde tunga rett i munnen når man bytter anoderesistor med en CCS. Gain, feedback og arbeidspunkt skal man ha kontroll på, i tillegg til alt som står i byggeveiledningen fra KandK.Nightpuma skrev:En annen ting er at CCS kitene fra K&K audio er veldig gode å er i mine ører bedre en motstandslast på alle punkt. Bare et lille tip litt ved siden av topic.
Puma
Det har du helt rett i.Andreas skrev:Man skal bare holde tunga rett i munnen når man bytter anoderesistor med en CCS. Gain, feedback og arbeidspunkt skal man ha kontroll på, i tillegg til alt som står i byggeveiledningen fra KandK.Nightpuma skrev:En annen ting er at CCS kitene fra K&K audio er veldig gode å er i mine ører bedre en motstandslast på alle punkt. Bare et lille tip litt ved siden av topic.
Puma
Tak for rådet. Dem vil jeg da så absolut prøve.mattism2 skrev:Jeg vil anbefale Arcol motstander fra hificollektive. Disse er svært detaljerte, men mer jevne i frekvensen enn takman motstandene. Takman er også svært detaljerte og gir masse rom, men jeg opplever at de kan bli litt lyse i signalveien. Derfor anbefaler jeg Arcol, som er tilsvarende gode, men uten den litt lyse signaturen som jeg opplever Takman har.
De er da ok men ikke til en balanceret volumenkontrol med 96 modstande ! ;Dlille hiawata skrev:2w tantalum er de beste. Sånn er det bare. Mvh Geir