Kinzo sirkelsagbenk (1500W) ?

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Hei
Er det noen som har kjennskap til denne Kinzo sagen som selges på nettauksjon?

Er den noe nøyaktig og hvordan ser kvaliteten ut?
Og JA jeg vet det ikke er noen proffsag

Mvh Jan I

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Har ikke kjennskap til akkurat denne Kinzosagen men jeg ser at anlegget er av typen som er festet bare på ene siden av sagbordet. De sagene jeg har vært borti med samme type feste for anlegg har ikke akkurat vært noen presisjonsverktøy, for å si det slik, men det kommer jo an på hva du skal bruke den til.
Jeg driver på og skal kjøpe meg ei bordsag selv akkurat nå og har sett litt på denne fra Moe & Co.

http://www.mamut.net/moeco/subdet24.htm

Ut fra bildene syns jeg denne ser bedre ut, men man vet jo aldri. Prisen er OK og så er de fraktfri levering.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Ja den så jo litt bedre ut,og prisen er jo ikke noe å si på.
Har handlet mye fra moe og co og det har vært bra produkter
i forhold til pris.
Mvh Jan I

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Må bare si meg enig i at kvaliteten hos Moe & Co er bra i forhold til pris. I tillegg så går jo pinadø prisene ned for hvert år hos dem. Den kompressoren jeg kjøpte derfra i 1986 for 5000 tok de 3500 for i 2003 som var siste året de hadde den i sortimentet.
Hadde bare hifisjappene kommet etter med en slik prisutvikling. ;D ;D

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
11.595
Sted
Holmestrand
Tubesnake skrev:
Må bare si meg enig i at kvaliteten hos Moe & Co er bra i forhold til pris. I tillegg så går jo pinadø prisene ned for hvert år hos dem. Den kompressoren jeg kjøpte derfra i 1986 for 5000 tok de 3500 for i 2003 som var siste året de hadde den i sortimentet.
Hadde bare hifisjappene kommet etter med en slik prisutvikling. ;D ;D
Snekkere er prisbeviste, det er ikke hififolk. Derfor er det ikke nødvendig å senke prisene.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.291
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Jan_I skrev:
Hei
Er det noen som har kjennskap til denne Kinzo sagen som selges på nettauksjon?

Er den noe nøyaktig og hvordan ser kvaliteten ut?
Og JA jeg vet det ikke er noen proffsag

Mvh Jan I
Kjøpte denne sagen hos Obs Bygg i fjor sammer da jeg skulle kappe mange profilplater ifm oppussing av stue. Funket helt greitt og pålitelig, til platekapp med pene snitt var den helt grei og sparte meg for MANGE timer. Hvor mye man legger i slikt er jo avhengig av hvor mye bruk man ser for seg.

Topp Bunn