Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• teafortwo

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Antall liker
    68
    Torget vurderinger
    4
    Tor Modalen er vel han som kalles Teletor, har hørt om han. Det på Hamar er kanskje Re:Elektro? Har har navnet men ikke mer.
    Noen preferanser på disse mhp en 3014.
    Tar gjerne imot tips til flere kandidater

torstej

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2018
    Antall liker
    1.048
    Tor Modalen er vel han som kalles Teletor, har hørt om han. Det på Hamar er kanskje Re:Elektro? Har har navnet men ikke mer.
    Noen preferanser på disse mhp en 3014.
    Tar gjerne imot tips til flere kandidater
    Det er vel bare å høre med Teletor? Han pleier å ha såpass mange oppdrag at han ikke trenger å ta på seg flere oppdrag bare for å ha noe å gjøre, så han vil helt sikkert gi deg et ærlig svar på hva som er best for spilleren din. Utover det så tenker jeg at kanskje @BirgerG har noen gode tips her.

Sist redigert:

teafortwo

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2008
    Antall liker
    68
    Torget vurderinger
    4
    Det er vel bare å høre med Teletor? Han pleier å ha såpass mange oppdrag at han ikke trenger å ta på seg flere oppdrag bare for å ha noe å gjøre, så han vil helt sikkert gi deg et ærlig svar på hva som er best for spilleren din. Utover det så tenker jeg at kanskje @BirgerG har noen gode tips her.
    Joda kan sjekke med Teletor.
    Og så ser vi om @BirgerG kan ha noen alternativer også

TTs

Mmmmmmmmmm, jaaaaaaaaa
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    8.902
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    3
    Hei. Jeg hadde en kassettspiller til reparasjon hos RE Elektro nå senest i oktober og de fikset denne i løpet av kun to uker. Via deres servicesider kunne jeg følge med på fremdriften og hva som hadde blitt gjort med den underveis. Opplevelsen med RE Elektro var et skoleeksempel på hvordan service og kundebehandling skal være og jeg har ingen problem med å anbefale det firmaet på det aller varmeste.
    Maskinen det var snakk om er en RS-M95 fra Technics

IMG_1954.jpeg

BirgerG

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.10.2012
    Antall liker
    1.040
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har ingen erfaring med RE Elektro. Kan absolutt trygt anbefale TeleTor. Men hva, som skal utføres bør vel også være en post i forhold til hvem, som kan anbefales. Mange har erfaring med 300/400 serie Tandberg, men svært begrenset med spilere i 3000 serien. Greit å vite hva et firma har av erfaring med gitte modeller, eller om flere kan anbefale. Med problem beskrivelsen ville jeg definitivt hørt om firma hadde reparet tilsvarende problemer, eller har mye båndspiller erfaring og helst på aktuelle type spillere.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.944
    Sted
    Sølvbyen
    Hei, kan jeg bare spørre dere som er vant med kassettspillere? Jeg fikk endelig koblet opp den gamle spilleren fra faren min for å teste den og det lyser, men den verken spiller eller spoler kassetter. Er det typisk drivremmer man ville startet med å sjekke da, eller er det andre mistenkte?

Er det eventuelt lurt å få reparert den for et eventuelt salg, eller lønner det seg ikke? Gjetter på det siste. 🙂

IMG_5568.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn