Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Motorhome

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Innlegg
    1.643
    Antall liker
    1.515
    Sted
    Sunndalsøra
    Jeg har fått litt los nå. Bestilte reimer til CT-F7171 i dag. ;) Den virker egentlig greit nok, i all sist jeg prøvde den. Den har nok blitt litt stemoderlig behandlet, CT-F1000 er så mye bedre.
    Jeg har også en Pioneer CT-F7171 stående inne i et skap her sammen me panasonic VHS maskin med støpt aluminium sjassi:) fra 1988.'' old school''. Og senere ble det bare sorgen med super VHS jeg kjøpte senere. Problemet jeg hadde med CT-F7171 var en pumpe effect jeg fikk på bias. Men ellers en meget solid konstruksjon. Ble egentlig ikke helt fornøyd med denne. Men jeg har jo en Sony dolby S spiller:) som lager gode opptak på Metall Master!
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.555
    Antall liker
    9.354
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Det jeg sier her er at HOS MEG er det kun DRS810-med god grunn- som blir brukt metals på. RFT har ikke engang den muligheten. Og både Pioneer og våre to Onkyos KAN bruke metals, men i forhold til RESULTATET med dem er det langt bedre å bruke I og II. Fordi de håndterer dem best av de tre tilgjengelige typer. Jeg tåkelegger absolutt ikke, all den tid at det faktisk tok noen generasjoner hardware før metalbånd omtrent ubetinget gav det beste resultat på de beste spillerne. Men det varierer- selvfølgelig, Terje-A..Hvordan du bruker dine maskiner, se det er opp til deg...De er jo slik du ønsker dem, så....som også mine, Jims eller Pinks er for oss andre...:cool: Det er en grunn til at jeg ikke bruker metals så alfor mye...de er noe inn i h.... dyre..
    Poenget var og er fortsatt at du prater bullshit, du skriver at K3 er en såpass gammel spiller at den aldri vil yte metalbåndhet full rettferdighet:mad: .Den er nyere enn nesten allle spillerne som er nevnt i tråden og den er en av de aller beste Sony spillerne. Som nevnt utallige ganger før, du rakker ned på andres utstyr uten å ha noe som helst belegg for det du skriver.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.346
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Synd du skal misforstå meg sånn , da...Vi har visst forskjellig måte å jobbe på uansett. No hard feelings.Jeg er- fra neste uke- ferdig her inne for noen måneder til, da jeg skal jobbe litt med streamingløsninga her over nyåret. Alt kan ikke være analogt heller. Flere nyheter som skal forskes litt i, så da har jeg ikke tid til forumvirksomhet før jula er godt overstått. Mediabiblioteket skal på plass på to steder denne vinteren, det består i å få rydda en del, slik at leilighetene kan brukes bedre. Og så kom den siste sia i min gylne konserttrekant for 2020 på plass igår. På tide å begynne å levere julepakkene. Jeg sier fra om det blir mulighet for en liten julekaffe her hos meg før jul. Prates!!
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.147
    Antall liker
    52.300
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Du skjønner virkelig ingenting du,Auditor!

    O
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.332
    Sted
    Smurfeland
    Du skjønner virkelig ingenting du,Auditor!

    O
    Og kanskje det mest av alt er litt trist?

    Hvis vi lar tvilen komme tiltalte til gode, så er det ikke sikkert det ligger noen bevisst, vond vilje bak. Kanskje bare en begrenset evne til å tolke andre mennesker og situasjoner, og litt dårlig timing og musikalitet. Som en solotrompet som spiller litt ute av takt og ute av toneleie enn resten av bandet. Kanskje til og med en litt annen melodi. Så klart, hvis man vil komme noen vei da så ligger det ansvaret hos trompetisten, som kanskje må gå hjem og øve litt mer, og lære seg å lytte litt mer til hva de andre spiller så han kommer mer i takt og vet hva og når han skal blåse i hornet sitt i framtiden.

    Bare noen strøtanker en rolig tirsdags morgen mens jeg sitter og nyter frokosthavregrynene mine og ser ut på det snødekte, vakre nærområdet. Og snart er det jul. I kveld vil jeg høre på litt chill jazz, tror jeg. John Coltrane. Pat Martino. Eller The guitar trio. Peace. :)

     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    1.396
    Da har repobjektene ankommet. Den øverste funker fint som snus, de to nederste trenger belter. Dvs, jeg håper det er belter de trenger. Motor går på begge, men det er kun den ene som prøver å dra kassetten rundt.
    Så nå må bare beltene komme i posten slik at jeg kan banne og lure på hvorfor jeg tenkte dette var en god ide.

    IMG_0028.jpg
     

    FroBe

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.08.2014
    Innlegg
    93
    Antall liker
    151
    Sted
    Ryfylke
    Om du ikke får liv i alle så er jeg fortsatt interessert i en WM-20, uansett om den virker eller ei.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    1.396
    Skal ha deg i tankene når jeg føler jeg har puslet fra meg på de to som trenger stell. Det går jo an å tenke at det holder med to, selv om den tanken er litt fremmed for meg her og nå.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.346
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A et al.: Fullfør ordtaket:

    Don´t bite the hand....
     
    Sist redigert:

    haraldo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.06.2012
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    2.361
    Sted
    Endor
    Da har repobjektene ankommet. Den øverste funker fint som snus, de to nederste trenger belter. Dvs, jeg håper det er belter de trenger. Motor går på begge, men det er kun den ene som prøver å dra kassetten rundt.
    Så nå må bare beltene komme i posten slik at jeg kan banne og lure på hvorfor jeg tenkte dette var en god ide.

    Vis vedlegget 560162
    FYTTIKATTA, jeg har også noen gamle walkmans, men lurer fælt på hvor de har tatt veien... jeg kjøpte en med autorevers og greier, synes det var superbra den gangen :cool:
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.346
    Torget vurderinger
    1
    Haraldo: Bare å leite..de er der et sted...
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.346
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Han har aldri hatt koblinger til meg. Men jeg har truffet endel jenter som derimot må være i slekt med den mannen. Kanskje jeg heller skal la være å være såpass inkluderende? Det får tiden vise...Det ligger nemlig ikke til meg å bruke tid der det ikke trengs- sånn er nok du også. Det handler om å prioritere tid, kunnskap og interesser riktig, totalt sett. Eller klarer man ikke livets balansegang, vet du.. Se når Audiolaben kommer i hus, du-den våkner etter to hundre timer...og kos deg i TH..
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.147
    Antall liker
    52.300
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Terje-A: Han har aldri hatt koblinger til meg. Men jeg har truffet endel jenter som derimot må være i slekt med den mannen. Kanskje jeg heller skal la være å være såpass inkluderende? Det får tiden vise...Det ligger nemlig ikke til meg å bruke tid der det ikke trengs- sånn er nok du også. Det handler om å prioritere tid, kunnskap og interesser riktig, totalt sett. Eller klarer man ikke livets balansegang, vet du.. Se når Audiolaben kommer i hus, du-den våkner etter to hundre timer...og kos deg i TH..
    Så når du kommer med alle svada rådene dine om ting du overhodet ikke har peiling på,eller rakker ned på alt du selv ikke liker så er det tid vel anvendt?. Særr???

    O
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    1.396
    Terje-A, demonterte/tok du ut de bronsefargede trinsene da du byttet belte? Beltet i denne er sort tjære/tyggegummi så jeg er usikker på om jeg får fjernet alt uten å ta de ut, men er ikke veldig lysten på å demontere så mye.


    IMG_0046.jpg
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    1.396
    Beltebyttet gikk overraskende greit, det tok bare tid å få vekk alle restene etter det gamle beltet. Det er dog skjær i sjøen, for spilleren går kun 2-3 sekunder før den skrur seg av, så her må det sterk googling til. Nestemann tas i morgen. Så langt er fikling med walkman ganske fint.

    IMG_0048.jpg
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.555
    Antall liker
    9.354
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Terje-A, demonterte/tok du ut de bronsefargede trinsene da du byttet belte? Beltet i denne er sort tjære/tyggegummi så jeg er usikker på om jeg får fjernet alt uten å ta de ut, men er ikke veldig lysten på å demontere så mye.


    Vis vedlegget 560366
    Jeg tok ikke ut trinsene, jeg brukte en tråd av noe slag og hadde på rensevæske, en pirkert, bomullspinner. Det gikk bra.:)
    Og for å legge til, mitt belte var akkurat som ditt, seig guffe.
     
    Sist redigert:

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.346
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Som i en kassettspiller: Kondisene, mekanikken, gummireimer++ vel!! Ink laser på et drev..Min siste brukte 200 på å åpne lydbildet ordentlig. En 8200 CDQ, forresten...
     
    Sist redigert:

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.147
    Antall liker
    52.300
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Terje-A: Som i en kassettspiller: Kondisene, mekanikken, gummireimer++ vel!! Ink laser på et drev..Min siste brukte 200 på å åpne lydbildet ordentlig. En 8200 CDQ, forresten...
    Var vel Jorwed som lurte på det ikke Terje-A.

    O
     

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Terje-A: Som i en kassettspiller: Kondisene, mekanikken, gummireimer++ vel!! Ink laser på et drev..Min siste brukte 200 på å åpne lydbildet ordentlig. En 8200 CDQ, forresten...
    Var vel Jorwed som lurte på det ikke Terje-A.

    O
    Jag tror att vår kära Auditor både har lyssnat på och praktiserat (lite för mycket) det som den gode Elton John säger, vilken han har citerat: "Music has healing power. It has the ability to take people out of themselves for a few hours". Han har förmodligen lämnat kroppen i några timmar (dagar/år) och sedan så har han haft lite problem att hitta rätt kropp igen och har hamnat i "hacka-på-Terje-A-kroppen". Så vi får bara hoppas att han hittar till musikens "healing power" och hamnar i sin egen kropp igen, utan att hamna i "hacka-på-Terje-A-kroppen". :)
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.555
    Antall liker
    9.354
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Auditors velmenende fabuleringer må vi alle sammen ta med en stor klype salt, der i gården er det aldri tvil om noe. Legg merke til at ord som kanskje, sannsynligvis, tro og tvil ikke eksisterer i vokabularet til Auditor. Dette har jeg snakket med han om tidligere på to manns hånd. Men det går tydligvis ikke inn. Vi får derfor leve med de absolutte sannheter fra den kanten. Det bryr jeg meg ikke om, men å komme med dritt om andres anlegg er å gå langt over streken. Og så en melding til Auditor; bruk et filter, ikke skriv alt du tenker. Det som kan høres bra ut i ditt hode blir ofte veldig feil skriftelig. Du gir inntrykk av at vi andre stod bakerst i køen når intelligensen ble utlevert, og jeg tviler på om du mener det egentlig.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.147
    Antall liker
    52.300
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Auditors velmenende fabuleringer må vi alle sammen ta med en stor klype salt, der i gården er det aldri tvil om noe. Legg merke til at ord som kanskje, sannsynligvis, tro og tvil ikke eksisterer i vokabularet til Auditor. Dette har jeg snakket med han om tidligere på to manns hånd. Men det går tydligvis ikke inn. Vi får derfor leve med de absolutte sannheter fra den kanten. Det bryr jeg meg ikke om, men å komme med dritt om andres anlegg er å gå langt over streken. Og så en melding til Auditor; bruk et filter, ikke skriv alt du tenker. Det som kan høres bra ut i ditt hode blir ofte veldig feil skriftelig. Du gir inntrykk av at vi andre stod bakerst i køen når intelligensen ble utlevert, og jeg tviler på om du mener det egentlig.
    Alt det der er vel og bra :). Det er når det kommer regelrett løgn det må reageres og det forekommer jo :)


    O
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.555
    Antall liker
    9.354
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Auditors velmenende fabuleringer må vi alle sammen ta med en stor klype salt, der i gården er det aldri tvil om noe. Legg merke til at ord som kanskje, sannsynligvis, tro og tvil ikke eksisterer i vokabularet til Auditor. Dette har jeg snakket med han om tidligere på to manns hånd. Men det går tydligvis ikke inn. Vi får derfor leve med de absolutte sannheter fra den kanten. Det bryr jeg meg ikke om, men å komme med dritt om andres anlegg er å gå langt over streken. Og så en melding til Auditor; bruk et filter, ikke skriv alt du tenker. Det som kan høres bra ut i ditt hode blir ofte veldig feil skriftelig. Du gir inntrykk av at vi andre stod bakerst i køen når intelligensen ble utlevert, og jeg tviler på om du mener det egentlig.
    Alt det der er vel og bra :). Det er når det kommer regelrett løgn det må reageres og det forekommer jo :)


    O
    Absolutt, og da må vi være vaktbikkjer.
     

    FroBe

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.08.2014
    Innlegg
    93
    Antall liker
    151
    Sted
    Ryfylke
    Roberten
    Under opptakspolen på WM-20 sitter det en liten bryter (S901 / 327), denne skal detektere om båndet beveger seg, og stoppe motoren hvis det ikke beveger seg.
    Hvis du måler spenningen mellom loddepunktene i den røde og grønne ringen så skal disse pulsere mellom 3V og 0V når båndet/spolen beveger seg.
    (Istedenfor det grønne kontaktpunktet kan du bruke minuspolen på batteriet, da er de mindre sjanse at målepinnen glipper og lager kortslutning).

    WM-20_IMG_0046b.jpg


    Hvis den ikke pulserer så kan det være noe feil med bryteren. Mulig noe av grapset har satt seg fast mellom kontaktpunktene?
     
    Sist redigert:

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    1.396
    Roberten
    Under opptakspolen på WM-20 sitter det en liten bryter (S901 / 327), denne skal detektere om båndet beveger seg, og stoppe motoren hvis det ikke beveger seg.
    Hvis du måler spenningen mellom loddepunktene i den røde og grønne ringen så skal disse pulsere mellom 3V og 0V når båndet/spolen beveger seg.
    (Istedenfor det grønne kontaktpunktet kan du bruke minuspolen på batteriet, da er de mindre sjanse at målepinnen glipper og lager kortslutning).

    Vis vedlegget 560485

    Hvis den ikke pulserer så kan det være noe feil med bryteren. Mulig noe av grapset har satt seg fast mellom kontaktpunktene?
    Takk! Det gir mening, og kan godt være det er belterester som skaper trøbbel. Så det må måles, og sjekkes. Helt mega! FroBe

    Nr 2 er renset og har fått nytt belte. Den har nok noe krøll med kontaktpunktene til batteriet for den har 3 reaksjoner på play avhengig av hvordan jeg flytter på batteriet eller spilleren:
    1. ingenting skjer
    2. alt spiller fint
    3. VM i ujevn hastighet

    Ikke vært noe lekkasje fra batteri, men får pusse kontaktpunktene bare for å være sikker, så er det vel å se på muligheten for å legge en ny ledning for det kan lukte ledningsbrudd. Deretter sterke banneord.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.555
    Antall liker
    9.354
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Roberten
    Under opptakspolen på WM-20 sitter det en liten bryter (S901 / 327), denne skal detektere om båndet beveger seg, og stoppe motoren hvis det ikke beveger seg.
    Hvis du måler spenningen mellom loddepunktene i den røde og grønne ringen så skal disse pulsere mellom 3V og 0V når båndet/spolen beveger seg.
    (Istedenfor det grønne kontaktpunktet kan du bruke minuspolen på batteriet, da er de mindre sjanse at målepinnen glipper og lager kortslutning).

    Vis vedlegget 560485

    Hvis den ikke pulserer så kan det være noe feil med bryteren. Mulig noe av grapset har satt seg fast mellom kontaktpunktene?
    Denne tråden er helt rå, kunnskaper på kryss og tvers og hjelpen kommer raskt. Joo-hoo:D
     

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Oj oj, vad ni är händiga och vad jag önskar att jag var lika händig! Men jag ÄR verkligen född med tio tummar som man så skämtsamt brukar säga. Sist jag skulle hjälpa min kompis som är tekniker så skulle jag bara spraya lite luft för att göra rent bakom displayen på min Technics M95:a (något ville jag ju bidra med …), och var hände då? Jo, det var ju olja i burken som jag sprayade med … som tur var så kom det bara pytte lite innan jag uppfattade att det var fel burk …! :p Ha-ha, som vanligt. De saker jag skruvat upp och försökt göra något åt har ALLTID blivit värre. Sedan är det bara att lämna iväg saken till teknikern. Men jag fick i vart fall se ett proffs tänka så det knakade och löste det hela efter många försök, allt var klistrat på baksidan av displayen …, men nu är displayen och hela frontens baksida samt alla kontakter rengjorda och rena och fina, men det var INTE min förtjänst. ;):rolleyes:

    Men kanske det är lika bra att jag inte kan göra något på egen hand, för skulle jag kunna det så skulle det växa ett berg av stereosaker här hemma som skulle få Mount Everest att känna sig litet … och min plånbok skulle vara lika tom som min hjärna. Men det är alltid roligt att se alla händiga fixa saker här på sidan. :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.147
    Antall liker
    52.300
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Oj oj, vad ni är händiga och vad jag önskar att jag var lika händig! Men jag ÄR verkligen född med tio tummar som man så skämtsamt brukar säga. Sist jag skulle hjälpa min kompis som är tekniker så skulle jag bara spraya lite luft för att göra rent bakom displayen på min Technics M95:a (något ville jag ju bidra med …), och var hände då? Jo, det var ju olja i burken som jag sprayade med … som tur var så kom det bara pytte lite innan jag uppfattade att det var fel burk …! :p Ha-ha, som vanligt. De saker jag skruvat upp och försökt göra något åt har ALLTID blivit värre. Sedan är det bara att lämna iväg saken till teknikern. Men jag fick i vart fall se ett proffs tänka så det knakade och löste det hela efter många försök, allt var klistrat på baksidan av displayen …, men nu är displayen och hela frontens baksida samt alla kontakter rengjorda och rena och fina, men det var INTE min förtjänst. ;):rolleyes:

    Men kanske det är lika bra att jag inte kan göra något på egen hand, för skulle jag kunna det så skulle det växa ett berg av stereosaker här hemma som skulle få Mount Everest att känna sig litet … och min plånbok skulle vara lika tom som min hjärna. Men det är alltid roligt att se alla händiga fixa saker här på sidan. :)
    Da er det like greit å holde seg unna ja ;)

    O
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.346
    Torget vurderinger
    1
    85x Maxell UR ankommet landet....Kommer til meg på torsdag, vil bli runda opp til tresifra antall før lagring.
     
    Sist redigert:

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.660
    Antall liker
    1.396

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Oj oj, vad ni är händiga och vad jag önskar att jag var lika händig!
    Kan berolige deg voldsomt med at jeg har alle tommeltottene i verden plassert på mine hender. Bytte av belter lar seg gjøre, men deretter blir det veldig raskt altfor komplisert for meg :)

    Mens jeg prøver å huske hvor jeg har ryddet vekk måleverktøy leser jeg denne NYT-saken om WM-10/20 fra 1983.

    https://www.nytimes.com/1983/09/18/arts/sound-the-walkman-shrinks.html
    Skönt med en till med tummen mitt i handen. ;) Men byta rem klarar du i vart fall … kanske jag skulle försöka mig på det någon gång … ibland tänker jag att jag ska köpa mig något billigt att öva på, men detta har ännu inte skett, tyvärr, då det alltid dyker upp något fint på vägen. :rolleyes: En gång så skulle jag (försöka) byta lampa i en McIntosch förstärkare, vilken jag själv hade haft sönder, förstås. :eek: Det hela slutade självklart med att jag fick lämna in den till verkstaden … och en annan gång så … jag skulle kunna räkna upp många fall, men jag ska bespara er en massa upprepningar för de har alltid slutat på samma sätt, på verkstaden och trasigare än de var från start. Ha-ha! :)
     

    torstej

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2018
    Innlegg
    627
    Antall liker
    1.007
    Skjermbilde 2019-11-19 kl. 00.26.23.jpg


    Jippi! Jeg har skaffet meg en RX202 :) Det er et "urørt" eksempel, så den trenger nok litt stell framover, selv om den spiller helt fint. Nå har jeg ikke prøvd den så mye, men den gir ihvertfall et veldig godt kvalitetsinntrykk. Den er jo nesten helt lydløs når den spoler! (det er definitivt ikke Sonyen)
     

    Jim.Y-A.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    178
    Antall liker
    322
    Grattis till din RX-202:a, den ser fin ut. Den kommer ge dig många glada (kassetbands)timmar framöver. Härlig hobby detta. :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn