Karita

:

• Karita

Stemmer: 0 0.0%
  • Jens

Stemmer: 0 0.0%

• Totalt antall stemmer
    0

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg må nok innrømme at jeg liker henne noen hakk bedre enn Jens.

G

Gjestemedlem

Gjest
selvmedlidende sytebitch (i allefall gir hun det inntrykket gjennom media)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Antar at det Karita skriver om Jens stemmer. De som har forsvart Jens til nå har hatt alt å tape på å ikke sleike statsministeren oppetter ryggen. Karita kan nok være litt fjollete, men hun lyger ikke.

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
317
Torget vurderinger
3
Hun er sikkert hyggelig og jeg ønsker henne lykke til i fremtiden, men jeg forstår ikke helt hva en slik lettvekter hadde i regjeringen å gjøre. Heldigvis finnes det jo mindre sentrale ministerposter for slike personer som har klart å karre seg oppover i partiorganisasjonen til tross for manglende faglig dyktighet. Men til slutt, etter mange resultatløse år, innså også Jens at det var nødvendig å kutte snøret, og gjorde det på en unødvendig tøff måte. Jeg liker ikke Jens så godt heller, men har inntrykk av at han er kompetent til det han driver med rent faglig. Så da får de mellommenneskelige ferdighetene heller få komme litt i bakgrunnen.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Håper Karita nå er ferdig med at hun fikk "sparken". Kjempehyggelig dame, men herregud hvor lei jeg er av å høre "om den gang jeg ikke fikk være med å leke i regjeringa mer". Hver bidige gang jeg har møtt´a har det alltid vært en innskutt bisetning eller ti, om den gang da. ::)

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.407
Torget vurderinger
1
Jens eller Karita, pest eller kolera, politikere står egentlig ikke så høyt i kurs…..

For noen av oss er det ikke noe nytt at Jens er feig og konfliktsky, når man løper og gjemmer seg bare det blåser litt på toppen er det ikke rart at han må ansette en ryddegutt for regnværsdagene

http://www.minerva.as/?p=1108

Karita +1

Mvh Roald

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.671
Torget vurderinger
0
Det har selvsagt noe med personlig preferanse å gjøre, og jeg vil ikke på noen måte virke nedsettende overfor de som har andre preferanser her, jævla avvikere !, men slik jeg ser det er Karita bare SÅ MEGET mer sexy enn Jensemann at det aldri vil komme på tale å ta parti for Jens mot Karita.

Når det gjelder det politiske aspektet mener jeg selvsagt at det er tilnærmet en tragedie for landet at noen av dem sitter/ har sittet i regjering !

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Karita er jo på Seinfredag i kveld. Da kommer vel en ny runde "syt & klag" over at ho ble kasta ut av regjeringa. Og jeg skal sitte klar med en Ardbeg...

I likhet med Jan Guillou, har Karita fått enormt mye gratisreklame for boka si!!!

;D

G

Gjestemedlem

Gjest
VilhelmW skrev:
Karita er jo på Seinfredag i kveld. Da kommer vel en ny runde "syt & klag" over at ho ble kasta ut av regjeringa. Og jeg skal sitte klar med en Ardbeg...

I likhet med Jan Guillou, har Karita fått enormt mye gratisreklame for boka si!!!

;D
Hun er godt skolert og følger reglene. Hun ventet med "avsløringene" sine og boken til etter valget, mot at hun nå får litt oppmerksomhet og publisitet nå slik at hun kan tjene noen slanter på den. Og alle er happy atter en gang. I likhet med Hansen får hun litt spillerom nå, som takk for at hun oppførte seg tidligere. Slikt er oppdragende og motiverende for andre som kommer siden, og som må forlate skuten når den korrigerer kursen nå og da.

Jens viser god oversikt og kontroll, et ekte maktmenneske.

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.085
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Karita var storfornøyd med Jens, så lenge hun fikk det som hun ville, det var først etter at hun måtte fratre at Jens ble "dum".

Forøvrig forstår jeg ikke hva slike følelsesmennesker har i en regjering å gjøre, jeg mistenker henne for å ha tatt alle sine politiske avgjørelser i sofakroken hjemme, over et glass vin, gjerne sammen med en venninne...

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
512
Sted
Bergen
Karita er ugress i enhver hage.

En kommentator (Marie Simonsen) skrev at kvinner hadde mindre handlingsmonn enn menn og brukte Veggimellom som eksempel.

Ingen mann, like udugelig som henne, ville ha fått hennes uttallige sjanser og etter alskens tabber og tåpelige offentlige opptredener, fått ministerpost. Ingen. Så hun er heller et eksempel på at kvinner langt lettere får politiske stillinger og poster enn det motsatte.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.607
Torget vurderinger
24
Politikk til side, hu er nå bældeilig, da.......

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
pengesluk skrev:
Politikk til side, hu er nå bældeilig, da.......
og der er derfor de kvinnelige ap-damene på tinget ikke godtok henne. hun var for pen til å bli tatt alvorlig..

Topp Bunn