- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Jeg må nok innrømme at jeg liker henne noen hakk bedre enn Jens.
Som statsminister også?BT skrev:Jeg må nok innrømme at jeg liker henne noen hakk bedre enn Jens.
Hvorfor har du ikke stemt da?BT skrev:Jeg må nok innrømme at jeg liker henne noen hakk bedre enn Jens.
Hun er godt skolert og følger reglene. Hun ventet med "avsløringene" sine og boken til etter valget, mot at hun nå får litt oppmerksomhet og publisitet nå slik at hun kan tjene noen slanter på den. Og alle er happy atter en gang. I likhet med Hansen får hun litt spillerom nå, som takk for at hun oppførte seg tidligere. Slikt er oppdragende og motiverende for andre som kommer siden, og som må forlate skuten når den korrigerer kursen nå og da.VilhelmW skrev:Karita er jo på Seinfredag i kveld. Da kommer vel en ny runde "syt & klag" over at ho ble kasta ut av regjeringa. Og jeg skal sitte klar med en Ardbeg...
I likhet med Jan Guillou, har Karita fått enormt mye gratisreklame for boka si!!!
;D
og der er derfor de kvinnelige ap-damene på tinget ikke godtok henne. hun var for pen til å bli tatt alvorlig..pengesluk skrev:Politikk til side, hu er nå bældeilig, da.......