Kan noen forklare meg

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.747
Antall liker
3.916
Sted
Oslo
hvordan det går an å lage en så catchy låt

mens resten fremstår så utrolig søvndyssende intetsigende bort i natta håpløst kjedelig?
Du skal være rimelig døv og blind for ikke å se det fortjente hitpotensialet i sånne låter, kommerst eller ei.

Trist, men det er kanskje derfor singelen er det ultimate formatet? Gi oss de gode låtene og glem resten lissom.........
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.470
Antall liker
9.605
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Har sans for en god poplåt men for meg fremsto dette som ganske kjedelig og lite catchy. Det mest spennende med låten var alle de frasene, melodilinjene og akkompagnementsdetaljene hvor jeg stoppet opp og sa til meg selv "Jøss, dette har jeg hørt før, hvor har hun stjælt dette?". Skjedde ganske mange ganger underveis. Litt generisk Motownfeel liksom men med ganske begrenset stemme.
 
U

utgatt60135

Gjest
Sitter og lurer med trøtte øyne på om dette er ironi eller ikke... ???
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
kan neppe gi en god forklaring,men har hørt låten på radio og fikk den fornemmelse av her måtte man hive seg på bølgen etter de nye britiske soulpopartistene som Amy Winehouse,Adele, & Duffy.en resept som har funket bra siste året.

mvh. s,
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.495
Antall liker
2.925
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Svenskene er raskere enn oss her på berget til å hive seg på slike "bølger" i musikken.
Om vi har "flaks" kommer det vel en norsk artist men en hit i denne genren til sommeren.......
Men, det er jo vinylknittring på denne så...

Nei, dette er trøstesløst.
Og om jeg har tolket ELK sin singelsamling riktig........ ;)
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.905
Antall liker
2.084
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Catchy låt? Dette beviser atter en gang at musikk er et spørsmål om smak og behag. I mine ører var dette en minst-tretten-på-dusinet sang, som jeg måtte tvinge meg selv til å lytte gjennom fra A til Å. Intet nytt under solen her - ganske ordinært, og vel så det, spør dere meg.
 
Topp Bunn