Kaffemaskin - anbefaling / erfaringer?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • iSaint

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2006
    Innlegg
    506
    Antall liker
    60
    Sted
    Belgia
    digiman; Du mener jeg burde kjøre "uendelig mange" km for å forsvare mc-kjøpet? Eller sitte å se på klokka 24/7? For ikke å snakke om all den dyre hifien... - Hva man bruker penger på har vel muligens noe med ens interesser å gjøre? Merkelige argumenter synes jeg.

    Heim-mekket var vel ikke det første som slo meg når jeg pakket ut Juraen.

    iSaint
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    iSaint skrev:
    digiman; Du mener jeg burde kjøre "uendelig mange" km for å forsvare mc-kjøpet? Eller sitte å se på klokka 24/7? For ikke å snakke om all den dyre hifien... - Hva man bruker penger på har vel muligens noe med ens interesser å gjøre? Merkelige argumenter synes jeg.

    Heim-mekket var vel ikke det første som slo meg når jeg pakket ut Juraen.

    iSaint
    Niks! Det var derfor jeg skrev utilgjengelig og det er med all respekt og full forståelse for at det ikke er like enkelt og få god kaffe utenfor bykjerne.

    Juraen er fantastiske flotte hjemme maskiner (om ikke de beste), men dinkytoy å regne i forhold til proffmaskinene jeg jobbet med for vel ca 10 år siden.
     

    Vidar P

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Innlegg
    16.745
    Antall liker
    272
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Må støtte iSaint i sine poenger her; dette er jo hva vi alle driver med også innen hifi; verdien i en rekke objets d'art (søk wiki om du vil) er undervurdert av endel vfm'ere.
     
    S

    Stereo_Mono

    Gjest
    Vidar P skrev:
    Må støtte iSaint i sine poenger her; dette er jo hva vi alle driver med også innen hifi; verdien i en rekke objets d'art (søk wiki om du vil) er undervurdert av endel vfm'ere.
    Helt enig!
    Utgangspunktet i mitt innlegg tidligere var at det finnes flere som bruker 10 talls tusener på kaffemaskiner og bor ca 5 min unna noen som lever av å lage god kaffe.
    Det er meg en gåte om de ikke har en enorm konsum.

    Beklager at det ikke kom tydelig nok frem.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn