Kaffe og prat?

I forbindelse med HCS bortgang åpner jeg dørene til butikken i morgen for de som ønsker å ta turen for litt prat og samvær.

Når nære og kjente går bort kan dette utløse mange forskjellige reaksjoner hos oss. Da er det godt å huske på at det er ikke reaksjonen som er unormal, men situasjonen.
Erfaringsmessig kan det være godt å bare lufte seg litt. Butikken vil ikke være åpen for ordinær handel.

Jørgen

Mandag 12-15
Adresse er:
Hifi&Vinyl
Verkstedveien 25A, 1424 SKI
IMG_2636.png

Kommentarer

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
7.352
Sted
kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Bra tiltak. Jeg er i Fredrikstad traktene i morgen og sykler mtb. Har med bil så er vi ferdig i fornuftig tid så mulig jeg kommer innom

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Antall liker
7.352
Sted
kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Regner med at det var bra å møtes i dag.
For meg så ble det laaang sykkeltur. Etter 80 km så hadde klokka blitt 14.50 og da var det litt sent å kjøre mot Ski. 😅

Proethifi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2023
Antall liker
388
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Ja og nå er du byttet ut med @iGran som motvekt til bøllene fra Ski.
Men den selvutnevnte Hertugen Evo, er jo lokalisert imellom togstasjonene Vevelstad og Langhus. Så hvem er det du snakker om når du snakker om bøllene fra Ski?

Informasjon om bruker

Hifi&Vinyl
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.522
Link til alle artikler
58
Hifi&Vinyl sine annonser
Bransjenyheter
Norsk Audio Teknikk presenterer PMC og Bladelius hos Hifi&Vinyl 2. Desember kl 13!

Norsk Audio Teknikk presenterer PMC og Bladelius hos Hifi&Vinyl 2. Desember kl 13!

• 10
Det er snart adventstid og tid for å tenke julegaver. Morten fra NAT kommer for å demonstrere noen gave alternativer! På lørdag 2.12, kl 13-16 spiller vi på Prodigy5 sammen med en annen nyhet...
Fortsett
Bransjenyheter
Black Friday? Black Week? Ja, ok da 🙂

Black Friday? Black Week? Ja, ok da 🙂

• 0
25% på all brukt vinyl ut uken!!! 1-2-3, kjør!!!! Rabatten trekkes fra i kassen Welcome
Fortsett
Bransjenyheter
High End Audio?

High End Audio?

• 4
Hifi&Vinyl, i samarbeid med Endpoint Audio (endpointaudio.no), ønsker å presentere ett anlegg i den aller øverste liga. Følgende produkter presenteres i perioden 4 til 17. November ...
Fortsett
Bransjenyheter
Reise, besøk og god musikk. Masse god musikk :)

Reise, besøk og god musikk. Masse god musikk :)

• 4
Da er årets hifi-messe i Warszawa rett rundt hjørnet og det påvirker åpningstidene våre denne uken. Jørgen er i butikken torsdag og lørdag møter du The Stig (@Stigjazz) i butikken. Kommer du på...
Fortsett
Bransjenyheter
25% avslag, Solskinn og The Stig!

25% avslag, Solskinn og The Stig!

• 3
Hva mer trenger man?! Kanskje det er dette som er høstens aller vakreste øyeblikk? Du finner oss som vanlig i Verkstedveien 25A i Ski
Fortsett
Bransjenyheter
Don´t be a dull boy, be more like Alex!

Don´t be a dull boy, be more like Alex!

• 17
Vi ønsker velkommen til platesalg på lørdag. Vi gir 25% på brukt vinyl hele lørdag.
Fortsett
Topp Bunn