Etter litt forskjellig kaffe en periode, så er vi tilbake på denne fra «Smaken av Italia».
Ikke sikker på at det er kaffenørdenivå i en Delonghi?
Men kommentaren fra gårsdagens besøk fra Trøndelag ( etter et relativt omfattende konsum) var:
«Bætter dø, god kaffi, ja!»