|
Tror jeg skal ha bridge I module en stund før jeg evt skifter til en senere bridge, det kommer sikkert både II III IV V osv. Kan jo hende det holder med bridge I inntil videre.Jeg ville vurdert å benytte meg av innbyttemulighetene fra PS Audio for BI mot BII, men det kan sikkert vente.
Siden du også har et lokalt bibliotek ville jeg forsøkt Roon trial (Roon Bridge) og deretter gjort deg opp en mening.
Dessuten, å streame Spotify gjennom DirectStream hele dagen er ganske begrensende ut fra potensialet.
Jeg har prøvd det meste, men for meg og mine behov er saken klar på det punktet, ihvertfall.
Jeg stiller ihvertfall ingen spørsmål rundt valg av høyttalere og DAC, gitt min erfaring med begge.
Ok så noe ala jriver
Ja, men mye mer avansert. For eksempel har Roon en redaksjonell funksjon, akkurat som Tidal og Spotify, for dine lokalt lagrede filer. Og Roon integrerer lokal avspilling med Tidal i samme GUI som om streaming var avspilling av lokale filer. Men jeg synes det koster litt mer enn det smaker, men prøv det ut hvis du er eventyrlysten. Liker du integreringen så kan det jo være noe for deg på sikt. Kan brukes uten at DAC har Roon Endpoint også. Men skal det være noe poeng for deg å overhode prøve det så må du også få deg et prøveabo på Tidal. Uten Tidal å integrere inn i systemet blir det meningsløst med Roon IMO.Ok så noe ala jriver
Sier du at OHC har solgt deg en PWD MKII (som jeg solgte for NOK 10k m/Bridge1) til deg for NOK 50k?Vet ikke om det har blitt en forveksling her.
Det er en Ps Audio Perfectwave DAC jeg bestilte, som har DirectStream Dac også (den Bridge Modul Greia).
Så jeg har nok gjordt rett.
Snakker med OHC nå, og tror det bare er en feil på siden dems, dette er en perfektwave dac, og de har bare opplyst feil på siden.
Det var feil, de har fikset på hjemmesiden nå! Ihvertfall sagt de skal forandre det.
Det er laget forskjellige med og uten modul. Den uten modul er sikkert Ps Audio Perfectwave Digital to Analog converter.
Bridge er jo directstream/nettverks-dac. Så en med bridge modul som da blir dac I og den andre med bridge II blir dac II
Men må innrømme at det er lett og bli forvirret.
Bildet på ohc av dac, ser likens ut som pwd på baksiden. med navn, så dette blir spennende.Sier du at OHC har solgt deg en PWD MKII (som jeg solgte for NOK 10k m/Bridge1) til deg for NOK 50k?Vet ikke om det har blitt en forveksling her.
Det er en Ps Audio Perfectwave DAC jeg bestilte, som har DirectStream Dac også (den Bridge Modul Greia).
Så jeg har nok gjordt rett.
Snakker med OHC nå, og tror det bare er en feil på siden dems, dette er en perfektwave dac, og de har bare opplyst feil på siden.
Det var feil, de har fikset på hjemmesiden nå! Ihvertfall sagt de skal forandre det.
Det er laget forskjellige med og uten modul. Den uten modul er sikkert Ps Audio Perfectwave Digital to Analog converter.
Bridge er jo directstream/nettverks-dac. Så en med bridge modul som da blir dac I og den andre med bridge II blir dac II
Men må innrømme at det er lett og bli forvirret.
Isåfall er det rent lureri - intet mer å si om den saken!
Eller er det modifikasjonen skissert av yosh81 som er utført?
PWD er grei den, men DS 'is a complete other animal!'
BOHICA!Er det BOHAS som har gjenoppstått?![]()
Spør heller hva som er meningsløst uten Tidal? Og leser du hele innlegget vil du finne ut at Roon er meningsløst når han foretrekker Spotify framfor Tidal, rett og slett fordi Spotify ikke lar seg integrere i Roon.at det er meningsløst uten tidal ...Hvor har du det fra? Hvorfor synes du det er bedre en spotify?
Spør heller hva som er meningsløst uten Tidal? Og leser du hele innlegget vil du finne ut at Roon er meningsløst når han foretrekker Spotify framfor Tidal, rett og slett fordi Spotify ikke lar seg integrere i Roon.at det er meningsløst uten tidal ...Hvor har du det fra? Hvorfor synes du det er bedre en spotify?
Epler og bananer.Spør heller hva som er meningsløst uten Tidal? Og leser du hele innlegget vil du finne ut at Roon er meningsløst når han foretrekker Spotify framfor Tidal, rett og slett fordi Spotify ikke lar seg integrere i Roon.at det er meningsløst uten tidal ...Hvor har du det fra? Hvorfor synes du det er bedre en spotify?
Er roon bedre en Fidelify?
Den lyden man kan miste med en dårlig dac, kan aldri gjenskapes senere i lydkjeden.Blir rart og gå fra dac på pc til den som kommer i posten, må være som dag og natt?
Gleder meg som en unge.
Lat oss være enige om å være litt uenigeEn tilnærmet transparent DAC bør ikke koste så veldig mye![]()