Kabelprodusenter.

Virgo

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2006
Innlegg
1.706
Antall liker
602
Torget vurderinger
10
Har også K2 som jeg er strålende fornøyd med men er de verd prisen? jeg kjøpte mine brukt til en mere fornuftig pris hvis en kan kalle det .)

mvh
Det er et godt spørsmål.. Må innrømme jeg kjøpte mine også til en grei bruktpris, men hadde ikke gjort det samme idag. Liker dem, men må innrømme jeg likte anticables like godt. Men er det foskjell på solidcorekobber og kobber ledninger med typisk kobbertråder i bunt?
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.890
Antall liker
3.221
Det ville sikkert hjælpe med hele historien i stedet for en påstand ;)
Personligt mener jeg, at svindlere skal hænges ud til tørre så meget som muligt. Hifi-folk er lette ofre. Skal de "lokkes" til at gi´ mellem 30.000 og 300.000 kr. for højttalerkabler, skal der ligge en enorm saglig udvikling dokumenteret bag. At købe 300$ pr. meter kabler i Kina/Taiwan og sidde hjemme i kælderen og trække dem i en fin strømpe, for derefter at sælge dem til 1000 gange kostprisen med KUN pseudobabble som dokumentation er ren og skær svindel.
Citat Mark Johansen: "Det vi har udviklet os frem til, er et kabel, hvor elektronerne bevæger sig helt frit. Med andre ord et "superhurtigt" kabel. Det er aldrig lykkedes før nu med Zensati"... citat slut. :poop:
Lidt svært da det er 10- 15 år siden. Fik trusler på mail. Du kan sikkert også finde eksempler på Nerds, hvis du går tilbage til nogle gamle tråde.
 
Topp Bunn