^Syns det høres spennende ut, om ikke annet.
Seriøst, justere føttene når maskinen står og sentrifugerer på full rulle, og dunker og vibrerer? Jaja, kanskje det høres verre ut enn det er.
Jeg stusser litt over at maskinen din dunker og vibrerer. Virker som om noe er galt med hvordan sensor styrer "balanseringen" av tøyet før full sentrifugering. Min, AEG, kjører 1000 og 1600 rpm uten problemer og kun med en liten dirring. Da den ikke var korrekt vatret slet den med å fordele tøyet jevnt i trommel og da kom den ut av balanse når den forsøkte å øke sentrifugeringshastigheten. Kanskje du skal be om en ny?
Under sentrifugering rister det ganske bra, ja. Sist jeg kjørte en test hørte jeg at vibrasjonene forplantet seg i huset og fikk radiatoren under stuevinduet der jeg satt til å vibrere ved visse frekvenser. Men det er verre ved noen hastigheter enn andre, som ved oppstart og full hastighet på sentrifugeringen.
Tatt alderen på nesten nøyaktig fem år i betraktning, så får jeg neppe noen ny med mindre en snill tante eller onkel vil forære meg en. Men ser ikke bort fra at det kanskje kan være løsningen, jeg har tross alt hatt den høvelig i vater uten at problemet forsvant.