Juletreff i Bergen?

G

Gjestemedlem

Gjest
Er det stemning for et treff av HFRs-ere en gang før jul? Enten i privat regi eller på et egnet utested. Hadde vært moro å treffe mennesker man har diskutert med men kanskje aldri truffet.

Jeg kan huse en 20-30 personer, men mer en det funker ikke. Da må vi treffes i offentlighet uten hifi.

Er det ikke noen stemning for dette så dropper jeg prosjektet, men høres det fristsende ut så kjører vi på, med mat, vin litt musikk og teknobabbel. Har begrenset med plass, men folk som kan sove på medbrakte remedier skal vi klare å plassere.

Tester interesse med dette.Send en Pm til yours truly om det høres ut som en grei kveld.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Fint tiltak, ja. I og med at jeg bare er halvt vestlending om dagen (og knapt nok det, grunnet annen reising) er jeg avhengig av litt flaks for at det skal klaffe, men er jeg i fylket er jeg med.

totte

G

Gjestemedlem

Gjest
sikkert best å legge dette til en helg.

alternative fridager for meg er.

19.nov, 26.nov, 10.dec, 17.dec

Så om det høres moro ut så si gjerne når det passer og ikke passer så får jeg velge en av disse datoren der flest mulig interesserte kan delta.

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.970
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Høres spennende ut!

Mvh
OMF

Proffen

Æresmedlem
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.461
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Glimrende initiativ! ;D
Helt klart interessert i å stille, så lenge tiden strekker til...

mvh
PRoffen

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.688
Torget vurderinger
4
Bra initiativ!
Men å finne tid før jul blir en utfordring for min del.
Skal forsøke!

ivarlo

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
596
Torget vurderinger
3
Flott initiativ. Jeg er også med om jeg finner tid.

mvh
Ivar

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.825
Torget vurderinger
0
Initiativet er flott, men dessverre har jeg en vanvittig tight kalender før nyttår. Hadde vært morro å teste noen av dine kulinariske eksesser. :D

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.644
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Kan være aktuelt ja. Men min timeplan ser nokså løk ut fram mot jul. Om det passer er eg ikkje fremmed for tanken.

mag

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
02.05.2004
Antall liker
44
Flott initiativ!
Blir gjerne med på dette, hvis jeg er hjemme.

mag

G

Gjestemedlem

Gjest
Prøver å få til noe den 10.desember.

Kommer tilbake med detaljer når det nærmer seg.

.Gjestemedlem

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Med tanke på at mange synes å være bastet og bundet i helgene før jul, kan det være en ide å vurdere f.eks. en onsdag/torsdag? Jeg ser ulempene forbundet med at en vanlig torsdag/fredag høyst påregnelig vil komme dagen etter. For min del ville 30. november/1. desember være utmerkede alternativer.

totte

G

Gjestemedlem

Gjest
totte skrev:
Med tanke på at mange synes å være bastet og bundet i helgene før jul, kan det være en ide å vurdere f.eks. en onsdag/torsdag? Jeg ser ulempene forbundet med at en vanlig torsdag/fredag høyst påregnelig vil komme dagen etter. For min del ville 30. november/1. desember være utmerkede alternativer.

totte
Ja det er jo sikkert mange som er opptatt med familie og annet i desemberhelgene, men ukedager er ikke så bra for min del. Er nesten aldri hjemme fra jobb før 18, og da blir det bare stress.

Et alternativ er jo å møtes ute og høre noe levende musikk eller noe, eller kanskje det er bedre etter jul?

Forslag og innspill velkommen.

M

Morpheus

Gjest
Dette var jo en veldig trivelig invitasjon. Jeg jobber 3 hver helg, men har jo fri på kveldstid selv om jeg har jobbehelg. Jeg tar gjerne turen :).

SvErD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.11.2002
Antall liker
9
Sted
Bergen
Jeg stiller gjerne om det klaffer med en frihelg :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Hei, litt sen tilbakemelding men hadde et par ting som måtte avklares først.

Satser fremdels på 10. desember.

Har ikke noen spennende hifi for tiden, men skal nå kunne spille litt musikk, ta noen bayer og hilse på folk. Helt uformelt og sosialt, så ser vi hva det blir stemning for.

Send en PM for adresse når det nærmer seg.

Topp Bunn