- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 12.262
Det har hun, og det er bra. Det er TVs "journalistikk" jeg reagerer på.Hun har generelt vært flink til å skille politikerlivet og privatlivet sitt.
Det har hun, og det er bra. Det er TVs "journalistikk" jeg reagerer på.Hun har generelt vært flink til å skille politikerlivet og privatlivet sitt.
Hvem som er kjæreste/partner/ektefelle til Høyres leder og statsminister kandidat er selfølgelig av interesse.Det har hun, og det er bra. Det er TVs "journalistikk" jeg reagerer på.
Arsenal-legende og fotballekspert Thierry Henry lar seg også beundre av det lille Glimt gjør blant verdenseliten.
Bare å bøye seg i hatten...Mannen kviknet til seg selv etter en stund og ble kjørt til legevakten.
Ja, jeg har vel fått med meg det egentlig. Het det ikke Skedsmo kommune før bl.a.? Når jeg leste om sprengstoff som var funnet bak et kjøpesenter i Lillestrøm, så tenkte jeg først på Lillestrøm City som jeg tror det het før, i Lillestrøm sentrum. Skedsmokorset føles på en måte ikke like dramatisk, selv om sprengstoff i seg selv er ille nok.Kommunen Lillestrøm er navnet på de sammenslåtte kommunene Skedsmo, Fet og Sørum.
Er selv vokst opp på Skjetten i Skedsmo, og sliter litt med dagens betegnelse Lillestrøm, men det er vel bare å godta.
Det går seg nok til.
Har bodd lenge på Torshov og har ingen problemer med at det er Oslo, selv om det fram til 1948 var en del av Aker kommune