Jonas Stueanlegg "Lyd er for alle" Musikk i 2 stuer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Koster rundt 2000,- for selve Nas'en. (2200,- betalte jeg. Men ser av pris historikk de har vært nede i 1800,- ved tilbud)
    (Disker kommer i tillegg)

    Jonas
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Skjer stadig noe hos deg JonasH (ja jeg vet jeg sitter i glasshus) prøver en av de nærmeste ukene å ta en tur til deg vis det passer :)

    Mvh: Espen L
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Skjer stadig noe hos deg JonasH (ja jeg vet jeg sitter i glasshus) prøver en av de nærmeste ukene å ta en tur til deg vis det passer :)

    Mvh: Espen L
    Hei Espen

    Ja, skjer da noe stadig vekk..Ikke så mye i hovedanlegget, skjedde mye på kort tid der tidlig 2014. Nå nytes dette til det fulle. :)
    Men tv-anlegget har fått en saftig "makeover" det siste halvåret. Her føler jeg det har blitt fantastisk mye godlyd for pengene :cool:
    Du er selvsagt velkommen for en lytt når det skulle passe:)

    Skjer da ett og annet i stua de også ser jeg ja :D Må være noe av det råeste anlegget å oppdrive her til lands dette.!?
    På senvåren/tidligsommeren skal vi få tatt en konserthelg, så får jeg samtidig noen timer foran anlegget ditt! Dette gleder jeg meg stort til!

    Jonas
     
    S

    SAH

    Gjest
    Hei! Ser ut som at du bruker en korkmatte på din Clearaudio Concept platespiller. Jeg har også denne spilleren, men slik jeg har forstått det skal det ikke være nødvendig å bruke platematte på denne tallerkenen. Har du merket noe forbedring med bruk av ekstra platematte? Ser også at du bruker en Benz PU, fungerer denne godt på spilleren? Grunnen til jeg spør, er at jeg på litt sikt kommer til å bytte PU, og da kan det være greit å "kartlegge" potensielle kandidater.

    For øvrig en fin tråd :)

    Mvh

    Svein A.
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Hei! Ser ut som at du bruker en korkmatte på din Clearaudio Concept platespiller. Jeg har også denne spilleren, men slik jeg har forstått det skal det ikke være nødvendig å bruke platematte på denne tallerkenen. Har du merket noe forbedring med bruk av ekstra platematte? Ser også at du bruker en Benz PU, fungerer denne godt på spilleren? Grunnen til jeg spør, er at jeg på litt sikt kommer til å bytte PU, og da kan det være greit å "kartlegge" potensielle kandidater.

    For øvrig en fin tråd :)

    Mvh

    Svein A.
    Hei Svein A.

    Takk for hyggelige ord.

    Slet noe med statisk opplading. Dette opplever jeg ble noe bedre med korkmatten. :)
    Men den store skilnaden var først når stua ble invadert av store grønne planter.

    Har varmepumpe i samme rom som platespiller, det er vell å be om tørr/statisk luft :rolleyes:

    Benz PU spiller godt på Concept'en. Jeg kjøpte spilleren brukt uten PU, så har ikke fått testet original MM/MC opp mot denne.
    Ellers har nok Clearaudio flere fine PU som matcher spiller/arm godt.

    Jeg kommer nok til å se i retning Clearaudio om fristelsen til å teste annen PU kommer...:)
    De har jo gode PU'er i alle prisklasser. Både MM og MC.

    Kjører du MM eller MC nå?

    Jonas
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAH
    S

    SAH

    Gjest
    Hei igjen og takk for svar :) Ja, grønnplanter gjør underverker mht statisk elektrisitet. Hos meg er statisk elektrisitet ikke noe problem nå, selv om jeg ikke bruker ekstra matte. Hadde tidligere en Thorens platespiller med filtmatte og da var dette et utbredt problem.

    På min spiller er den fabrikkmonterte Clearaudio V2 MM fortsatt i bruk. Har tenkt å "slite litt" på denne før jeg går til anskaffelse av en ny PU. Har tro på at denne spilleren har ett mye større potensial enn det jeg klarer å hente ut med denne PUen. Aktuelle kandidater (foreløpig) er blant annet CA sin Virtuose, Ortofon 2M Black og kanskje Soundsmith Boheme, selv om sistnevnte ligger noe i overkant prismessig. Mye å velge i, så vi får se når den tid kommer:)

    Svein A
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hei JonasH
    Takk for en hyggelig kveld hos deg i går og ikke minst gøy å endelig høre ditt system. Dette spilte flott med et stort lydbildet med stram å hurtig bass. Tydelig at Plinius holt stålkontroll på dine AP. En fin å åpen mellomtone som gjorde til at jeg koste meg under lytteseansen. Gøy å teste streaming direkte opp mot din Clearaudio Concept platespiller. Med god pressing så holder jeg en knapp på din platespiller, må si jeg er imponert over hvor bra den forholdsvis rimelige Clearaudio spilleren din fremførte musikk. Tiden gikk som vanlig så alt for fort når man hygger seg med god musikk og lyd sammen med andre entusiaster. Tar gjerne en tur tilbake ved et senere tidspunkt JonasH for jeg storkoste meg :)

    Mvh: Espen L
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Hei JonasH
    Takk for en hyggelig kveld hos deg i går og ikke minst gøy å endelig høre ditt system. Dette spilte flott med et stort lydbildet med stram å hurtig bass. Tydelig at Plinius holt stålkontroll på dine AP. En fin å åpen mellomtone som gjorde til at jeg koste meg under lytteseansen. Gøy å teste streaming direkte opp mot din Clearaudio Concept platespiller. Med god pressing så holder jeg en knapp på din platespiller, må si jeg er imponert over hvor bra den forholdsvis rimelige Clearaudio spilleren din fremførte musikk. Tiden gikk som vanlig så alt for fort når man hygger seg med god musikk og lyd sammen med andre entusiaster. Tar gjerne en tur tilbake ved et senere tidspunkt JonasH for jeg storkoste meg :)

    Mvh: Espen L
    Hei Espen

    Takk for svært hyggelig besøk og flotte ord her.
    Var utrolig spennende kveld hvor vi både fikk prøvd mye musikk og fikk testet ulike HT plasseringer.
    En ting er i allefall sikkert, både jeg og anlegget nøt godt av din kunnskap denne kvelden. Ekstra hyggelig att du likte det du hørte da. ;)
    Har spilt mye musikk nå etter dere dro og det er helt klart att det lille jeg savnet med bassen,falt helt på plass nå med en justering av plassering som vi gjorde. Høyttaleren spiller enda mere i helhet.Koser meg gløgg i hjel her jeg sitter. :)
    Viser bare att helt riktig plassering/justering av HT i rommet de står i ,gjør enorme forskjeller og det helt gratis!
    Clearaudio spilleren imponerer meg også, gode pressinger låter fortreffelig. Da er den for meg helt på høyde med Streaming, Benz og Clearaudio er en god kombo som spiller godt. Men vinyl er og blir helge kilden for min del. Skal være i vinylmodus før denne settes på. Dvs god tid, ingen kone eller barn som "maser" og ett godt glass rødvin :cool:

    Du er selvfølgelig velkommen igjen når du måtte være i området.
    Gleder meg stort til å få hørt anlegget ditt også Espen. Det tror jeg blir en opplevelse jeg sent vil glemme.

    mvh Jonas
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Da har det gått en måned igjen med masse fin musikklytting i hjemmet siden Espen L. var innom.
    Har fått inn og snurret en del "nye" plater i det siste. Av nykommerne kan nevnes Bob Dylan's Infidels,Neil Young's Rust never sleeps og Alice in Chain's Jar of Flies
    Så er allsidige toner som triller her i huset kan man si :)

    Av innkjøp i anlegget har jeg byttet ut kabler til Synergistic Research Element Tungsten hele veien nå. Fantastiske kabler som krydret godlyden enda ett hakk.(Etter hvert)
    Trengte 1 døgn kontinuerlig spilling før de satte seg.
    Da jeg monterte og startet spilling skal jeg ikke legge skjul på en viss skuffelse. Lydbildet sank og egentlig ett stort skritt tilbake både på åpenhet og detaljer. Gikk over alle tilkoblinger på nytt samt utvidet bananplugger for optimal kontaktflate osv uten den helt store endringen..
    Lot det deretter spille for seg selv i ett døgn før jeg satt meg ned igjen. Merkeligere opplevelse har jeg ikke vært bort i...Det satt som ei kule nå!
    At innspilling av nye komponenter må til vet jeg, men att brukte kabler trenger såpass integreringstid med nye komponenter er det heller ingen tvil om! :)

    Jonas

    SAM_4498.jpg
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Da har det gått en måned igjen med masse fin musikklytting i hjemmet siden Espen L. var innom.
    Har fått inn og snurret en del "nye" plater i det siste. Av nykommerne kan nevnes Bob Dylan's Infidels,Neil Young's Rust never sleeps og Alice in Chain's Jar of Flies
    Så er allsidige toner som triller her i huset kan man si :)

    Av innkjøp i anlegget har jeg byttet ut kabler til Synergistic Research Element Tungsten hele veien nå. Fantastiske kabler som krydret godlyden enda ett hakk.(Etter hvert)
    Trengte 1 døgn kontinuerlig spilling før de satte seg.
    Da jeg monterte og startet spilling skal jeg ikke legge skjul på en viss skuffelse. Lydbildet sank og egentlig ett stort skritt tilbake både på åpenhet og detaljer. Gikk over alle tilkoblinger på nytt samt utvidet bananplugger for optimal kontaktflate osv uten den helt store endringen..
    Lot det deretter spille for seg selv i ett døgn før jeg satt meg ned igjen. Merkeligere opplevelse har jeg ikke vært bort i...Det satt som ei kule nå!
    At innspilling av nye komponenter må til vet jeg, men att brukte kabler trenger såpass integreringstid med nye komponenter er det heller ingen tvil om! :)

    Jonas

    Vis vedlegget 311873
    Grattis med Synergistic Research Element cabler Jonash :) og ikke minst så har du fått i hus min favoritt plate fra Bob Dylan (Infidels) En fantastisk plate fra Bob Dylan hvor også Mark Knofler briljerer med sitt gitarspill på.

    Mvh: Espen L
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.362
    Antall liker
    63.273
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gratulerer med nye kabler, JonasH! Ekstra kjekt at noen skriver om sin glede og engasjement ved kjøp av nye kabler, uten å bry seg om meningsmafiaen som hopper inn på de underligste steder :)
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.654
    Antall liker
    32.615
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gratulerer med nye kabler, JonasH! Ekstra kjekt at noen skriver om sin glede og engasjement ved kjøp av nye kabler, uten å bry seg om meningsmafiaen som hopper inn på de underligste steder :)
    TOMZ for "liker", men LIKER;)
    Dette er flott Jonas:)

    gismo
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Takk for hyggelige meldinger :) Espen,Gismo,Tomz og Roeng.
    Kabeldiskusjoner får heldigvis andre stå for andre steder. Har vell aldri brydd meg så mye om disse, da det er den enkeltes musikkopplevelse i sitt hjem som i bunn å grunn betyr noe mener jeg.
    Ha en strålende påske alle:)
     
    Sist redigert:

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.885
    Antall liker
    13.909
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Lekkert oppsett! Tar gjerne litt oppskrift på rack og hyllen til Mr Plinuis 8)
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Lekkert oppsett du har i begge stuer jonas , selv ble det stopp med di siste kablene som kom inn i min stue , nå er det bare god planleggeing angående dette lytterommet. Både jeg og dama er fornøyd med lyden i stuen nå , i dag satte hun seg selv med anlegget og hørte musikk , artig når dama også setter seg litt inn i systemet. Igjen gratulerer så mye jonas kan tenke meg det låter utrolig bra hos deg nå :)

    Mvh imagine.
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Lekkert oppsett du har i begge stuer jonas , selv ble det stopp med di siste kablene som kom inn i min stue , nå er det bare god planleggeing angående dette lytterommet. Både jeg og dama er fornøyd med lyden i stuen nå , i dag satte hun seg selv med anlegget og hørte musikk , artig når dama også setter seg litt inn i systemet. Igjen gratulerer så mye jonas kan tenke meg det låter utrolig bra hos deg nå :)

    Mvh imagine.
    Hei Imagine

    Takk for tilbakemelding.
    Er veldig godt fornøyd med formidlingen i anlegg. :)
    Moro å lese at både du og fruen setter pris på investeringen man har gjort mtp lyd. Har alt å si å ha den bedre halvdelen med på lag med denne hobbyen :rolleyes:
    Kjenner jeg blir også eksta glad, når jeg kommer hjem fra jobb og anlegg står å spiller i huset.
    Har 2 barn som er i rette alder for Data og TV, så hvert minutt de fyller hodet med musikk, i stede for Lyd og bildeeffekter av ymse slag er en seier for min del ;)

    Jonas
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Ny forsendelse hentet på posten :)
    No Code er absolutt en av favoritt albumene til Pearl Jam. Kom heldigvis over ett flott brukt E eksemplar på nettet til fornuftig pris.
    Off he Goes,Who you are,Red Mosquito og min favoritt Present Tense...

    Neil Young's Harvest trenger vell ingen nærmere presentasjon:rolleyes:
    LP.jpg
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Ny forsendelse hentet på posten :)
    No Code er absolutt en av favoritt albumene til Pearl Jam. Kom heldigvis over ett flott brukt E eksemplar på nettet til fornuftig pris.
    Off he Goes,Who you are,Red Mosquito og min favoritt Present Tense...

    Neil Young's Harvest trenger vell ingen nærmere presentasjon:rolleyes:
    Vis vedlegget 314813
    To legendariske plater dette her Jonash :) Present Tentes på No code skiva er en av mine favoritt låter til Pearl Jam
    Kos deg med ny musikk JonasH

    Mvh: Espen L
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Ny forsendelse hentet på posten :)
    No Code er absolutt en av favoritt albumene til Pearl Jam. Kom heldigvis over ett flott brukt E eksemplar på nettet til fornuftig pris.
    Off he Goes,Who you are,Red Mosquito og min favoritt Present Tense...

    Neil Young's Harvest trenger vell ingen nærmere presentasjon:rolleyes:
    Vis vedlegget 314813
    To legendariske plater dette her Jonash :) Present Tentes på No code skiva er en av mine favoritt låter til Pearl Jam
    Kos deg med ny musikk JonasH

    Mvh: Espen L
    Hører på denne selv nå, ikke på lp da men gjennom tidal hifi.

    Mvh Imagine.
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    I går var det Trøndersk platemesse i Trondheim.
    Som sist fikk far god hjelp av junior og jentungen til å lete sort gull :)
    Fant ikke de jeg hadde på listen, men fikk tak i Live plata til Neil Young fra Amsterdam '89 og Molly Hatchet's Flirtin with Disaster.
    Så kom ikke helt tomhendt hjem.
    Nå nytes morgenkaffen med "Let the good times roll" :cool:
    image.jpg
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    I går var det Trøndersk platemesse i Trondheim.
    Som sist fikk far god hjelp av junior og jentungen til å lete sort gull :)
    Fant ikke de jeg hadde på listen, men fikk tak i Live plata til Neil Young fra Amsterdam '89 og Molly Hatchet's Flirtin with Disaster.
    Så kom ikke helt tomhendt hjem.
    Nå nytes morgenkaffen med "Let the good times roll" :cool:
    Vis vedlegget 315308
    Kjekt og ha unger til leite for seg , og di kan finne di utroligste ting vi kan over se. Gratulerer igjen med plinius forsterkeren din nydelig forsterker jonas , sitter selv og hører på musikk bruker og gjøre det hele søndagen , søndagen er en hvile dag og skal nytes og hva er ikke bedre enn musikk :)

    Mvh Imagine.
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    I går var det Trøndersk platemesse i Trondheim.
    Som sist fikk far god hjelp av junior og jentungen til å lete sort gull :)
    Fant ikke de jeg hadde på listen, men fikk tak i Live plata til Neil Young fra Amsterdam '89 og Molly Hatchet's Flirtin with Disaster.
    Så kom ikke helt tomhendt hjem.
    Nå nytes morgenkaffen med "Let the good times roll" :cool:
    Vis vedlegget 315308
    Kjekt og ha unger til leite for seg , og di kan finne di utroligste ting vi kan over se. Gratulerer igjen med plinius forsterkeren din nydelig forsterker jonas , sitter selv og hører på musikk bruker og gjøre det hele søndagen , søndagen er en hvile dag og skal nytes og hva er ikke bedre enn musikk :)

    Mvh Imagine.
    Hei Imagine

    Søndager er nydelige dager. Og er det litt grått og trist ute som i dag.
    Ja da er det innendørs med kaffe og musikk som er tingen:)

    Jonas
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Shit au...man lever bare en gang...
    Hva kan bli bedre enn 1 SA-103 i stua !?...Må bli 2 det da...:cool:
    Kom "dumpende" en Sa-103 med samme alder som min på brukten...Helt i nabolaget også var selger.
    Da kan jeg ikke la sjansen gå fra meg, hvem vet når neste gang blir...!?

    Så idag testes Sa-103 i Fullbalansert mono i stuen her :)

    SAM_4500.jpg
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Shit au...man lever bare en gang...
    Hva kan bli bedre enn 1 SA-103 i stua !?...Må bli 2 det da...:cool:
    Kom "dumpende" en Sa-103 med samme alder som min på brukten...Helt i nabolaget også var selger.
    Da kan jeg ikke la sjansen gå fra meg, hvem vet når neste gang blir...!?

    Så idag testes Sa-103 i Fullbalansert mono i stuen her :)

    Vis vedlegget 316882
    Monoblokker blir aldri feil! Grattis! :)
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Shit au...man lever bare en gang...
    Hva kan bli bedre enn 1 SA-103 i stua !?...Må bli 2 det da...:cool:
    Kom "dumpende" en Sa-103 med samme alder som min på brukten...Helt i nabolaget også var selger.
    Da kan jeg ikke la sjansen gå fra meg, hvem vet når neste gang blir...!?

    Så idag testes Sa-103 i Fullbalansert mono i stuen her :)

    Vis vedlegget 316882
    Monoblokker blir aldri feil! Grattis! :)
    Takk Tommy :) Ja, er spent på dette.:) Skal få stå å spille 1-2 dager her nå. Den sist ankomne er ikke brukt på en stund.
    Men førsteinntrykket lover godt:cool:

    Jonas
     

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Vanvittig stilfullt anlegg! :) Plinius er vakkre saker!
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Vanvittig stilfullt anlegg! :) Plinius er vakkre saker!
    Takk for hyggelige ord Spissoy :)
    Plinius er både vakre for ører og øyne synes jeg.

    Når i tillegg kona er fornøyd med disse søte små i stua, skal jeg ikke klage 8)

    Jonas
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.654
    Antall liker
    32.615
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ojoj...horsepowe i stua;)
    Ja nå tenker jeg Virgo 25`ene får krefter og kontroll til at det holder i laaange baner:D
    Dette ble i tillegg meget lekkert, grattis!!

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.362
    Antall liker
    63.273
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kanonflott!!! Gratulerer!

    Fint hvis du etter hvert legger ut noen beskrivelser på hvordan du opplever forskjellene.
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Ojoj...horsepowe i stua;)
    Ja nå tenker jeg Virgo 25`ene får krefter og kontroll til at det holder i laaange baner:D
    Dette ble i tillegg meget lekkert, grattis!!

    gismo
    Takk Gismo.
    Virgoene blir mettet godt nå ja :p
    Kraft nok egentlig til å mette det meste som kan finne på å besøke stuen for fremtiden.

    Jonas
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Kanonflott!!! Gratulerer!

    Fint hvis du etter hvert legger ut noen beskrivelser på hvordan du opplever forskjellene.
    Takk Tomz, skal skrive noe ord i løpet av helgen tenker jeg. Når jeg har fått finlyttet litt I ro og fred.:)
    Skal få stå å spille noen dager her nå.

    jonas
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Grattis JonasH
    Ser rått ut!
    Spennende å høre om hvordan du opplever forskjellene når du har fått lyttet litt over tid.
    kjøre de i klasse A på Virgo 25, ja da snakker vi kontroll :)

    Mvh: Espen L
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.007
    Antall liker
    2.045
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Grattis JonasH
    Ser rått ut!
    Spennende å høre om hvordan du opplever forskjellene når du har fått lyttet litt over tid.
    kjøre de i klasse A på Virgo 25, ja da snakker vi kontroll :)

    Mvh: Espen L
    Takk Espen :)
    1 av de hadde god kontroll på Virgo, hører umiddelbart at 2 er jernhanske ;)
    Skal få høre i løpet av helgen.

    Jonas
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.831
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Gratulerer med nok en 103. Ser bra ut og tviler ikke et sekund på at det låter bra.
    Tenkte litt på denne selv, men er ikke helt klar for og bytte ut den jeg har så det ble med tanken.

    Mvh
    roeng2
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn