JonArnes anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    ;D

    Er godt nøgd ja! Jobbar framleis med plassering av ht men det er meir enn akseptabelt slik som det er.

    Kjøper plater så det luktar svidd om dagen.. (må smugle inn slik at kona ikkje får med seg alle).
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Halloen!!
    Etter nokre dagar med Prime og Emm labs rett i diverse effektar har eg prøvd dei same spelarane med Lamm pre.
    Som eg skreiv, er det første som slår meg ``dynamikk og holografi.``
    Eg sa og at eg var usikker på eigenlyden i denne og det er eg faktisk framleis. Veit ikkje heilt korleis eg skal beskrive og forklare dette.
    Men skal prøve ispedd nokre bileter som eg håpar eg ikkje har sendt før....



    Mentor og straumforsyning til Lamm ref pre L2 og Single Six

    Lamm gjer Emm Labs og Prime større holografi og betre dynamikk utan å forandre synnarleg på det desse spelarane gjer.
    Det er akkurat som den tilfører meir av desse parameter og so går til sides slik at spelarane kan gjere jobben sjølv.
    Eg synest ikkje lyden er spesielt endra frå nokon av spelarane (heldigvis) men noko er tilført og til det betre synest eg.

    Spesielt Prime hadde ei betring i diskant området til å bli enno meir luftig og detaljrik heilt der oppe.
    Vakkert,spør du meg. ;D ;D



    HiFi øverst ;D
    LowFi nederst ;D

    Ja,da bjornh ;D Eg ser det eg og ;D

    Eg legg merke til at det som kjenneteikna Prime og Emm Labs er der framleis,den har ikkje øydelagt noko men heller pynta litt på
    ting i lydbiletet som den ikkje er heilt nøgd med. Dette gjer den heilt framifrå,synest eg....(og det er min tråd ;D ;D ;D)

    So langt virkar det som Lamm og Ancient er ein flott match.
    Lamm passar vel foresten til det meste ;)
    Eg er foreløpig nøgd med deg eg høyrer,og eg gledar meg til å koble ein bra Riaa til denne.
     

    Vedlegg

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Så du kjøper litt plater om dagen du også?

    Har sett igjennom heile tråden no og det har vore ei glede ;D

    Anlegget har hatt ei rivande utvikling frå utgangspunktet og det er kjekt å følge dine kommentarar og prioriteringar. Har ikkje sjølv høyrt på verken Ancient eller Emm labs men eg trur eg forstår kva du meinar i dine beskrivingar og støttar ditt valg av kilde! Ein skal ikkje kjede seg når ein høyrer på god musikk!!

    Lykke til med platehamstring og nye spelarar..
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.893
    Antall liker
    26.727
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    JonArne skrev:
    Hei cash 63!!

    Eg synest det er viktig at vi NAS folk held litt i lag ,no når landet blir innvadert av vinyllsnurrer av ymse slag. :) :)
    Trur ikkje eg får tid til å hente Anna før i slutten av denne mnd.

    Du/de skulle virkelig ta turen oppover til nordfjord,og stikk gjerne innom.
    Berre kjekt det :)


    Så absolutt enig med deg, ikke så mange lykkelige NAS eiere her til lands kanske, men de som eier er iværtfall lykkelige ;D
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Nottingham er bra de! Og nå havner det vel snart en Mentor på bruktbørsen...?
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei kjoenik!!

    Mentor går nok i innbytte. Har inntrykk av at folk sliter med å bli kvitt sine dyrebare i disse tider.
    Derfor syntes eg det er ein greit å bytte inn.
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    jmolnes skrev:
    Dette anlegget hadde vore stas å oppleve ein gong!!
    Dette er eg heilt einig i JMolnes...
    Vi må prøve å be oss heim.. - det kan jo ikkje vere så langt å fare fra Voldinje ;D
    Og Ikkje andre veien heller for den saks skuld... ;) :D

    Edit JonArne.. Flott anlegg og lyden sikkert himmelsk :D

    mvh
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    jmolnes skrev:
    ;D

    Er godt nøgd ja! Jobbar framleis med plassering av ht men det er meir enn akseptabelt slik som det er.

    Kjøper plater så det luktar svidd om dagen.. (må smugle inn slik at kona ikkje får med seg alle).
    Edit rød utheving:
    Dette verkar meeeeeget kjent JMolnes 8)
    og du - min munn er lukket med syv segl ;D ;D ;D

    mvh
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei 56fwb!!
    Heilt eining!!!
    Det er jo ikkje lange stykkje og vi må få til dette.
    Blir litt oppteken fram til seinsommaren men er klar som eit egg etter det.
     
    D

    Dilla

    Gjest
    JonArne skrev:
    Eg må og få sei at eg er mektig imponert over desse 18w til Single Six. Den bøyer ikkje av eller mister kontroll før vi er laaangt over mitt lyttenivå.

    Single Six er nok varmare og meir gjennomsiktig og eg likar det slik. BAT er og litt varm (om det går og sei det) men ikkje like gjennomsiktig og `nær`
    om det lar seg å forklare det slik.


    Å samanlikne to so forskjellige effektar går vel nesten ikkje an. Eg likar begge to eg, men lyt velge.

    Dette blir som å velge mellom ein god raudvin og ein god cognac.
    Det som avgjer kva du tek eit glas av ein kveld du vil kose deg, er kva humør og stemning du er i.
    Kjenner meg igjen i din beskrivelse av stor transistorforsterker kontra mindre rørforsterker på Guarneri; opplever også at disse høyttalerne forspennt med rørforsterker er mer "nær og gjennomsiktig" samt romlig, luftig i gjengivelsen med en deilig hurtighet/plutselighet i klangen.

    Steikanes flott anlegg du setter sammen her nå, må vær godt å komme hjem til, med kalde hender, etter dorging på fjorden ;)
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei Ti Kei!!
    Godt å høyre at eg ikkje er heilt på bærtur :)
    Var egentlig tenkt å gå inn på tråden din for å spørre om du hadde same erfaring som eg.

    Og ja,jar aldri høyrt Guarneri so bra,høyrest ut som dei frydar seg dei og. :D
    Var egentlig tenkt å bytte dei ut med storebror i år,men det får vente.Er berre utruleg fornøgd med dei ;D ;D
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei jmolnes og 56fwb!!
    Fekk akkurat nytt nyhetsbrev frå LiteNytt i Lærdal.
    Det blir nok ein ny tur ned dit i sommar når konemor er i nordsjøen... ;D ;D
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Hei. Måtte google LiteNytt for å finne ut litt meir. Tom bil, tomt hus og full lommebok høyrast ut som rett kombinasjon ved besøk der ;D
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei jmolnes!!

    Kan love deg at du treng heile dagen der ja.
    Eg brukar av og til å ta inn på ein camping der nede med flotte hytter leiligheter for å få nytta dagen/ane.
    Denne ligg berre 5 min gange frå butikken og har alle rettigheiter. ;D ;D
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Då er det meir enn laksefiske Lærdal kan by på! Må sjekke ut denne sida litt nærare i kveld.
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    JonArne skrev:
    Hei 56fwb!!
    Heilt eining!!!
    Det er jo ikkje lange stykkje og vi må få til dette.
    Blir litt oppteken fram til seinsommaren men er klar som eit egg etter det.
    Det hadde no vore steikje artigt å få til då JonArne... :D
    Vi får prøve å reise JMolnes - når vi får nærmere invitasjon
    Kanskje eg kan ta med noko av lærdommen (oppsett/vinkling av høgtalarar) eg hausta av Flageborg sist mandag og....
    Du er velkomen til meg/oss også JonArne

    Me får halde kontakta via PM og etterkvart mail/mob.. :D

    mvh
    FreddB
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    JonArne skrev:
    Eg går attende til Red Dawn HT kablar og skiftar alle tre straumkablane.
    Det høyrdest ut som om eg hadde skrudd opp volumet fleire hakk. Lydbiletet er blitt større, meir bass og meir kontroll i bassen,klarare og meir oppløyst diskant.

    Eg må innrømme for meg sjølv at det å skifte straumkablar verkeleg hadde mykje for seg. Eg skjønar ikkje kvifor det blir slek men godtek resultatet, gjerne.

    Då er det på tide å prøve Heimdal HT kablar att, med nye straumkablar.
    Endringane er større no mellom Heimdal og Red Dawn med nye straumkablar enn dei var i stad med dei gamle straumkablane.
    Men det er fortsatt ikkje mykje,eg synest at lydbildet blir meir detaljert og ein del instrument blir meir framheva.
    Det er veldig mykje latinamerikanske rytmer i World Of Brazil med mykje percusjon,kantslag,vispar osb.
    Desse blir litt tydeligare og klarare og vokalen let litt varmare,nærare.
    På mitt anlegg er det veldig små endringar det eg kan høyre,men dei er der til det betre og det er kjekt å sittje slik
    å høyre at anlegget mitt har fått ein del betre lyd.

    Det var eit kupp og skifte straumkablar,og at det skulle bety so mykje hadde eg alldri trudd. Når det gjeld sign kablar var endringane veldig små og hadde eg ikkje skifta straumkablar hadde eg ikkje høyrt nokon forskjell.I alle fall so lite at eg alldri hadde brydd meg med dei ekstra lappane dette kosta.
    Ser at du har positive erfaringar med straumkablar...
    Eg fekk meg også ein positiv oppleving i dag ved bruk/testing  av kun en FatLmc med Furutechstikk (Fi-E35R og FI-25G) til Cdspelar.
    EG hadde noko av samme opplevinga av lydforbedring som deg. Ein Nettkabel til av meget god kvalitet er på veg og eg ventar då enno bedre resultat.
    Eg har vore skeptisk til Nettkablar, men må nok revurdere mine holdningar her...

    mvh
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei 56fwb!!!
    Ja, dette er verkeleg verdt å prøve!!!
    Høyrer gjerne frå deg om dine erfaringar!!
    Lykke til!!
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Heisan!!
    Det skal bringast eit nytt Riaa til heimen.. Er litt usikker her...
    Nokon som har eit dei er veldig nøgde med til Koetsu ???
    Gjerne med rør!!
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    56fwb skrev:
    JonArne skrev:
    Eg går attende til Red Dawn HT kablar og skiftar alle tre straumkablane.
    Det høyrdest ut som om eg hadde skrudd opp volumet fleire hakk. Lydbiletet er blitt større, meir bass og meir kontroll i bassen,klarare og meir oppløyst diskant.

    Eg må innrømme for meg sjølv at det å skifte straumkablar verkeleg hadde mykje for seg. Eg skjønar ikkje kvifor det blir slek men godtek resultatet, gjerne.

    Då er det på tide å prøve Heimdal HT kablar att, med nye straumkablar.
    Endringane er større no mellom Heimdal og Red Dawn med nye straumkablar enn dei var i stad med dei gamle straumkablane.
    Men det er fortsatt ikkje mykje,eg synest at lydbildet blir meir detaljert og ein del instrument blir meir framheva.
    Det er veldig mykje latinamerikanske rytmer i World Of Brazil med mykje percusjon,kantslag,vispar osb.
    Desse blir litt tydeligare og klarare og vokalen let litt varmare,nærare.
    På mitt anlegg er det veldig små endringar det eg kan høyre,men dei er der til det betre og det er kjekt å sittje slik
    å høyre at anlegget mitt har fått ein del betre lyd.

    Det var eit kupp og skifte straumkablar,og at det skulle bety so mykje hadde eg alldri trudd. Når det gjeld sign kablar var endringane veldig små og hadde eg ikkje skifta straumkablar hadde eg ikkje høyrt nokon forskjell.I alle fall so lite at eg alldri hadde brydd meg med dei ekstra lappane dette kosta.
    Ser at du har positive erfaringar med straumkablar...
    Eg fekk meg også ein positiv oppleving i dag ved bruk/testing av kun en FatLmc med Furutechstikk (Fi-E35R og FI-25G) til Cdspelar.
    EG hadde noko av samme opplevinga av lydforbedring som deg. Ein Nettkabel til av meget god kvalitet er på veg og eg ventar då enno bedre resultat.
    Eg har vore skeptisk til Nettkablar, men må nok revurdere mine holdningar her...

    mvh
    Opplevde det samme med FatLMC og furutech. Skiftet alle strømkabler samtidig og forbedringen var den samme som Jon Arne beskriver. Rett og slett som om man har kjørt med håndbrekket på, og så tatt det av.
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Heisan!!
    No har eg endeleg fått respons på mine erfaringar med straumkablar,her på tråden. ;D
    Det er kjekt at når eg får reaksjonar so er dei positive og frå personar som stadfestar det som eg høyrer. :) :)
    Takker for det, eg set utruleg pris på at de deler erfaringane med meg.

    mvh
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Heisann!!
    Eg har eit par gonger ymta fram på om at,det skulle bli godt å bli kvitt Acoustic Reality 1001 effektane mine
    ut på kjøkenet for å drive Bower høgtalarane eg har innfelt i kjøkentaket og Squeezeboxen.
    Inforstått at det skulle bli deileg å få noko skikkeleg i staden, og då helst røyr duppedingsar som dette.


    Single Six

    ICE fantastane som las dette,tolka vel dette dit hen at det ikkje går å omvende ein gamal hardbarka røyr gubbe,
    for reaksjonane frå desse uteblei heilt ;D ;D

    Men eg trengte blokker til Perseus og desse blei kjøpt brukt her på HFS,(ikkje nokon match in heaven for dei som lurer).

    Det er tøffare å innrømme dette en mange trur,men eg har ingen ting mot ICE :-[ :-[
    Desse kostar nye ca 20K for paret og er imponerande til den prisen synest eg. Veldig imponerande :)

    Eg hadde lest ein del om kulde/sterilitet osv, men det er slett ikkje mine erfaringar med ICE.
    Sjølvsagt er der forskjell på 1001 og Single Six som eg har no, men desse kostar til gjengjeld 4 gonger meir.So det blir uretferdigt å samalikne.
    Skulle vore morro å prøve ICE blokker til 80K.
    Lyden på 1001 er annleis enn den eg har no men eg brukte dei i eit år og likte det eg høyrde.
    Eg likar som tidligare sagt i tråden ein litt varm og fyldig mellomtone,og eg tykte eg hadde det. I tillegg var den crisp og fin i toppen.
    Med REL Stentor var heller ikkje bassen noko problem.

    Skal ein ha seg ICE eller transistor effektar i denne pris klassa ville eg ha høyrt på Acoustic Reality. ;D ;D
     

    Vedlegg

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Hei, takk for fin utgreiing! Har selv et ice-prosjekt som skal funke øyeblikkelig så det skal bli gøy å høre!
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei hifiguru!!

    Sikker på at dette blir flott ;) ;)
    Lykke til :)

    mvh
     
    D

    Dilla

    Gjest
    Se her, se her, gratulerer JonArne!! Sikker på at både Guarneriene og øregangene dine er glad for dette nyinnkjøpet ;)

    Er det en snasen Lektor V i stein som skal stå i midten her da?
     

    hifiguru

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Innlegg
    5.715
    Antall liker
    1.259
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer JonArne, dette her er virkelig vakkert. Er veldig imponert over fliden du legger i hobby'n din, måten du deler opplevelsene av de forskjellige tingene du tester er interessant lesing. ;)
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei Ti Kei!!
    Enig med deg,dette er lekkert.. ;)

    Ja Lektor V blir ståande saman med desse,held på å sjå meg om etter/ planlegge eit nytt rack so får vi
    sjå korleis det blir til slutt. Planlegger med tanke på at Lektor Grand skal i hus, so det er spennande tider.

    mvh
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei Hifiguru!!
    Takker og bukker!!!
    Kjekt at du set pris på tråden.
    Skal bli kjekt å få dei "rette" komponentane i hus, slik at eg kan få det like ryddigt som du i kroken min.
    Har eit intrykk av at kona ville satt stor pris på det etter kvart.

    mvh
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.284
    Antall liker
    2.290
    Torget vurderinger
    4
    Det du trenger er et rack som står i stil til komponentene. Sjekk ut de nye rackene til Finite Elemente. Et av de brede hadde nok gjort jobben!
    www.audiofreaks.no

    Kona vil sikkert like det også (så lenge du ikke sier hvor mye det koster ;))
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Held på å planlegge eit nytt rack for om mogeleg å få plass til ein større Cd spelar og
    platespelar på ei topp plate, i tillegg til monotrinna.
    Men då lyt eg selge Attacama racket :mad: :mad:
    Nokon intreserte???





    Send meg ein PM
     

    Vedlegg

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Heisan Kjoenik!!
    ;D ;D
    Dette skal eg sjekke!!

    Når det gjeld min betre halvdel trur eg ho er berre glad til om ho får det litt betre enn i dag :D :D

    Takk for tipset :D
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    kjoenik skrev:
    56fwb skrev:
    JonArne skrev:
    Eg går attende til Red Dawn HT kablar og skiftar alle tre straumkablane.
    Det høyrdest ut som om eg hadde skrudd opp volumet fleire hakk. Lydbiletet er blitt større, meir bass og meir kontroll i bassen,klarare og meir oppløyst diskant.

    Eg må innrømme for meg sjølv at det å skifte straumkablar verkeleg hadde mykje for seg. Eg skjønar ikkje kvifor det blir slek men godtek resultatet, gjerne.

    Då er det på tide å prøve Heimdal HT kablar att, med nye straumkablar.
    Endringane er større no mellom Heimdal og Red Dawn med nye straumkablar enn dei var i stad med dei gamle straumkablane.
    Men det er fortsatt ikkje mykje,eg synest at lydbildet blir meir detaljert og ein del instrument blir meir framheva.
    Det er veldig mykje latinamerikanske rytmer i World Of Brazil med mykje percusjon,kantslag,vispar osb.
    Desse blir litt tydeligare og klarare og vokalen let litt varmare,nærare.
    På mitt anlegg er det veldig små endringar det eg kan høyre,men dei er der til det betre og det er kjekt å sittje slik
    å høyre at anlegget mitt har fått ein del betre lyd.

    Det var eit kupp og skifte straumkablar,og at det skulle bety so mykje hadde eg alldri trudd. Når det gjeld sign kablar var endringane veldig små og hadde eg ikkje skifta straumkablar hadde eg ikkje høyrt nokon forskjell.I alle fall so lite at eg alldri hadde brydd meg med dei ekstra lappane dette kosta.
    Ser at du har positive erfaringar med straumkablar...
    Eg fekk meg også ein positiv oppleving i dag ved bruk/testing av kun en FatLmc med Furutechstikk (Fi-E35R og FI-25G) til Cdspelar.
    EG hadde noko av samme opplevinga av lydforbedring som deg. Ein Nettkabel til av meget god kvalitet er på veg og eg ventar då enno bedre resultat.
    Eg har vore skeptisk til Nettkablar, men må nok revurdere mine holdningar her...

    mvh
    Opplevde det samme med FatLMC og furutech. Skiftet alle strømkabler samtidig og forbedringen var den samme som Jon Arne beskriver. Rett og slett som om man har kjørt med håndbrekket på, og så tatt det av.
    Hei Jon Arne..
    Ja, da har jeg satt furutech Alpha 3 med FI-E35/25R på Cd spilleren... sammen med en FatLmc med samme stikk på ampen.
    Betre definert bass, renere og glattere melomtone/ diskant samt ennå betre utklinging i diskanten...
    Dette er saker det. Har alltid vert skeptisk til Nettkablet.

    Enig i uttalelsen over: ......som om en har kjørt med håndbrekket på, og så tatt av..... ;D

    At Nettkabler i god kvalitet anbefales alle skulle vel vere unødig å si......

    mvh :) :)

    PS. vi må prøve å få til et møte sammen JMolnes ut på høsten en gang...
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei 56fwb!!!
    Dette er veldig kjekt å høyre.
    Har fått positiv respons om dette frå fleire og det er flott.
    Klart vi skal ha møte ;D
    Vi får talast på PM når det lir litt ut på seinsommaren.. :D

    mvh
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    JonArne skrev:
    Hei 56fwb!!!
    Dette er veldig kjekt å høyre.
    Har fått positiv respons om dette frå fleire og det er flott.
    Klart vi skal ha møte ;D
    Vi får talast på PM når det lir litt ut på seinsommaren.. :D


    mvh
    Ja, det ska me - og du, det skal bli kjekt å stifte nytt bekjentskap..
    Alltid spennende å utvide horisonten - i alle henseender..

    Ha en strååålendes sommer så lenge Jon Arne

    Beste hilsen
    Fredd :) :) :)
     

    Elektron

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Innlegg
    1.886
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Gratulerer Jon Arne dette så virkelig flott ut! Ikke ta dette med racket så høytidelig, bruk heller pengene på gode rør ;D

    Elektron
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei 56fwb!!
    God sommar til deg og for no kjem den ;D ;D

    mvh
     

    JonArne

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Innlegg
    258
    Antall liker
    1
    Hei Elektron!!
    Held på å spele inn Single Six og ting er begynt å settje seg,synest eg.
    Vakkert,vakkert,vakkert!!!!
    Det blir nok nytt rack!!!
    Nye rør??? ikkje på ei stund enno ;) ;)

    Ha ein glimmrande aften ;D ;D

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn