Joan Baez i Oslo

O.P.K.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Antall liker
23
Alle vi som fylte opp Sentrum Sene i Oslo søndag 1/11 fikk en uforglemmelig kveld
med en stor artist gjennom 50 år ( ! ). - en samfunns- og politisk engasjert visesanger og
komponist. Men hvor var media - NRK og alle riksavisene? Satt alle musikkanmelderne hjemme
på sofaen og sov? Ingen anmeldelser, ingen kommentarer ! Skavlan i NRK er visst mere opptatt
av intetsigende pjatt med Anna Anka ! Hvordan kan en musikkjournalist med litt respekt for
seg selv prestere å gå glipp av denne begivenheten? Utrolig! Joan Baez var på sin siste turne
i Europa i en alder av 68 år !! Vi som har fulgt henne i mange , mange år var svært begeistret
for det hun gav på konserten.
Mvh

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
10
Fikk dessverre ikke med meg konserten, da eg ikke visste om den. Men NRK hadde i alle fall en lang reportasje inkl. intervju med Baez. Så helt dødt var det ikke:)

O.P.K.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Antall liker
23
breuer skrev:
Fikk dessverre ikke med meg konserten, da eg ikke visste om den. Men NRK hadde i alle fall en lang reportasje inkl. intervju med Baez. Så helt dødt var det ikke:)
Flott at du fikk med reportasjen på NRK - den gikk jeg glipp av !
Ikke så rart at mange ikke visste om konserten - den var lite annonsert og ble
utsolgt på noen få dager allerede i August.
Takk for ditt tips, skal prøve å finne den på nettet.
Mvh

oldmusic

Medlem
Ble medlem
20.01.2008
Antall liker
0
Jeg var der også.En fantastisk aften som jeg ikke kommer til å glemme.
Hun tok alle de kjente sangene og fleipet med Bob Dylan
før hun dro i gang Diamonds and rust.
Det sto et tv kamera fra NRK like bortfor meg som gjorde litt opptak og
det ble vist på kveldsnytt søndags kveld.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Gikk glipp av den...ante ikke at Baez skulle til Oslo i det hele tatt, så annonseringa har ikke vært særlig stor utafor Oslogryta. Men VI hadde jo Jethro Tull på besøk sist sommer..

;D

Topp Bunn