Joan Baez i Oslo

O.P.K.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Innlegg
192
Antall liker
23
Alle vi som fylte opp Sentrum Sene i Oslo søndag 1/11 fikk en uforglemmelig kveld
med en stor artist gjennom 50 år ( ! ). - en samfunns- og politisk engasjert visesanger og
komponist. Men hvor var media - NRK og alle riksavisene? Satt alle musikkanmelderne hjemme
på sofaen og sov? Ingen anmeldelser, ingen kommentarer ! Skavlan i NRK er visst mere opptatt
av intetsigende pjatt med Anna Anka ! Hvordan kan en musikkjournalist med litt respekt for
seg selv prestere å gå glipp av denne begivenheten? Utrolig! Joan Baez var på sin siste turne
i Europa i en alder av 68 år !! Vi som har fulgt henne i mange , mange år var svært begeistret
for det hun gav på konserten.
Mvh
 

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Innlegg
814
Antall liker
583
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
7
Fikk dessverre ikke med meg konserten, da eg ikke visste om den. Men NRK hadde i alle fall en lang reportasje inkl. intervju med Baez. Så helt dødt var det ikke:)
 

O.P.K.

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2007
Innlegg
192
Antall liker
23
breuer skrev:
Fikk dessverre ikke med meg konserten, da eg ikke visste om den. Men NRK hadde i alle fall en lang reportasje inkl. intervju med Baez. Så helt dødt var det ikke:)
Flott at du fikk med reportasjen på NRK - den gikk jeg glipp av !
Ikke så rart at mange ikke visste om konserten - den var lite annonsert og ble
utsolgt på noen få dager allerede i August.
Takk for ditt tips, skal prøve å finne den på nettet.
Mvh
 

oldmusic

Medlem
Ble medlem
20.01.2008
Innlegg
26
Antall liker
0
Jeg var der også.En fantastisk aften som jeg ikke kommer til å glemme.
Hun tok alle de kjente sangene og fleipet med Bob Dylan
før hun dro i gang Diamonds and rust.
Det sto et tv kamera fra NRK like bortfor meg som gjorde litt opptak og
det ble vist på kveldsnytt søndags kveld.
 

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
3.960
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Gikk glipp av den...ante ikke at Baez skulle til Oslo i det hele tatt, så annonseringa har ikke vært særlig stor utafor Oslogryta. Men VI hadde jo Jethro Tull på besøk sist sommer..

;D
 
Topp Bunn