Så i ren trass med henblikk på alle kabeldebattene her på sentralen fant jeg ut at jeg skulle prøve ut høyttalerkabler. Blue Renaissance Signatur kablene har jeg spillt på i over 10 år. Har prøvd mye annet men blåkablene har vunnet hver gang...
Var så innom butikken til Roald (Renaissance Audio) og fikk låne med meg et sett Renaissance Blue Master høyttalerkabler. Hadde også et sett
med Kimber Monocle X + noen Signature og Standard linker (mellom topp/bunn). Ble en artig, om noe kostbar helg
Som fryktet spillte det best med Master kablene, ikke dramatiske forskjeller men det ble enda litt mer "kjøtt og blod". Saftigere bass, og enda mer "troverdig" lydbilde. Mye samme forskjeller som en kan oppleve fra å oppgradere fra LS26 til REF5.....
Nye kabler ble bestillt, så håper dei er klar til å bli hentet i morgen.....
Kabelsalat. Master på toppene og Signatur på bassene....
Noen kabelstumper....
Var så innom butikken til Roald (Renaissance Audio) og fikk låne med meg et sett Renaissance Blue Master høyttalerkabler. Hadde også et sett
med Kimber Monocle X + noen Signature og Standard linker (mellom topp/bunn). Ble en artig, om noe kostbar helg
Som fryktet spillte det best med Master kablene, ikke dramatiske forskjeller men det ble enda litt mer "kjøtt og blod". Saftigere bass, og enda mer "troverdig" lydbilde. Mye samme forskjeller som en kan oppleve fra å oppgradere fra LS26 til REF5.....
Nye kabler ble bestillt, så håper dei er klar til å bli hentet i morgen.....
Kabelsalat. Master på toppene og Signatur på bassene....
Noen kabelstumper....