JJ Cale og Eric Clapton - The road to Escondido

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
To av mine absolutte favoritter endelig sammen! The road to Escondido heter albumet og dermed kom jula tidlig i år!

Det meste er skrevet av JJ Cale og etter første gjennomkjøring høres det veldig ut som JJ Cale og mindre som Clapton. Dette er for godt til å være sant. (du må nok være ihuga Cale fan for å være enig.)  ;D

High_def

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.04.2005
Antall liker
5
Sted
Oslo
Re: JJ Cale og Eric Clapton - The road to Escondid

Oi! Denne hadde jeg faktisk ikke fått med meg. Har denne også copyprotection som den siste Cale-skiva?

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
0
Torget vurderinger
1

Oi! Denne hadde jeg faktisk ikke fått med meg. Har denne også copyprotection som den siste Cale-skiva?
Det er så utydelig og liten skrift rundt om på coveret at jeg ikke helt får med meg om det er noen protection, men jeg tror ikke at det er noe.

ObiKenobi

Fersking
Ble medlem
14.11.2006
Antall liker
0

8)Bra skive det her og jeg har rippa den, ingen problem....

T

theStig

Gjest

Den snurrer her nå. Virker lovende! Heldigvis er det en J.J.Cale plate med Clapton som gjest, og ikke motsatt.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2

En veldig god J.J.Cale plate, med Clapton et eller annet sted i bakgrunnen. Og det er vel egentlig bra sånn, begynner å bli noen år siden Clapton ga ut noe av hørbar verdi. Slowhand var kanskje den siste gode Claptonplata.

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Antall liker
0

Det er så utydelig og liten skrift rundt om på coveret at jeg ikke helt får med meg om det er noen protection, men jeg tror ikke at det er noe.
Tenkte jeg skulle Kjøpe vinyl-versjonen, og den er kanskje bedre? Gleder meg til ny J J cale.....

stg

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.05.2006
Antall liker
0

Skrev uten å tenke, kan selvfølgelig ikke rippe vinylen min.....

Arne_Marco

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2002
Antall liker
1

Er det noe poeng å rippe den da? Er det ikke bedre å ha den på vinyl dersom det er mulig. Dessuten finnes det visst nå platespillere med USB for de som ønsker å rippe vinyl ...

K

kbwh

Gjest

Ripper om nødvendig via RIAA og vår eminente RME ADI-2, som kan konvertere 192/24 begge veier. Platespiller med USB er for gutter.

Arne_Marco

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.03.2002
Antall liker
1

Helt sikkert, bare husker jeg så det et sted ... har ingen interesse av å rippe ...

Topp Bunn