- Ble medlem
- 19.06.2012
- Antall liker
- 0
Hei alle sammen. Jeg har en Rega RP1 platespiller og en Denon PMA-510AE forsterker. Dessverre er ikke høyttalerne mine gode nok. Noen som har tips eller noen for salg?
hva med klipsch rb 81 mkII til 5995 , så har du klipsch rb 61 mkII 4995,- men det er heilt nye da , men du finner sikkert noen brukt og... finn.no kan du jo finne mye brukt , her inne på hifi sentralen kan det ligge noen gode høytalere etc etc...Hvor finner jeg slike brukte høyttalere? Er det noen modell jeg bør se etter?
RF52mkll burde passe den forsterkeren meget bra. Små stuevennlige høytalere som også kan rocke som bare fyHvor finner jeg slike brukte høyttalere? Er det noen modell jeg bør se etter?
ja det er sant , enig derRF52mkll burde passe den forsterkeren meget bra. Små stuevennlige høytalere som også kan rocke som bare fyHvor finner jeg slike brukte høyttalere? Er det noen modell jeg bør se etter?
En god begynnelse kan være her på Hifisentralen - klikk deg inn på Torget ->Høyttalere -> Stativhøyttalere. AV-Forums bruktbørs pleier også å ha et godt utvalg av Klipsch.Hvor finner jeg slike brukte høyttalere?