Z
Zomby_Woof
Gjest
Må jeg stemme FRP nå?
Jeg er i null, som alltid.Thomas1 skrev:Det avhenger av om du står med debet eller kredit etter kjøp og om den forurenser mindre enn en agurk.
Den går på bensin, har to seter og grønne skilter.Audiophile-Arve skrev:Ikkje dersom du har dieselbil, og har meir enn to sitteplassar....
Gratulerer, hvilken fantastisk nyhetZomby_Woof skrev:Jeg har fått bil.
Kun hvis den har tilhengerfeste.Zomby_Woof skrev:Må jeg stemme FRP nå?
Det har den også. Det begynner å se ille ut, dette her.............Gjestemedlem skrev:Kun hvis den har tilhengerfeste.
Det har jeg gjort en gang, aldri mer. 18-åringer bør ikke ha stemmerett. ;DSnickers-is skrev:Nei da, du kan fortsette å stemme SV.
Jeg også. Skulle bare mangle!Boffen skrev:Da jeg var i forsvaret hadde jeg sjafør.
Har kunne ressursene vært brukt bedre. Ingen trenger 4 biler. Tenk på alle som har mindre enn deg. Buu huuhu, osv...Pink_Panther skrev:Jeg har 4 biler, alle med hvite skilt og alle går på bensin. 2 til 7 sitteplasser. Men jeg kommer aldri til å stemme FrP ;D
Å ha 4 biler er svært så miljøvennlig. Siden man kun kan kjøre en av gangen sikrer man iallefall ved å eie dem at ikke allmuen har tilgang på å kjøre de andre samtidig og dermed potensielt forurense fire ganger mer. Det samme gjelder det å ha egen chauffeur, det er jo en form for kollektiv reising.Pink_Panther skrev:Jeg har 4 biler, alle med hvite skilt og alle går på bensin. 2 til 7 sitteplasser. Men jeg kommer aldri til å stemme FrP ;D
Hvis det da ikke kommer en av disse gnomene som mener at trådløst nettverk er fritt nettverk.Gjestemedlem skrev:Å ha 4 biler er svært så miljøvennlig. Siden man kun kan kjøre en av gangen sikrer man iallefall ved å eie dem at ikke allmuen har tilgang på å kjøre de andre samtidig og dermed potensielt forurense fire ganger mer. Det samme gjelder det å ha egen chauffeur, det er jo en form for kollektiv reising.Pink_Panther skrev:Jeg har 4 biler, alle med hvite skilt og alle går på bensin. 2 til 7 sitteplasser. Men jeg kommer aldri til å stemme FrP ;D
varierte, var ikke noe rødt.Gjestemedlem skrev:
Vil ikke det være sosialisme i praksis?Pink_Panther skrev:Hvis det da ikke kommer en av disse gnomene som mener at trådløst nettverk er fritt nettverk.Gjestemedlem skrev:Å ha 4 biler er svært så miljøvennlig. Siden man kun kan kjøre en av gangen sikrer man iallefall ved å eie dem at ikke allmuen har tilgang på å kjøre de andre samtidig og dermed potensielt forurense fire ganger mer. Det samme gjelder det å ha egen chauffeur, det er jo en form for kollektiv reising.Pink_Panther skrev:Jeg har 4 biler, alle med hvite skilt og alle går på bensin. 2 til 7 sitteplasser. Men jeg kommer aldri til å stemme FrP ;D
"Hei, du bruker jo bare den ene bilen, da tar jeg en av de andre !!! "
Ikke akkurat. De tar penga dine før du får råd til å kjøpe fire biler.Slubbert skrev:Vil ikke det være sosialisme i praksis?
Hallo du. De bilene er veldig rettferdig fordelt. En trang toseter til far. En romslig stasjonsvogn til mor slik at hun har plass til unger, varer, you name it. En liten Golf til eldste datteren slik at hun kommer seg på skolen og en 7 seter slik at hele familien får plass når alle skal på tur.Komponenten skrev:Tror ikke du trenger å stemme Frp bare på grunn av dette...Pinki derimot..![]()
![]()
![]()
![]()
Etter revolusjonen har du ikke noe valg..Trondmeg skrev:Da håper jeg revolusjonen ikke kommer. Jeg vil ikke kjøre mercedes.
Mao...Burnt_Island skrev:Etter revolusjonen har du ikke noe valg..
Ja. Du har en stasjonsvogn for mye. Hvorfor kan ikke mor bruke 7-seteren til daglig da?Pink_Panther skrev:Hallo du. De bilene er veldig rettferdig fordelt. En trang toseter til far. En romslig stasjonsvogn til mor slik at hun har plass til unger, varer, you name it. En liten Golf til eldste datteren slik at hun kommer seg på skolen og en 7 seter slik at hele familien får plass når alle skal på tur.Komponenten skrev:Tror ikke du trenger å stemme Frp bare på grunn av dette...Pinki derimot..![]()
![]()
![]()
![]()
Høres det urimelig ut ?
Ærlig talt, vi lever i 2007. 7 seteren er for stor til daglig bruk. Far sykle? Ja det skulle ha tatt seg ut. En gammel mann skjenende på en sykkel langs E18.Komponenten skrev:Ja. Du har en stasjonsvogn for mye. Hvorfor kan ikke mor bruke 7-seteren til daglig da?
Hvorfor kan ikke far sykle? Sånn gjør vi det og det fungerer helt utmerket... ;D
Du får handle overskuddsmateriell og få deg en gammel M6 eller en kvartingPink_Panther skrev:Egentlig skulle jeg ha hatt en bil til. Det hadde vært kjekt med en liten lastebil. Sånn en gang eller to i året.
Kjære vene, det partiet du bør stemme på er visst ikke oppfunnet ennå...Pink_Panther skrev:Ærlig talt, vi lever i 2007. 7 seteren er for stor til daglig bruk. Far sykle? Ja det skulle ha tatt seg ut. En gammel mann skjenende på en sykkel langs E18.Komponenten skrev:Ja. Du har en stasjonsvogn for mye. Hvorfor kan ikke mor bruke 7-seteren til daglig da?
Hvorfor kan ikke far sykle? Sånn gjør vi det og det fungerer helt utmerket... ;D
Egentlig skulle jeg ha hatt en bil til. Det hadde vært kjekt med en liten lastebil. Sånn en gang eller to i året.
Når du sier det så var det en faktor på disse, avhengig av biltype og dekkdimensjon.Mulelid skrev:Er det forresten noen her som kan med den gamle kilometertelleren/printeren i motorrommet? Den stempler 253217 km mens speedometeret viser 453xxx km. Er det en faktor ute og går et sted?![]()
Må kanskje begynne å snuse og få meg en caps og rødrutete flanellskjorte også ? ;D Nei, ett sted går grensen.Fenalaar skrev:Du får handle overskuddsmateriell og få deg en gammel M6 eller en kvarting![]()
Hvis jeg ikke er helt feilinformert kan man omregistrere varebiler til personbiler etter 10 år uten at man må betale den ekstra avgiften. Mulig det er en omregistreringsavgift men du slipper den store utgiften det viklle ha vært om du hadde en varebil under 10 år og ble stoppet med ekstra seter.Mulelid skrev:Kjører Diesel-Mercedes fra 1982 her, men etter en tur på Biltilsynet i dag kom svaret; "Du har varebil..."
Med 5 seter?, spurte jeg... :Ergo, jeg har kjørt rundt i en ulovlig bil da en av de forrige eierne har glemt å vise bilen etter å ha klappet opp baksetet.
Er det forresten noen her som kan med den gamle kilometertelleren/printeren i motorrommet? Den stempler 253217 km mens speedometeret viser 453xxx km. Er det en faktor ute og går et sted?
![]()
Tror du er litt feilinformert. Men etter et visst antall år synker summen betraktelig og etter det synker den noe år for år. Den synker kun på årsbasis, så om det har gått 1 eller 11 mnd har ingenting å si.Gjestemedlem skrev:Hvis jeg ikke er helt feilinformert kan man omregistrere varebiler til personbiler etter 10 år uten at man må betale den ekstra avgiften. Mulig det er en omregistreringsavgift men du slipper den store utgiften det viklle ha vært om du hadde en varebil under 10 år og ble stoppet med ekstra seter.Mulelid skrev:Kjører Diesel-Mercedes fra 1982 her, men etter en tur på Biltilsynet i dag kom svaret; "Du har varebil..."
Med 5 seter?, spurte jeg... :Ergo, jeg har kjørt rundt i en ulovlig bil da en av de forrige eierne har glemt å vise bilen etter å ha klappet opp baksetet.
Er det forresten noen her som kan med den gamle kilometertelleren/printeren i motorrommet? Den stempler 253217 km mens speedometeret viser 453xxx km. Er det en faktor ute og går et sted?
![]()