Politikk, religion og samfunn Jeg er rasende!

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.602
Antall liker
10.133
Fint at du er ekspert da.
Poenget er at det finnes eksperter, og at disse benyttes i saker som denne. At hverken jeg eller du er eksperter har lite med det å gjøre; det viktige er at rettssikkerheten forsøksvis ivaretas av det som behøves av ekspertise.
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Sjekk datoene på noen av de innleggene. Om du vil kan jeg finne et hav av slike fra perioden rett etter Utøya-terroren.
Og om du skulle ha glemt det, så var tilregnelighet det største diskusjonstemaet omkring ABB, også.

Hva er din motivasjon for å hevde at denne saken er annerledes eller spesiell i språkføringen fra presse og myndigheter, har du stilt deg selv det spørsmålet? I alle slike tragiske saker finnes en bakgrunn som kan gi et snev av forklaring til hva som får folk til å gjøre sånne fullstendig forferdelige handlinger. Det er det samme denne gangen, og pressens oppgave er å grave opp sånt.



Merk at når det gjelder ekstremisten Arfan Bhatti, har aldri tilregnelighet vært en del av sakskomplekset, den mannen vet hva han gjør.


Det er jo fullstendig meningsløst å diskutere dette når man ikke vil anerkjenne virkeligheten, her er sitat fra JGS

Dersom masseskytingen i Oslo natt til lørdag var islamistisk terror, må vi være tydelige på at ingen andre enn den som stod bak angrepet, er ansvarlig
Jonas Gahr Støre mener det er på tide å ta et oppgjør med de ekstreme politiske holdningene som lå bak.




Kan du i det heletatt bekrefte at disse sitatene indikerer en viss forskjell i tilnærmingen?
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Muligens ikke veldig rart at det er "forskjell i tilnærming" til en som dreper to personer, i forhold til en som planla i månedsvis- for å sprenge regjeringskvartalet òg drepe ungdom for fote. Totalt 77. Det vil igjen si at vårt største problem er egne høyreekstreme, ikke muslimer. Det vil påfølgende si at de som ikke ser det, er blindet av sin egen, hvite og rene opphøyethet. Som igjen rydder grunn for slike som ABB.
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.602
Antall liker
10.133
Det er jo fullstendig meningsløst å diskutere dette når man ikke vil anerkjenne virkeligheten, her er sitat fra JGS

Kan du i det heletatt bekrefte at disse sitatene indikerer en viss forskjell i tilnærmingen?
Det er ingen motsetninger i det du nå linker til, og det jeg har linket til, derimot er det to helt forskjellige saker.

Merk at ordet dersom er essensielt. Videre, ekstremisme, uansett opphav, må man alltid ta oppgjør med, og det hele tiden.

På det nåværende tidspunkt vet vel ingen om motivasjonen er ekstremisme, psykiatri, homohat, eller kombinasjon av disse. På samme måte visste ingen i de påfølgende dager etter Utøya massakeren, hva som førte til det forferdelige som hendte. Det var en del som også den gangen trakk fram islamistisk terror som åpenbar årsak. Det var litt feil.
 
  • Liker
Reaksjoner: JMM

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.602
Antall liker
10.133
Muligens ikke veldig rart at det er "forskjell i tilnærming" til en som dreper to personer, i forhold til en som planla i månedsvis- for å sprenge regjeringskvartalet òg drepe ungdom for fote. Totalt 77. Det vil igjen si at vårt største problem er egne høyreekstreme, ikke muslimer. Det vil påfølgende si at de som ikke ser det, er blindet av sin egen, hvite og rene opphøyethet. Som igjen rydder grunn for slike som ABB.
Som vi ser i USA, også; folk er pissredde for "de andre", men virkeligheten er at det er dem selv som går berserk overfor sine egne. Er'u først blitt såpass ekstrem, er bakgrunnen prinsipielt underordnet; det er "faen sjøl" som slippes løs i klasserommet, på trikken, på homseklubbene, AP-leiren, eller arbeidsplassen. "Oss" og "dem" er like gærne, har det vist seg.

Og jeg skylder ellers Roald å igjen påminne om at kriminalstatistikkene med et par bånntriste unntak har vært fallende i Oslo i 20 år, til tross for "de andre".
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
^ Ellers noterer jeg meg, nok en gang, at enkelte av de her inne som uttrykte en viss forståelse for ABBs tankegods i den knallharde tråden etter massedrapene, igjen prøver seg på å spille "muslim- kortet".

Kvalmende!!!
 

Jim I Hendriksen

Krisestab konsulent
Ble medlem
06.04.2019
Innlegg
6.252
Antall liker
9.068
Som min sterkt homofobe, islamofobe, staurgamle og aning gale mor sa til meg her tidligere i formiddag etter gårsdagen; det er det jeg alltid har sagt, at vi kommer til å få en masseskyting her i landet også en dag...
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Som min sterkt homofobe, islamofobe, staurgamle og aning gale mor sa til meg her tidligere i formiddag etter gårsdagen; det er det jeg alltid har sagt, at vi kommer til å få en slik masseskyting her i landet også en dag...
Nettopp, ja....

Ganske beskrivende for de som innbiller seg at muslimer er det vi trenger bekymre oss om i dette landet- ikke de fullstendig sinnsforvirrede høyreekstreme- òg de som støtter tankegodset deres.
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Det er ingen motsetninger i det du nå linker til, og det jeg har linket til, derimot er det to helt forskjellige saker.

Merk at ordet dersom er essensielt. Videre, ekstremisme, uansett opphav, må man alltid ta oppgjør med, og det hele tiden.

På det nåværende tidspunkt vet vel ingen om motivasjonen er ekstremisme, psykiatri, homohat, eller kombinasjon av disse. På samme måte visste ingen i de påfølgende dager etter Utøya massakeren, hva som førte til det forferdelige som hendte. Det var en del som også den gangen trakk fram islamistisk terror som åpenbar årsak. Det var litt feil.

Er det JGS, samme tåkeprat uten å kunne svare på et enkelt spørsmål, jeg vet ikke om det er vilje eller evne, men disse viser virkelig ikke samme tilnærming





Dersom masseskytingen i Oslo natt til lørdag var islamistisk terror, må vi være tydelige på at ingen andre enn den som stod bak angrepet, er ansvarlig



Jonas Gahr Støre mener det er på tide å ta et oppgjør med de ekstreme politiske holdningene som lå bak.



Som sakt ingen vits å diskutere dette videre med deg.



Og hvorfor kommer du dragende med kriminalitet? At statikken er fallende har nok flere årsaker, men det er en helt annen diskusjon, sjekk heller hvordan representasjonen er
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.595
Antall liker
3.130
Torget vurderinger
0
Som min sterkt homofobe, islamofobe, staurgamle og aning gale mor sa til meg her tidligere i formiddag etter gårsdagen; det er det jeg alltid har sagt, at vi kommer til å få en masseskyting her i landet også en dag...
Din mor virker rimelig oppegående og samfunnsbevisst.....

"
USAs høyesterett slår fast at alle amerikanere kan bære våpen offentlig
USAs høyesterett slår ned New Yorks restriktive våpenlov og slår fast at alle amerikanere har rett til å bære våpen offentlig.

"
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
hvordan kan denne tråden dreie seg over til å skylde på høyreekstreme ?
forbløffende og fascinerende
Langt i fra.

For det første; to personer ble drept. Det drepes to personer samtidig flere ganger i året i Norge.
For det andre; muslimkortet. Problemet gjøres til "muslim". Da er det helt på sin plass å minne om at 77 personer ble drept av en høyreekstrem galning, som enkelte som drar muslimkortet uttrykte en viss forståelse for tankegodset bak.

I Norge er høyreekstreme og deres medløpere en uhyre stor fare og samfunnsrisiko. Muslimer er det derimot ikke.
 

Dr_BASS

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.12.2013
Innlegg
4.600
Antall liker
1.862
Sted
Rælingen
Torget vurderinger
4
Utskudd finner man overalt, slutt å bland inn religion eller politikk inn i bildet.
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.403
Antall liker
1.137
Torget vurderinger
4
Man får kun behandling for psykisk helse hvis man er ung, veldig syk eller begge delene.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Man får kun behandling for psykisk helse hvis man er ung, veldig syk eller begge delene.
Med lange vetelister, pakkeforløp- i stedet for individuell tilpassing, for kort tid, for dårlig ettervern.
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.602
Antall liker
10.133
Er det JGS, samme tåkeprat uten å kunne svare på et enkelt spørsmål, jeg vet ikke om det er vilje eller evne, men disse viser virkelig ikke samme tilnærming





Dersom masseskytingen i Oslo natt til lørdag var islamistisk terror, må vi være tydelige på at ingen andre enn den som stod bak angrepet, er ansvarlig



Jonas Gahr Støre mener det er på tide å ta et oppgjør med de ekstreme politiske holdningene som lå bak.



Som sakt ingen vits å diskutere dette videre med deg.



Og hvorfor kommer du dragende med kriminalitet? At statikken er fallende har nok flere årsaker, men det er en helt annen diskusjon, sjekk heller hvordan representasjonen er
Hello Captain Obvious. SELVSAGT skal man ta oppgjør med ekstremisme, ingen har sagt noe annet.

Jeg registrerer ellers at du ikke klarer å diskutere med folk som fremmer fakta fremfor fiksjon, for, som nevnt, foreløpig vet vi ikke eksakte motiver og eventuell psykiatrisituasjon i denne saken.

EDIT: Han virker ikke helt stabil, for å si det sånn. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/472BaE/elden-siktede-avbroet-avhoeret-paa-nytt
 
Sist redigert:

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Innlegg
2.762
Antall liker
716
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Henger ikke religion og psykisk sykdom sammen??????
Det er jo mange religiøse miljøer hvor man blir hjernevasket??
Homoterapi, er ikke det en form på religiøs hjernevask, på grensen til overgrep????
 

bambi

Æresmedlem
Ble medlem
27.01.2011
Innlegg
16.384
Antall liker
12.325
Sted
Smurfeland
Usikkert om Pride i Drammen også blir avlyst, men PST mener det er en islamistisk terrorhandling.

NORGE: Så sent som 16. juni senket PST trusselvurderingen fra ekstrem islamisme i Norge. Det var da «lite sannsynlig med angrep fra ekstreme islamister i Norge», mente PST.

En drøy uke senere er nå beredskapsnivået høynet til øverste nivå (nivå fem - ekstraordinær terrortrussel) som følge av masseskytingen i Oslo politiet etterforsker som en terrorhandling.

Gjerningsmannen skal være kjent av PST for ekstreme islamistiske holdninger, blant annet som følge av sympatisering med IS. Han skal også ha vært i søkelyset for radikalisering siden 2015, opplyste PST på en pressekonferanse lørdag ettermiddag.

 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.105
Antall liker
9.411
Henger ikke religion og psykisk sykdom sammen??????
Det er jo mange religiøse miljøer hvor man blir hjernevasket??
Homoterapi, er ikke det en form på religiøs hjernevask, på grensen til overgrep????
Du mener at man blir psykisk syk av religion? Tror ikke det, like lite som en overivrig fotballsupporter/hi-fi entusiast blir psykisk syk. Men, det er ikke dermed sagt at en religiøs, fotballsupporter eller hi-fi freak ikke kan bli psykisk syk.
 
  • Liker
Reaksjoner: JMM

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Innlegg
2.762
Antall liker
716
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Hello Captain Obvious. SELVSAGT skal man ta oppgjør med ekstremisme, ingen har sagt noe annet.

Jeg registrerer ellers at du ikke klarer å diskutere med folk som fremmer fakta fremfor fiksjon, for, som nevnt, foreløpig vet vi ikke eksakte motiver og eventuell psykiatrisituasjon i denne saken.

EDIT: Han virker ikke helt stabil, for å si det sånn. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/472BaE/elden-siktede-avbroet-avhoeret-paa-nytt
Vi VET ingenting!!!!
Vi vet ikke engang om de drepte og skadde var skeive,
vi vet ikke om dette var angrep på Pride festen i det hele tatt.
Folk er jo uenig om åsted var plukket ut av gjerningsmann bevisst for å ramma Lgbtq+ folk.
Er Cafe London et sted for skeive? Handler ikke alt om mangfold? Er ikke ALLE hjertelig velkommen i mangfoldet??


Gjerningsmannen gikk til angrep på hele det Norske samfunnet som i hans verden er en trussel mot Islam og et hån mot Profeten.


Er det noen som har gått i dybden på tankegodset disse gutta sitter med? Svaret på det er Nei, Nei og atter nei.

For hvem av dere her på sentralen kan arabisk og forstår Arabisk Prosa form???? Qouranen er skrevet i Arabisk Prosaform og det fins ingen god oversettelse. Den engelske er et forsøk på å oversette litt av innholdet, men utilstrekkelig.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Men kjære vene; han drepte 2, ikke 77, 300 eller 2000.

To er selvsagt også ille, men krigstyper fortjener det neppe.
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.602
Antall liker
10.133
Vi VET ingenting!!!!
Vi vet ikke engang om de drepte og skadde var skeive,
vi vet ikke om dette var angrep på Pride festen i det hele tatt.
Folk er jo uenig om åsted var plukket ut av gjerningsmann bevisst for å ramma Lgbtq+ folk.
Er Cafe London et sted for skeive? Handler ikke alt om mangfold? Er ikke ALLE hjertelig velkommen i mangfoldet??


Gjerningsmannen gikk til angrep på hele det Norske samfunnet som i hans verden er en trussel mot Islam og et hån mot Profeten.


Er det noen som har gått i dybden på tankegodset disse gutta sitter med? Svaret på det er Nei, Nei og atter nei.

For hvem av dere her på sentralen kan arabisk og forstår Arabisk Prosa form???? Qouranen er skrevet i Arabisk Prosaform og det fins ingen god oversettelse. Den engelske er et forsøk på å oversette litt av innholdet, men utilstrekkelig.
Eksakt. Vi VET ikke hva som er motivasjon, driver, fokus, årsak, bakgrunn....

Ergo bør vi heller ikke sitte her og fastslå hvilken -isme eller lidelse som eventuelt ligger bak denne tragedien, heller.
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Nei det er intet ekstremt eller utenom det vanlige å plaffe løs med et automatvåpen inn i flere folkemengder her til lands

Det er da ren flaks at det ikke gikk mye verre, men en klovn fra landet har talt intet å se her og i hvert fall intet tankegods å diskutere selv om PST uttaler at islamistmiljøet er så stort at de ikke kan følge med på alle
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Hadde du vært like tøff i kjeften mot høyreekstreme etter 22 juli, hadde det vært mulig å ha respekt for deg nå.

Det var du så uendelig langt fra.
 

Disqutabel

Æresmedlem
Ble medlem
28.09.2016
Innlegg
10.602
Antall liker
10.133
Hadde du vært like tøff i kjeften mot høyreekstreme etter 22 juli, hadde det vært mulig å ha respekt for deg nå.

Det var du så uendelig langt fra.
Dessuten bedriver han atter en gang stråmannsargumentasjon, som heller ikke taler til hans fordel.
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Hadde du vært like tøff i kjeften mot høyreekstreme etter 22 juli, hadde det vært mulig å ha respekt for deg nå.

Det var du så uendelig langt fra.

Først må du finne frem til alle disse høyreekstreme du fantaserer om, noen finnes garantert, men jeg vet ikke om mange som er i offentlighetens lys, men du er jo så langt til venstre at du er vel omtrent der de befinner seg så burde ikke være så vanskelig å ramse opp en del av disse.

Når det gjelder ABB så mener jeg at han burde blitt skutt fra helikopteret for å få slutt på galskapen mye tidligere, mange liv hadde blitt spart da og om han hadde blitt skadet eller drept kunne ikke brydd meg mindre.

Jeg har null toleranse for blind og meningsløs vold helt uavhengig av hvem som utfører dette og din insinuering om folk her på forumet støttet handlingene til ABB er pissprek, men du har jo ingen injurierende kraft så du dummer deg bare ut med slike tåpeligheter.
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.914
Antall liker
19.768
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Først må du finne frem til alle disse høyreekstreme du fantaserer om, noen finnes garantert, men jeg vet ikke om mange som er i offentlighetens lys, men du er jo så langt til venstre at du er vel omtrent der de befinner seg så burde ikke være så vanskelig å ramse opp en del av disse.

Når det gjelder ABB så mener jeg at han burde blitt skutt fra helikopteret for å få slutt på galskapen mye tidligere, mange liv hadde blitt spart da og om han hadde blitt skadet eller drept kunne ikke brydd meg mindre.

Jeg har null toleranse for blind og meningsløs vold helt uavhengig av hvem som utfører dette og din insinuering om folk her på forumet støttet handlingene til ABB er pissprek, men du har jo ingen injurierende kraft så du dummer deg bare ut med slike tåpeligheter.
Slikt vås du lirer av deg, viser hvor ekstrem du er.

Jeg langt til venstre, som alltid har stemt Ap? For høyreekstreme er nok det likt med å være kommunist.

Du skrev svært mye den første tiden etter 22 juli. Heldigvis for deg, røk jeg kraftig i tottene på deg, noe som medførte at det mest ekstreme ble moderert. Men vær du sikker på at jeg husker.
 

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Innlegg
5.271
Antall liker
2.508
Torget vurderinger
1
Dette er ren løgn eneste gang jeg er blitt moderert er i diskusjon med Depnot om norske bønder der det gikk en smule varmt, men om moderator lar udokumenterte løgner stå så vet man hvor lista ligger.
 

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
Ble medlem
29.10.2016
Innlegg
7.990
Antall liker
20.054
Sted
Hjortshøj, Danmark.
Torget vurderinger
2
Grusomt, dette også..Liten vits i å prøve å analysere det for ufaglærte, da grunner osv er gjerningsmannens egne. Og det tar tid for rettsvesenet å behandle det. Men legg gjerne merke til at tallet 22 er tilstede her også- som i 220711..🙁 Vi er nå i 2022. Og hvor mye er det delt på 2? Minner også om en viss septemberdag i NYC, 2001. Nostradamus all over again…Jeg er absolutt ikke konspiratist, men dette er vel drøyt, altså..😡 To drept, 21 skadde..😈🤬🙁

Ang. grunner til- og alder på- uførepensjonister: Det HAR ingen alder. Det beror helt og fullstendig på FORUTSETNINGER, GRAD AV UFØRHET OG EVT HANDICAP😡🤢🤬 Den diskusjonen og holdninger derom passer seg ikke her. Det veit vi som er født med funksjonshemming ALT om..Vi forholder oss til det absolutt hele livet, og er vant til at evt hjelpemidler eller problemer vi måtte ha for hånden avgjør hvordan funksjonsfriske ser på oss. Men det der er diskriminering, og det finner vi oss ikke i.
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.782
Antall liker
5.431
Sted
Holmestrand
….
Er Cafe London et sted for skeive? Handler ikke alt om mangfold? Er ikke ALLE hjertelig velkommen i mangfoldet??…
Nå heter det vel London pub tror jeg?

Jeg har aldri vært der, men var noen ganger på Metropol i gamle dager.

Metropol var definivt for homofile, men følte meg aldri annet enn inkludert og velkommen på tross av min i den sammenheng skjeive seksualitet.

Vil tippe at det samme gjelder i dag på steder som London pub.
Mine møter med homofile har aldri vært annet enn positive. Sett bort fra ukvemsord, bølleoppførsel og andre ubehageliteter fra enkelte heterofile (?).
 
Sist redigert:

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.507
Antall liker
9.253
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Henger ikke religion og psykisk sykdom sammen??????
Det er jo mange religiøse miljøer hvor man blir hjernevasket??
Homoterapi, er ikke det en form på religiøs hjernevask, på grensen til overgrep????
Hvis man sjekker de religiøse miljøene så kunne man kanskje greid å få noen tall på om det er en sammenheng. Det skulle ikke forundre meg om antallet med psykisk sykdom er høyere i religiøse miljøer enn i samfunnet ellers. Og etter min mening er homoterapi, djevelutdrivelse og lignende absolutt overgrep. Nå har jo også homoterapi blitt forbudt og kan straffes med fengsel.
 

Jim I Hendriksen

Krisestab konsulent
Ble medlem
06.04.2019
Innlegg
6.252
Antall liker
9.068
Nå har jo også homoterapi blitt forbudt og kan straffes med fengsel.
Ikke helt enda, et lovforslag som er ute på høring. Det skal selvfølgelig være forbudt, vi er tross alt i 2022.

 

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.507
Antall liker
9.253
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Ikke helt enda, et lovforslag som er ute på høring. Det skal selvfølgelig være forbudt, vi er tross alt i 2022.

Hvis ikke det blir vedtatt i Stortinget nå som KrF har blitt et miniparti så er det ikke håp.
 
S

Spyd

Gjest
Enig i at enkelte her skal sable andre ned ,det bør være mulig å mene det motsatt synes jeg. Å skrive at bare 2 er drept er uhørt. Trist for de 2 da kanskje?
 

pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Innlegg
5.454
Antall liker
3.253
Torget vurderinger
1
Kjetil Rollnes klartenkt som vanlig. Sakset fra hans FB-side i dag:

Norsk Dawah er en gruppe med 56k følgere på TikTok som «jobber for å gi mennesker i Norge kunnskap om Islam på norsk». Gruppas talsmann, Yousef Dawah, en etnisk norsk konvertitt, har nylig publisert koranvers om å steine homofile, og sammenlignet LGBT med apekopper.

Men etter terroren i Oslo og identifiseringen av drapsmannen som islamist, blir Dawah dypt krenket over PSTs «heksejakt mot islam og muslimer».

Sjekk disse skjemdumpene. Daglig leder i LIM, Sarah Gaulin, gjør gravejobben. Mediene sover i timen. Og landets politiske ledelse (av samme parti som Gaulin) advarer mot å mistenkeliggjøre muslimer og tro at terroren har noe med islam i gjøre.
 
S

Spyd

Gjest
Det er slitsomt å høre på politisk korrekte , som er så jævlig nedlatende til andre også.
 
Topp Bunn