- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 128
Ah!
Har hørt denne på vinyl for litt siden.
Grrrrrrr - oovy!!!
Heftig!!!
Har hørt denne på vinyl for litt siden.
Grrrrrrr - oovy!!!
Heftig!!!
|
Vidar P For enda mer interessant US prog skrev:Syns også Surrealistic Pillow er Jefferson Airplanes beste. Ikke Starship. Men det er vel psykedelic, ikke prog. Somebody to Love og White Rabbit, deres to beste låter fins på denne.
Hehe... enda en du har haiet til deg, som jeg var dum nok til å kjøpe på cd.Surrealistic Pillow er den beste, har også DCC pressingen, fin sak.
Da er det uavgjort da....Hehe... enda en du har haiet til deg, som jeg var dum nok til å kjøpe på cd.
Vel, jeg har Red Octopus på DCC-vinyl. Hah!
Mvh Vidar P
De jeg har er ikke veldig imponerende.. iallefall ikke ift de audiofile selskapene, men jeg kan ikke utelukke at det fins gullkorn i katalogen.Da er det uavgjort da....
Men det er fortsatt muligheter ser jeg, kjenner ikke til disse Sundazed utgivelsene, har du noen erfaringer?
http://store.acousticsounds.com/browse_detail.cfm?Title_ID=10129&sct=music
Sjansen for et og annet gullkorn bør jo være der, det er faktisk ganske mange titler i katalogen deres, flere klassikere fra 60-70 tallet og moderat priset er de også. Men det er en del titler som også er gitt ut på de audiophile lablene. Minner litt om Simply vinyl? Tenker på måten de jobber/gir ut plater på...De jeg har er ikke veldig imponerende.. iallefall ikke ift de audiofile selskapene, men jeg kan ikke utelukke at det fins gullkorn i katalogen.
Mvh Vidar P