JE sitt anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JE

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    52
    Prøver å legge inn noen bilder:
    Platespiller: Sony PS-X9
    Forsterkere: Chapther precise,Integrert. Opera consonance Cyber 500 mono blokker 300b
    Riia: Consonance Ref.40
    Ht: Consonance M12
    CD: McIntosh mcd 7009,Meridian G08.2

Vedlegg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.287
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Lækkert! Hvilken versjon av M12 er det du har ? Ser ut som det ikke er noen lakkskader på disse. Det har det vært på de to parene jeg har sett/hørt. :)

JE

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    52
    Takk, vet ikke vilken,men de sto lenge hos Arild på HiFi-Guiden.Har du Well Tempereden enda?

Jan Erik

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.287
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja , har den...Prøver vel ikke hardt nok å få solgt den heller...
    Send meg en pm du om du er intr.

Ja, hadde de hønna til test, likte de godt jeg. Ser ut som om det er MK2 du har...Mye gøy med slik horn helt klart ! :)

JE

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    52
    Kjøpte den Sony PS-X9 som Arild hadde.Er fornøyd nok med den ;D. Det er en gedigen spiller.
    Horna er jeg meget fornøyd med,tåler 300b forsterkeri og Chapther transistor forsterkere. Litt lite rom men.

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Pent anlegg det der som sikkert spiller flott! Vil du fortelle litt om forskjellene fra Chapter til Chord? To merker som står høyt hos meg, på tross av at jeg ikke har hørt Chord..

JE

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.04.2002
    Antall liker
    52
    Valgte Chord pga. jeg syntes at de var litt "feitere" i bunn og passet bra i resten. Chaptheren ble litt for tynn ved de lave volumene jeg spiller på. Det var min mening.Spørs jo vilken ht en har.Men Chapther er jo vel egentlig noe av det samme som Chord. Uansett tror jeg det finnes dårligere og bedre forsterkere.Men vansklig og ha en bastant mening da Chordene jeg har er ca 10 år og Chapther 4-5 år og nyere.Har ikke hørt noe av det helt nyeste Chord.
    Syntes det spiller bra jeg,særlig etter platespilleren fikk ny pick up (Benz LP), der har Chord dacen litt igjen selv om den er god den også.

MVH Jan Erik

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn