JBL M2 (p) mini

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hunsbedt

If you can't buy it, build it!
    Ble medlem
    09.05.2013
    Antall liker
    4.993
    Sted
    Kvinesdal
    Torget vurderinger
    3
    Utrolig flott bygg! Og lekkert med alle detaljene i corian også! :love:
    Smart måte å bygge stoffdeksler på, burde selvsagt gjort det på mine M2 også, men jeg trengte originaldeksler for å få rett mål på baffel til bassen her.
    Nå gjenstår kun de små JBL-badgene på nedre kant av hornet. Og for å få de på plass må man bruke en myk hammer, de var utrolig harde å få på plass på mine horn i alle fall...;)

inselwind

Hobbyselger
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    16.184
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    13
    Utrolig flott bygg! Og lekkert med alle detaljene i corian også! :love:
    Smart måte å bygge stoffdeksler på, burde selvsagt gjort det på mine M2 også, men jeg trengte originaldeksler for å få rett mål på baffel til bassen her.
    Nå gjenstår kun de små JBL-badgene på nedre kant av hornet. Og for å få de på plass må man bruke en myk hammer, de var utrolig harde å få på plass på mine horn i alle fall...;)
    Takker o'guru Hunsbedt 😊. Hyggelig med skryt oss snekkere imellom, da vi begge vet hvor tidkrevende og nøyaktig man må være for at alle detaljer skal "sitte"..
    De JBL-badgene tror jeg ikke eieren har. - Men enig i ar hornene hadde blitt mer komplett med de montert😎.
    Jeg leste forøvrig M2- byggetråden din igår, og må få lov til å applaudere tilbake til deg også. - Du er utrolig dyktig 👌🏽💪🏼

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    34.117
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Hekter meg på alle superlativer. Det er så utrolig flott.
    Dessverre har jeg ikke annet bygge å bidra med enn muligheten til å mimre om den gangen da Stig Erik Tangen og jeg drodlet fram et par dipoler: 31/7 2009 osv.

inselwind

Hobbyselger
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    16.184
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    13
    Hekter meg på alle superlativer. Det er så utrolig flott.
    Dessverre har jeg ikke annet bygge å bidra med enn muligheten til å mimre om den gangen da Stig Erik Tangen og jeg drodlet fram et par dipoler: 31/7 2009 osv.
    Og der fikk jeg en ny byggetråd jeg kan kose meg med😃☕☕👍🏼..
    Tusen takk 🤗

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.399
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Men du skal ha litt ferie også? 😊 Denne tråden har gått meg hus forbi. Greit å vite du er i nabolaget, her jeg sitter og ser på racket mitt. Apropos priser på baltisk bjørkefiner, hva er prisen på 48mm stavlimt bjørk 😂

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn